Wielka Wojna 54359 195

Ankieta

Ocena

1
2 (3.2%)
2
9 (14.3%)
3
17 (27%)
4
18 (28.6%)
5
7 (11.1%)
6
10 (15.9%)

Głosów w sumie: 60

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 22.08.2010 roku

Wyświetleń 54359

Odpowiedzi 195

Maximus

Maximus

Użytkownicy
posty27
Propsy7
  • Użytkownicy

Maximus

Wielka Wojna
#140 2010-08-29, 20:52(Ostatnia zmiana: 2010-08-29, 21:01)
OK, obiecałem to wrzucam. Większość screenów jest nowa, stare są modele i 1 screen z podziemi gońców. Niestety niektóre z ramką. Nie wszystkie lokacje jak obiecywałem, bo i tak na screenach dużo świata pokazaliśmy. Starałem się ukazać to co było już na screenach, ale z innej perspektywy + nowe rzeczy. Jak się przyjrzycie zobaczycie nowe voby. Póki co wszystkie screeny bez potworów dałem (oprócz ostatniego, ale tam to pozował :) ), ponieważ testerzy mają opcję respawnu potworów (zaczynają grę bez potworów, mogą w dowolnym momencie przyzwać wszystkie na raz na swoje waypointy. Nie umieszczam potworów, by nie spoilerować czego możecie się spodziewać w danych miejscach).

Modele :

Jak mówiłem nie mamy grafika 3D, Xardas trochę modeluje, ale daleko mu do dobrego grafika.

Skalny pająk :



Pustynne domki :



Screeny :

Wioska Gońców :



Podziemia wioski gońców :



Na 1 screenie mamy rzut znad areny na podziemia wioski gońców. Po lewo mamy kuźnię, lekko na prawo mamy warsztat strzelniczy, po środku magazyn, a potem widać, domek mieszkalny i kaplica.

Na 2 screenie jest widok na podziemia od strony kuźni. To niebieskie coś na środku ekranu to kropla spadająca do wiadra. Wiem, że grubość kowala jest przesadzona. Gadałem o tym z Xardasem, zmniejszy maksymalną o grubość o minimum 2, bo takie postacie wyglądają paskudnie.

Na 3 screenie kraty, widoczne na screenie nr 2.

Toi-Toi :



Czyli coś, czego brakowało w Gothicu :D .

Kopalnia :



Screen 1 kopalnia, Screen 2 i 3 to zbliżenia screena 1.

Domek :



W oczku wodnym widać nowe efekty wody, kwiaty wyszły strasznie niewyraźnie, chyba są za małe dla Frapsa (w grze wyglądają normalnie). Po prawej stronie stoi beczka nie ma jeszcze tekstury, bo to nowy model, ale tekstura niedługo się pojawi :) .

Okolice małych ruinek :



Ścieżka na zboczu małej góry :



Cieniostwór w dole :



To w sumie pierwsze zdjęcie przedstawiające potwora w grze, bo jak pisałem wyżej nie chcieliśmy zdradzać umiejscowienia, a przyzywać kodem nie ma sensu. Wokół znajduje się las.

Uch trochę mi to zajęło, ale proszę, screeny przedstawiające modele i lokacje. Mam nadzieję, że bardziej sie spodobają niż poprzednie. Screeny poza konkursem, ale o komentarze proszę :) .

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica

DzikiBen

Wielka Wojna
#141 2010-08-29, 21:40(Ostatnia zmiana: 2010-08-29, 21:43)
i tak ze swoim "bynajmniej" jesteś skreślony jako modder.

Cytuj
Podziemia wioski gońców :
Raczej Reddock
 

Maximus

Maximus

Użytkownicy
posty27
Propsy7
  • Użytkownicy
Nie jest to reddock, tylko jaskinia wzorowana na reddock. A co ci w moim "bynajmniej" nie pasi hyh :) ?

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Cytuj
(bynajmniej w mojej skromnej ocenie :D )
To, że zanim użyje się jakiegoś słowa, należy sprawdzić jego znaczenie w słowniku.
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
To, że używasz go nie znając znaczenia? Kiedy usłyszę, że ktoś użył "bynajmniej" w kontekście "przynajmniej", mam ochotę go zajebać bardzo dotkliwie nauczyć moresu.
 

