Ministerium 41293 118

O temacie

Autor Dante

Zaczęty 6.03.2009 roku

Wyświetleń 41293

Odpowiedzi 118

GeneralLee

GeneralLee

Użytkownicy
posty169
  • Użytkownicy
Nie no może jakieś gacie mu zostaw ;)
 

Dr House

Dr House

Użytkownicy
Everybody Lies
posty139
Propsy1
  • Użytkownicy
  • Everybody Lies
Jeśli chodzi o płeć piękną, to jestem za hardcorem  ;)
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Tylko pamiętaj, że są pewne ograniczenia w postaci poly ;)  

Ogólnie, wygląda dosyć ciekawie. Na pewno mało wiele będę śledził projekt.
Mam nadzieję, że dotrwasz ;)
 

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy

Dante

Ministerium
#43 2009-09-30, 14:36(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:26)
http://www.youtube.com/watch?v=mrOxbZNOKc0 - pierwsze testy silnika na mapie. Kolejno sprawdzę fizykę przedmiotów i ubrań.

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Co to za dziwaczne animacje? :)
 

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy

Dante

Ministerium
#45 2010-01-02, 08:10(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:26)

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Ministerium
#46 2010-01-02, 10:44(Ostatnia zmiana: 2010-01-02, 10:45)
Jak chcesz, możesz dorobić "no wiesz co". Licz się tylko z tym, że gry nie dopuszczą do sprzedaży w Australii  :lol2:
 


Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy

Dante

Ministerium
#48 2010-01-04, 16:44(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:26)
http://img6.imageshack.us/img6/6328/beztytuuzoq.jpg to? :lol2:

Popraw jakość modeli i tekstur.

 Hej Zoom,
Jak wiesz to moje pierwsze zmagania z "nakładaniem skór" - parę liści musi iść do poprawy ale już nie 3dsmaxem.
Co Ci się nie podoba w modelach? Są optymalne do wydajności współczesnych kart graficznych (ok 2,3x więcej poly niż w G2). Zle wyglądają? Za kanciaste kształty? Nie odpowiednio zeskalowane? Potrafisz podać konkret.

@Avallach: przykro mi, nie mogę. Wraz z progresem poprzednie wersje modeli zostały usunięte z planu gry. Musisz mi wybaczyć, ale jeszcze rok temu nie wiedziałem że to scenę przygotowuje się pod fabułę gry a nie na odwrót  :lol2:

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Ministerium
#50 2010-01-04, 18:34(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:21)
Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?

Jak tej gry na sprzedaż nie wyda to chyba może używac ?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Ministerium
#51 2010-01-04, 18:43(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:21)
Bo może uzyskał pozwolenie o.O ?

Chyba od rodziców, bo wątpie by negocjował jakieś pozwolenie z PB
 

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?

a czemu tak uważasz, skoro w filmie nie ma ani jednego takiego modelu? Pewnie podobne.

Myślę, że ten wątek jest na tyle długi, i nikt nie jest w stanie rozgryźć co jest co:
-nie ma żadnych modeli czy czegokolwiek z gothica - tekstury pobieram z darmowych portali, sam pstrykam zdjęcia, itp
-modele robię sam (choinki oraz jeden rodzaj krzaka odgapiłem z morrowid#msgote author=Buła link=topic=5361.msg77232#msg77232 date=1262650677]Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?[/quote]
 
a czemu tak uważasz, skoro w filmie nie ma ani jednego takiego modelu? Pewnie podobne.

Myślę, że ten wątek jest na tyle długi, i nikt nie jest w stanie rozgryźć co jest co:
-nie ma żadnych modeli czy czegokolwiek z gothica - tekstury pobieram z darmowych portali, sam pstrykam zdjęcia, itp
-modele robię sam (choinki oraz jeden rodzaj krzaka odgapiłem z morrowida a inny z gothica 1 lecz malowałem je sam w gimpie ^_^ )
-z obliviona tez odgapie parę rzeczy, no ale skoro będzie to moja praca i na pewno nie na sprzedaż to czy ktoś mi coś jest w stanie zarzucić? Odpowiedź brzmi nie.
Byłbym bardzo wdzięczy o opinie czy uważacie to za złe praktyki.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Ministerium
#53 2010-01-05, 09:45(Ostatnia zmiana: 2010-01-05, 09:59)
O rly? Ja tam widzę krzaki z G2 i pełno tekstur.

1. Krzak z G2
2. O ile mnie oczy nie mylą to też trawy tex z G2
3. Podłoże z lasu z G2

Jeśli sam namalowałeś identyczne tekstury jak w G2, to masz niebywały talent. Gratulacje ^_^
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam podobne wrażenie co buła, że to żywcem wyjęte z Gothica II i I.....
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy

Dante

Ministerium
#55 2010-01-07, 01:54(Ostatnia zmiana: 2010-01-07, 01:57)
Krzak malowany (biorę scren jakiejś sceny z gry, wrzucam do gimpa i po prostu wycinam/kopiuje skladowe kolorów z obiektu na swoją narysowaną teksturę + parę innych technik. dzięki temu mam zachowany układ kolorów). Prawdę mówiąc to nie wiem jak taki zabieg odnosi się do legalności? Co do tekstur z g2 to wyciągnąłem je gomanem, ale one mają max. 512x512 px. Ja używam testowo 1024x1024 minimum.
Ponadto przy tworzeniu drzewa, najpierw exportuje sobie taki obiekt do maxa np. z morrowida czy stalkera, sprawdzam w jaki sposób twórcy ułożyli płaszczyzny liści a potem śmiało tworze nowe drzewo i eksperymentuję z ułożeniem tych płaszczyzn na własnym modelu.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Ministerium
#56 2010-01-07, 14:59(Ostatnia zmiana: 2010-01-07, 14:59)
Jak to jak się odnosi? Wyobraź sobie że robisz tekstury, a ja sobie je biorę i wydaje jako swoje. Podoba się?
 

Kaaz

Kaaz

Użytkownicy
posty101
  • Użytkownicy
Buła, Dobra zróbmy tak xD A tak serio to nawet lekka "zmiana" w teksturze nie twojego autorstwa, to nie znaczy, że jest twoja. Tak samo jak to, że bierzesz moją teksturę i na jej przykładzie robisz swoją... To się nazywa podróbka (co prawda twojego autorstwa ale podróba :D ). No nie ważne przecież ja się na tym nie znam :D
 
Life Is Brutal....


Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Krzak malowany (biorę scren jakiejś sceny z gry, wrzucam do gimpa i po prostu wycinam/kopiuje skladowe kolorów z obiektu na swoją narysowaną teksturę + parę innych technik

A nie lepiej po prostu zrobić to samo ze zdjęciem, czy gotowym stockiem z internetu opublikowanym na odpowiedniej licencji?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Ta. Na CG Textures są darmowe tekstury do użytku darmowego i komercyjnego. Poza tym, już nie masz na czym się wzorować tylko na gothic 2? Robisz grę w klimacie 2000 roku? :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry