Miałem nie odpowiadać, bo tego typu pytanie świadczy o kompletnej nieznajomości mechanizmu skryptów w Gothicu, jednak przypominało mi się coś co prawdopodobnie zupełnie przez przypadek może jednak to umożliwić. Mianowicie wstaw po prostu w funkcji
\_Work\Data\Scripts\Content\AI\B_Human\B_RefreshArmor.d
Npc_ChangeAttribute (hero, ATR_HITPOINTS, -npc.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
Normalnie coś takiego byłoby niewykonalne (chyba żeby co sekundę sprawdzać aktualny czas, rozwiązanie naprawdę fatalne), ale akurat o północy miała odpalać się zawsze ta funkcja (Pirahnie w końcu z niej zrezygnowały i wywaliły całą zawartość, ale nadal można tam wstawić własny kod który będzie dzięki temu odpalany codziennie o północy).
Pamiętaj jednak że gracz może zwyczajnie to przespać, tak że z jego punktu widzenia północ nigdy nie nastąpi. Jeśli chcesz takie coś uniemożliwić, musiałbyś dodać też odpowiedni kod w monologu spania.