Maximus

Maximus

Użytkownicy
posty27
Propsy7
  • Użytkownicy
No i co nie widziałem w regulaminie punktu, który kazałby mi pisać w 100% poprawnie po polsku, dobra ale odbiegacie od tematu. Nie wiem co ma "bynajmniej" do modowania, to po 1. a po 2. to nie uważam się za moddera :) . Ja tylko bawię się spackiem, ew. questy, to za mało w mojej opinii, żeby być pełnoprawnym moderem.

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica

DzikiBen

Wielka Wojna
#146 2010-08-29, 22:08(Ostatnia zmiana: 2010-08-29, 22:12)
Иди отсюда. Мы не хотим тебя знать.

Nie znam się na ruskim i przepuszczałem przez translator, ale chuj w to. Bo kto by mi tam kazał pisać w 100 % po rusku.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj

No i co nie widziałem w regulaminie punktu, który kazałby mi pisać w 100% poprawnie po polsku

يمارس الجنس مع لي :facepalm:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Wielka Wojna
#148 2010-08-29, 23:20(Ostatnia zmiana: 2010-08-29, 23:22)
01010011 01101011 01101111 11000101 10000100 01100011 01111010 01100011 01101001 01100101 00100000 01101010 01110101 11000101 10111100 00100000 01111010 00100000 01110100 01111001 01101101 01101001 00100000 01100100 01111010 01101001 01110111 01101110 01111001 01101101 01101001 00100000 01101010 11000100 10011001 01111010 01111001 01101011 01100001 01101101 01101001 -,-


I trzymajcie się tematu ;)
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Wielka Wojna
#149 2010-08-30, 07:37(Ostatnia zmiana: 2010-08-30, 13:46)
pająk fajny, pustynne domki nie są złe, w wiosce gońców pierdolnęli most nad bajorkiem(wtf) a i tak chodzą dookoła (wtf), w podziemiach wioski i w zasadzie w wiosce są jakieś brzydkie kolorowe światła, od kamienia przy domku odchodzą jakieś fale - wtf? Ogółem spoko, gdyby wywalić totalnie poryty most na środku jeziorka i te światła.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wielka Wojna
#150 2010-08-30, 08:13(Ostatnia zmiana: 2010-08-30, 08:13)
Co do mostku trudno się nie zgodzić, jeziorko jest takich wymiarów że dojście do wejścia na mostek i przejście przez niego mogłoby trwać dłużej niż pójście brzegiem naokoło. Dodatkowo czas i środki jakie musiałyby być przeznaczone na budowę takiego kamiennego mostu pewnie przewyższyły te poświęcone na budowę wszystkich drewnianych chat razem wziętych ;)

Może jesteście dość ostro oceniani, ale to tylko dlatego że macie już jakiś poziom a co za tym idzie są też jakieś wymagania ;) Gdyby nowicjusz coś takiego zrobił, pewnie zostałby pochwalony za bardzo dobrą pierwszą pracę.

BTW, mam wrażenie jakby wózek ze skrzynkami na tym screenie sięgał do poziomu dachu chaty która stoi obok

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Screeny są znacznie lepsze od tych co wzięły udział w konkursie. Most nad tym jeziorkiem wogóle nie pasuje, najlepiej go po prostu usunąć. Ale jest całkiem nieźle.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i drzewa są paskudne :D  Osobiście wolę te standardowe z Gothica.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podbijam, drzewa i rośliny macie paskudne, a dokładniej:
 
 

Maximus

Maximus

Użytkownicy
posty27
Propsy7
  • Użytkownicy
Cytat: Zkirtaem link=topic=11212.msg109778#msg109778#msg109778#msg109778 date=1283146672
pająk fajny, pustynne domki nie są złe, w wiosce gońców pierdolnęli most nad bajorkiem(wtf) a i tak chodzą dookoła (wtf), w podziemiach wioski i w zasadzie w wiosce są jakieś brzydkie kolorowe światła, od kamienia przy domku odchodzą jakieś fale - wtf? Ogółem spoko, gdyby wywalić totalnie poryty most na środku jeziorka i te światła.

Te światełka to od kapliczki biją, ale w wiosce usunę, bo mi też się nie podoba. W podziemiach nawet fajnie wyglądają i nie biją tak po oczach. Te fale to jest ujście powietrza przy tym kamieniu, czy co coś innego, nie wiem, ja ich nie dawałem :) . Ale wyglądają wg. mnie w porządku.


