HDR W Gothic 6558 10

O temacie

Autor emace

Zaczęty 13.07.2010 roku

Wyświetleń 6558

Odpowiedzi 10

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

HDR W Gothic
2010-07-13, 17:36(Ostatnia zmiana: 2010-07-14, 10:10)
http://lh4.ggpht.com/_sgV3SotQlcs/TC4PBPZtYTI/AAAAAAAAAGQ/bEtBIenSFAI/s800/2006-06-04-g3scavenger.jpg
http://lh5.ggpht.com/_sgV3SotQlcs/TC4PCVfxRFI/AAAAAAAAAGQ/T7Y5h9gUjcU/s800/2006-06-04-g3savenger2.jpg

nowe linki:

http://lh4.ggpht.com/_sgV3SotQlcs/TC4Ozm_X-TI/AAAAAAAAAGQ/c2BOF3uO2k0/s800/2008-03-23-VA_LAKE_01.jpg
http://lh3.ggpht.com/_sgV3SotQlcs/TC4O2TGb3FI/AAAAAAAAAGQ/OF5Fit_laQA/s800/2008-03-23-VA_ALCAMP_01_N.jpg
http://lh3.ggpht.com/_sgV3SotQlcs/TC4O03t9gzI/AAAAAAAAAGQ/Sn_4FEdpgkc/s800/2008-03-23-VA_ALCAMP_02.jpg

owe jaskrawe światło, które bije spomiędzy skał i przenikając przez liście rozkłada się blaskiem po źdźbłach trawy - to jakis standard w gothicu, czy zastosowano jakiś myk ? Czy istnieje możliwość, żeby wyciągnąć bardziej kontrast z cieni i świateł, nawet jakimś sztucznym sposobem, tak by osiągnąć sztuczny efekt, acz ciekawy ?
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

HDR W Gothic
#1 2010-07-13, 18:26(Ostatnia zmiana: 2010-07-13, 20:18)
Skopiowano warstwę, rozmyto ją, ewentualnie poprawiono jasność/kontrast i ustawiono tryb krycia albo na np "pokrywanie", albo na "tylko jaśniejsze". Dodatkowo mogli wymazać z tej drugiej warstwy ten blask tam gdzie go być nie powinno.

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
no dobrze, ok.. statycznie jeśli chciałbym się to zrobić, właśnie pobawiłbym się trybami krycia. Ale patrząc na te screeny, odnoszę oczywiście mylne wrażenie, że światło które kładzie się na trawie nie jest dynamiczne ?
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Na 99% statyczne, dodane w programie graficznym. Nie słyszałem żeby ten mod korzystał z g2ext, w ogóle nie słyszałem też żeby komuś udało się wprowadzić graficzne innowacje z jego pomocą.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
a mnie cziekavy czi istneje jakisz PFX/VFX sviatla slonecznego v gothic, mozna bylo by sie z nim pobavicz itp ...
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

HDR W Gothic
#5 2010-07-13, 23:41(Ostatnia zmiana: 2010-07-13, 23:43)
To efekt z engine, ustawienia są w pliku lensflare.zen:
Spoiler
ZenGin Archive
ver 0
ASCII
saveGame 0
objects 0
END

[LensFlareFXList % 0 0]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:ZSUN_FLARE
numFlares=int:7
[% % 0 0]
texName=string:sun_01.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.7
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.3
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_02.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.5
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.5
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_03.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.7
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.9
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_05.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:1.3
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.1
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_03.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.5
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.3
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_02.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.3
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.8
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_04.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:2
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:2.1
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:GLOW0
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:1.5
alpha=float:150
rangeMin=float:100
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:CORONA0
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:0
size=float:1.0
alpha=float:155
rangeMin=float:100
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:GLOW1
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:200
rangeMin=float:5
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TorchFX01
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TempleFX01
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:cflareblue.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TempleFX02
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare6.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:FACKELFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TELEPORTERFX
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:1.1
alpha=float:55
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:FACKELFX2
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:4
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:ROTFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:SPINNENGANGFX
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:7
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:SCHATZFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:zflare6.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[]

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

HDR W Gothic
#6 2010-07-13, 23:49(Ostatnia zmiana: 2010-07-14, 00:05)
Znaczy się co? Jak można tego użyć?

