może ktoś będzie miał jakiś pomysł... ale i tak dzięki
hm...
ja mam pomysł ale też NIE SPRAWDZONY jest o wiele prostszy z założenia. Edytujemy menu statystyk
_Work\Data\Scripts\system\MENU\menu_status.d
odszukujemy
instance MENU_ITEM_PLAYERGUILD_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "Gildia:";
posx = STAT_A_X1; posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*0;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
instance MENU_ITEM_PLAYERGUILD(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx = STAT_A_X2; posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*0;
dimx = STAT_B_X1 - STAT_A_X2;
dimy = STAT_DY;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
i zmieniamy to na takie cuś
instance MENU_ITEM_PLAYERGUILD_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = "Gildia:";
posx = STAT_A_X1; posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*0;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
instance MENU_ITEM_PLAYERGUILD(C_MENU_ITEM_DEF)
{
text[0] = GILDIAA;
posx = STAT_A_X2; posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*0;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
teraz wytłumaczę
text[0] = GILDIAA;
czyli wyświetli nam zamiast nazwy gildii ciąg znaków (stringa) ale stringa trzeba gdzieś utworzyć robimy to tak
var string GILDIAA;
chyba można w pliku z menu gdzieś u góry
potem w grze przy zmianie gildii dajemy
GILDIAA="NOWY MAG";
tak na prawdę teraz nie musisz zmieniać Gildii
ale tylko ten string więc możną tam pisać dziwne rzeczy a przez całą gre mieć gildie NONE xD
ciekawe czy będzie działać jak sprawdzisz to daj znać