Cytat: Avallach link=topic=11212.msg109780#msg109780#msg109778#msg109778 date=1283148780
Co do mostku trudno się nie zgodzić, jeziorko jest takich wymiarów że dojście do wejścia na mostek i przejście przez niego mogłoby trwać dłużej niż pójście brzegiem naokoło. Dodatkowo czas i środki jakie musiałyby być przeznaczone na budowę takiego kamiennego mostu pewnie przewyższyły te poświęcone na budowę wszystkich drewnianych chat razem wziętych ;)

Może jesteście dość ostro oceniani, ale to tylko dlatego że macie już jakiś poziom a co za tym idzie są też jakieś wymagania ;) Gdyby nowicjusz coś takiego zrobił, pewnie zostałby pochwalony za bardzo dobrą pierwszą pracę.

BTW, mam wrażenie jakby wózek ze skrzynkami na tym screenie sięgał do poziomu dachu chaty która stoi obok

To jezioro miało być z początku o wiele większe i prowadzić przez całą wioskę, wzdłuż, przez środek, tak, że tylko mostem można było się dostać na 2 stronę, ale za mało miejsca na domki zostało i Xardas postanowił zmniejszyć jezioro, a mostek został. Nie wiem czy jest sens go usuwać, bo to tylko kwestia przydatności tego mostu w praktyce, a do samej przyjemności gry raczej on dużo nie ma. No i quest jest z tym mostem :) .

Zdaję sobie z tego sprawę, że już długo pracujemy i dlatego jesteśmy ostrzej oceniani, ale mówię, krytyka nie jest zła, o ile jest obiektywna.

Co do wózka, to jest on prawie na poziomie dachu, ale ten dach jest strasznie nisko. Człowiek prawie do niego sięga. A wózek właśnie musi być taki duży :) . Teraz wózek jest mniej więcej wielkości człowieka, a i tak dawne wozy były znacznie obszerniejsze.


Cytat: Adanos link=topic=11212.msg109786#msg109786#msg109778#msg109778 date=1283154916
Screeny są znacznie lepsze od tych co wzięły udział w konkursie. Most nad tym jeziorkiem wogóle nie pasuje, najlepiej go po prostu usunąć. Ale jest całkiem nieźle.

Dzięki :) .


Cytat: Caesum link=topic=11212.msg109794#msg109794#msg109778#msg109778 date=1283156520
Podbijam, drzewa i rośliny macie paskudne, a dokładniej:
 

Na 1 screenie to są choinki :) . I Xardas ma podmienić modele choinkom, na takie wielkie krzaki (takie jakie były w G3, krzaki większe od człowieka), by trochę miejsca zajmowały. A to dlatego, że jedna choinka zajmuje tyle alpha punktów (czy jakoś tak mi Xar tłumaczył) co 3 zwykłe voby. A choinek trochę jest.

Na 2 screenie to są Gothicowe drzewa, z tego co pamiętam. Tak samo ta 2-metrowa pajęczyna to też Gothicowy vob :) . Konkretnie G1. I to w jaskiniach, gdzie nie było pełzaczy, tylko zębacze i cieniostwory.

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica

DzikiBen

Wielka Wojna
#155 2010-08-30, 15:26(Ostatnia zmiana: 2010-08-30, 15:26)
Aztek, a czy Twoją oficjalną przyczyną odejścia z TDM nie było to, że jesteś niegodny do współpracy z Xardasem? :lol:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Aztek, a czy Twoją oficjalną przyczyną odejścia z TDM nie było to, że jesteś niegodny do współpracy z Xardasem? :lol:  
a co to ma do rzeczy? :D
 

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
4
Podoba mi się screen z golemem. Reszta też nawet, nawet.
 

Maximus

Maximus

Użytkownicy
posty27
Propsy7
  • Użytkownicy
Dzięki :) . A powiedz poza konkursem jak ci się podobają te screeny co dałem wyżej (1 post, 8 strona).

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Na 2 screenie to są Gothicowe drzewa, z tego co pamiętam. Tak samo ta 2-metrowa pajęczyna to też Gothicowy vob :) . Konkretnie G1
Co nie zmienia faktu, że są obrzydliwe i kalają oczy, a skoro już grzebiecie w roślinach to miło by było, gdybyście je zmienili na jakieś przyzwoite. Już te w G2 prezentowały się znacznie lepiej.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry