Zrób dwa nowe MDS'y, w jednym daj, że wyciąga miecz 1h i odpala walkę mieczem dwuręcznym, a drugi normalny 1h. Oto przykład:
//WYCIĄGANIE
ani ("t_Run_2_1h" 1 "s_1h" 0.1 0.0 M. "Animacja.ASC" F 1 3 FPS:58)
ani ("s_1h" 1 "s_1h" 0.0 0.0 M. "Animacja.ASC" F 4 4 FPS:58)
ani ("t_1h_2_1hRun" 1 "s_1hRun" 0.0 0.1 M. "Animacja.ASC" F 1 10 FPS:58)
{
*eventTag (5 "DEF_FIGHTMODE" "2H")
*eventTag (5 "DEF_DRAWSOUND")
}
ani ("t_1hRun_2_1h" 1 "s_1h" 0.1 0.0 M. "Animacja" R 1 10 FPS:58)
{
*eventTag (5 "DEF_FIGHTMODE" "s_run")
*eventTag (5 "DEF_UNDRAWSOUND")
}
aniAlias ("t_1h_2_Run" 1 "s_Run" 0.0 0.1 M. "t_Run_2_1h" R)
}
A drugi MDS:
//WYCIĄGANIE
ani ("t_Run_2_1h" 1 "s_1h" 0.1 0.0 M. "Animacja.ASC" F 1 3 FPS:58)
ani ("s_1h" 1 "s_1h" 0.0 0.0 M. "Animacja.ASC" F 4 4 FPS:58)
ani ("t_1h_2_1hRun" 1 "s_1hRun" 0.0 0.1 M. "Animacja.ASC" F 1 10 FPS:58)
{
*eventTag (5 "DEF_FIGHTMODE" "1H")
*eventTag (5 "DEF_DRAWSOUND")
}
ani ("t_1hRun_2_1h" 1 "s_1h" 0.1 0.0 M. "Animacja" R 1 10 FPS:58)
{
*eventTag (5 "DEF_FIGHTMODE" "s_run")
*eventTag (5 "DEF_UNDRAWSOUND")
}
aniAlias ("t_1h_2_Run" 1 "s_Run" 0.0 0.1 M. "t_Run_2_1h" R)
}
I w skrypcie miacza:
INSTANCE ItMw_Sword (C_Item)
{
name = "Miecz";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;
value = 12000;
on_equip = Equip_SWD;
on_unequip = UnEquip_SWD;
damageTotal = 90;
damagetype = DAM_EDGE;
range = 115;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 85;
visual = "ItMw_065_1h_sword_bastard_04.3DS";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_SWD()
{
if (Hero.attribute[ATR_STRENGTH] <= 100) // Jak nie będzie działało, to daj (Hero.attribute[ATR_STRENGTH] == 100 || (Hero.attribute[ATR_STRENGTH] == 95) itp.
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "HUMANS_Mecz_2h_ze_zmiennym_MDS_Takim_jak_wyżej.MDS");
}
else if (Hero.attribute[ATR_STRENGTH] == 200) // Jak nie będzie działało, to daj (Hero.attribute[ATR_STRENGTH] == 200 || (Hero.attribute[ATR_STRENGTH] == 205) itd.
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "HUMANS_Mecz_1h_ze_zmiennym_MDS_Takim_jak_wyżej.MDS");
};
};
FUNC VOID UnEquip_SWD()
{
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUMANS_Mecz_1h_ze_zmiennym_MDS_Takim_jak_wyżej.MDS");
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"HUMANS_Mecz_2h_ze_zmiennym_MDS_Takim_jak_wyżej.MDS");
};
Myślę, że pomogłem ;d
/* Pomysł Vayurax'a, Avallach'a i RafalBudzis'a jest zły, chodzi mi o to, że to nie działa, zadziała tylko mój sposób - najprostszy i najłatwiejszy do zrozumienia. *\
PS: Jestem SuperMarian07 z YT.