Ministerium
2025-07-12, 15:39

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MinisteriumPrzeczytany 41255 razy

Offline GeneralLee

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty169
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Nie no może jakieś gacie mu zostaw ;)

Offline Dr House

  • Użytkownicy
  • Everybody Lies
  • Offline
  • Posty139
  • Propsy1
0 Pokaż propsujących
Jeśli chodzi o płeć piękną, to jestem za hardcorem  ;)

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących
Tylko pamiętaj, że są pewne ograniczenia w postaci poly ;)  

Ogólnie, wygląda dosyć ciekawie. Na pewno mało wiele będę śledził projekt.
Mam nadzieję, że dotrwasz ;)

Offline Dante

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty36
  • Propsy37
0 Pokaż propsujących
http://www.youtube.com/watch?v=mrOxbZNOKc0 - pierwsze testy silnika na mapie. Kolejno sprawdzę fizykę przedmiotów i ubrań.
« Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:26 wysłany przez: Buła »

Offline V3Q

  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
  • Offline
  • Posty1256
  • Propsy410
0 Pokaż propsujących
Co to za dziwaczne animacje? :)

Offline Dante

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty36
  • Propsy37
« Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:26 wysłany przez: Buła »

Offline Tomek

  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
  • Offline
  • Posty2181
  • Propsy2189
  • ProfesjaNierób
0 Pokaż propsujących
Jak chcesz, możesz dorobić "no wiesz co". Licz się tylko z tym, że gry nie dopuszczą do sprzedaży w Australii  :lol2:
« Ostatnia zmiana: 2010-01-02, 10:45 wysłany przez: Ogrodnik »


Offline Dante

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty36
  • Propsy37
0 Pokaż propsujących
http://img6.imageshack.us/img6/6328/beztytuuzoq.jpg to? :lol2:

Popraw jakość modeli i tekstur.

 Hej Zoom,
Jak wiesz to moje pierwsze zmagania z "nakładaniem skór" - parę liści musi iść do poprawy ale już nie 3dsmaxem.
Co Ci się nie podoba w modelach? Są optymalne do wydajności współczesnych kart graficznych (ok 2,3x więcej poly niż w G2). Zle wyglądają? Za kanciaste kształty? Nie odpowiednio zeskalowane? Potrafisz podać konkret.

@Avallach: przykro mi, nie mogę. Wraz z progresem poprzednie wersje modeli zostały usunięte z planu gry. Musisz mi wybaczyć, ale jeszcze rok temu nie wiedziałem że to scenę przygotowuje się pod fabułę gry a nie na odwrót  :lol2:
« Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:26 wysłany przez: Buła »

Offline Buła

  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
  • Offline
  • Posty2402
  • Propsy3163
  • NagrodyV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?

Offline jendrzejs

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty586
  • Propsy31
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?

Jak tej gry na sprzedaż nie wyda to chyba może używac ?
« Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:21 wysłany przez: Retsked »

Offline Wowoz

  • Użytkownicy
  • Wowoźny
  • Offline
  • Posty3698
  • Propsy4862
  • NagrodyVV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Bo może uzyskał pozwolenie o.O ?

Chyba od rodziców, bo wątpie by negocjował jakieś pozwolenie z PB
« Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 21:21 wysłany przez: Retsked »

Offline Dante

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty36
  • Propsy37
0 Pokaż propsujących
Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?

a czemu tak uważasz, skoro w filmie nie ma ani jednego takiego modelu? Pewnie podobne.

Myślę, że ten wątek jest na tyle długi, i nikt nie jest w stanie rozgryźć co jest co:
-nie ma żadnych modeli czy czegokolwiek z gothica - tekstury pobieram z darmowych portali, sam pstrykam zdjęcia, itp
-modele robię sam (choinki oraz jeden rodzaj krzaka odgapiłem z morrowid#msgote author=Buła link=topic=5361.msg77232#msg77232 date=1262650677]Eeee.... Czemu używasz modeli i tekstur z Gothica w osobnym projekcie gry?[/quote]
 
a czemu tak uważasz, skoro w filmie nie ma ani jednego takiego modelu? Pewnie podobne.

Myślę, że ten wątek jest na tyle długi, i nikt nie jest w stanie rozgryźć co jest co:
-nie ma żadnych modeli czy czegokolwiek z gothica - tekstury pobieram z darmowych portali, sam pstrykam zdjęcia, itp
-modele robię sam (choinki oraz jeden rodzaj krzaka odgapiłem z morrowida a inny z gothica 1 lecz malowałem je sam w gimpie ^_^ )
-z obliviona tez odgapie parę rzeczy, no ale skoro będzie to moja praca i na pewno nie na sprzedaż to czy ktoś mi coś jest w stanie zarzucić? Odpowiedź brzmi nie.
Byłbym bardzo wdzięczy o opinie czy uważacie to za złe praktyki.

Offline Buła

  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
  • Offline
  • Posty2402
  • Propsy3163
  • NagrodyV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
O rly? Ja tam widzę krzaki z G2 i pełno tekstur.

1. Krzak z G2
2. O ile mnie oczy nie mylą to też trawy tex z G2
3. Podłoże z lasu z G2

Jeśli sam namalowałeś identyczne tekstury jak w G2, to masz niebywały talent. Gratulacje ^_^
« Ostatnia zmiana: 2010-01-05, 09:59 wysłany przez: Buła »

Offline Jurigag

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty869
  • Propsy285
  • ProfesjaSkrypter
0 Pokaż propsujących
Mam podobne wrażenie co buła, że to żywcem wyjęte z Gothica II i I.....
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Offline Dante

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty36
  • Propsy37
0 Pokaż propsujących
Krzak malowany (biorę scren jakiejś sceny z gry, wrzucam do gimpa i po prostu wycinam/kopiuje skladowe kolorów z obiektu na swoją narysowaną teksturę + parę innych technik. dzięki temu mam zachowany układ kolorów). Prawdę mówiąc to nie wiem jak taki zabieg odnosi się do legalności? Co do tekstur z g2 to wyciągnąłem je gomanem, ale one mają max. 512x512 px. Ja używam testowo 1024x1024 minimum.
Ponadto przy tworzeniu drzewa, najpierw exportuje sobie taki obiekt do maxa np. z morrowida czy stalkera, sprawdzam w jaki sposób twórcy ułożyli płaszczyzny liści a potem śmiało tworze nowe drzewo i eksperymentuję z ułożeniem tych płaszczyzn na własnym modelu.
« Ostatnia zmiana: 2010-01-07, 01:57 wysłany przez: Dante »

Offline Buła

  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
  • Offline
  • Posty2402
  • Propsy3163
  • NagrodyV
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Jak to jak się odnosi? Wyobraź sobie że robisz tekstury, a ja sobie je biorę i wydaje jako swoje. Podoba się?
« Ostatnia zmiana: 2010-01-07, 14:59 wysłany przez: Bula »

Offline Kaaz

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty101
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Buła, Dobra zróbmy tak xD A tak serio to nawet lekka "zmiana" w teksturze nie twojego autorstwa, to nie znaczy, że jest twoja. Tak samo jak to, że bierzesz moją teksturę i na jej przykładzie robisz swoją... To się nazywa podróbka (co prawda twojego autorstwa ale podróba :D ). No nie ważne przecież ja się na tym nie znam :D
Life Is Brutal....


Offline Thoro

  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
  • Offline
  • Posty3323
  • Propsy3560
  • Profesjabrak
0 Pokaż propsujących
Cytuj
Krzak malowany (biorę scren jakiejś sceny z gry, wrzucam do gimpa i po prostu wycinam/kopiuje skladowe kolorów z obiektu na swoją narysowaną teksturę + parę innych technik

A nie lepiej po prostu zrobić to samo ze zdjęciem, czy gotowym stockiem z internetu opublikowanym na odpowiedniej licencji?

Offline Buła

  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
  • Offline
  • Posty2402
  • Propsy3163
  • NagrodyV
  • Profesjabrak
1 Pokaż propsujących
Ta. Na CG Textures są darmowe tekstury do użytku darmowego i komercyjnego. Poza tym, już nie masz na czym się wzorować tylko na gothic 2? Robisz grę w klimacie 2000 roku? :D