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
gothic nawet nie ma jak włączyć sobie dx8 - to bardzo mało prawdopodobne, żeby chociażby normalny bloom powstał, a co dopiero hdr.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
nie wiem czy mi się przyda zacytowany skrypt. okazę się jak będę na etapie programowania.

na załączonych nowych screenach w pierwszym poście widać coś, co mi wyraźnie sugeruje, że jednak to nie staticLight. Rozumiem "pomalować" powierzchnie w HDR, ale tam wyraznie widać, że światło się "przeciska" ładnie się rozlewając po krawędziach obiektów zza których się wyłania. Nie wiem, być może taki efekt jest w oryginalnym gothicu, jesli tak, to mi się już zapomniało.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Rozmawiałem jakieś 3 lata temu ze sherem na temat tego moda a on rozmawiał z twórcami. To zwykła kolorowanka w programie a nie żadne shadery, bloomy, sromy. Coś takiego z zasadniczych względów jest raczej na pewno nie możliwe do osiągnięcia w tej grze.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

HDR W Gothic
#10 2010-07-14, 12:09(Ostatnia zmiana: 2010-07-14, 12:10)
Cytat: Avallach link=topic=10778.msg103388#msg103388#msg103388#msg103388 date=1279057300
To efekt z engine, ustawienia są w pliku lensflare.zen:
Spoiler
ZenGin Archive
ver 0
ASCII
saveGame 0
objects 0
END

[LensFlareFXList % 0 0]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:ZSUN_FLARE
numFlares=int:7
[% % 0 0]
texName=string:sun_01.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.7
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.3
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_02.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.5
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.5
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_03.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.7
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.9
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_05.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:1.3
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.1
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_03.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.5
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.3
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_02.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.3
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.8
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_04.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:2
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:2.1
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:GLOW0
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:1.5
alpha=float:150
rangeMin=float:100
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:CORONA0
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:0
size=float:1.0
alpha=float:155
rangeMin=float:100
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:GLOW1
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:200
rangeMin=float:5
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TorchFX01
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TempleFX01
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:cflareblue.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TempleFX02
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare6.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:FACKELFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TELEPORTERFX
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:1.1
alpha=float:55
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:FACKELFX2
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:4
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:ROTFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:SPINNENGANGFX
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:7
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:SCHATZFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:zflare6.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[]

Chyba źle zrozumiano mojego posta, myślałem że po nazwie pliku będzie jasne że chodzi nie o pierwsze pytanie emance#msg103388#msg103388#msg103388#msg103388 date=1279057300]
To efekt z engine, ustawienia są w pliku lensflare.zen:
Spoiler
ZenGin Archive
ver 0
ASCII
saveGame 0
objects 0
END

[LensFlareFXList % 0 0]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:ZSUN_FLARE
numFlares=int:7
[% % 0 0]
texName=string:sun_01.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.7
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.3
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_02.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.5
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.5
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_03.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.7
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:0.9
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_05.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:1.3
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.1
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_03.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.5
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.3
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_02.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:0.3
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:1.8
[]
[% % 0 0]
texName=string:sun_04.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:2
alpha=float:60
rangeMin=float:0
posScale=float:2.1
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:GLOW0
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:1.5
alpha=float:150
rangeMin=float:100
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:CORONA0
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:0
size=float:1.0
alpha=float:155
rangeMin=float:100
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:GLOW1
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:200
rangeMin=float:5
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TorchFX01
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare1.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TempleFX01
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:cflareblue.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TempleFX02
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:zflare6.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:FACKELFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:TELEPORTERFX
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:1.1
alpha=float:55
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:FACKELFX2
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:4
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:ROTFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.5
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:SPINNENGANGFX
numFlares=int:1
[% % 0 0]
texName=string:Rotflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:7
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[% zCLensFlareFX 0 0]
name=string:SCHATZFX
numFlares=int:2
[% % 0 0]
texName=string:zflare6.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:1
size=float:0.6
alpha=float:80
rangeMin=float:0
rangeMax=float:4500
posScale=float:0.0
[]
[% % 0 0]
texName=string:Lavaflare.tga
type=enum;FT_CORONA;FT_GLOW;FT_FLARE:2
size=float:3.5
alpha=float:30
rangeMin=float:200
rangeMax=float:500
posScale=float:0.2
[]
[]
[]
[/quote]

Chyba źle zrozumiano mojego posta, myślałem że po nazwie pliku będzie jasne że chodzi nie o pierwsze pytanie emancea (na które już odpowiedziałem), a na post MarkKa:
Cytat: markK link=topic=10778.msg103386#msg103386#msg103388#msg103388 date=1279057017
a mnie cziekavy czi istneje jakisz PFX/VFX sviatla slonecznego v gothic, mozna bylo by sie z nim pobavicz itp ...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry