Prace Game-Artowe 370662 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 370662

Odpowiedzi 1152

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jednak warto było wspomnieć o materiałach :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ujdzie na Gothiczka? 1,4k tris
Spoiler


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jeśli robisz do Gothica:
- cieniowanie musi być umieszczone na teksturze, u ciebie tego brakuje
- na krawędziach przetarcia
- wypal AO
- metal musi mieć zrobione odbłyski na teksturze
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wiedziałem, że coś jest nie tak z krawędziami, ale zawsze to są te pierwsze błędy początkującego.
Dzięki.
Chociaż sądzę, że 1.4k to za dużo


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Co do domku i guna:

Wszyscy słusznie zauważyli, że koledzy mocno przesadzili z tricountem. Fajnie.
Tylko czemu nikt nie zauważył przy okazji, że największym problemem tych prac nie są trisy, tylko to, że po prostu są brzydkie :D
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja też uważam, że moja broń jest szpetna, ale od początkującego nie wymagaj wiele :F

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Od każdego trzeba wymagać wiele, inaczej się nie nauczy.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jest brzydki ze względu na model/texture/całość?

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Całość. Ucz się dalej, przeglądaj pracki innych. I nie mówie o prackach innych Gothic artistów :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Nie mam już sił do tego.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Prace Game-Artowe
#1031 2015-01-20, 23:39(Ostatnia zmiana: 2015-01-21, 16:15)
 :lol:
 
some things are meant to be

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Drewno chce więcej koloru a słoma chce plejnów z alphą. :) I niech wystają jakieś gałęzie ze słomy.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Gałęzie? Daj refki :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Skąd brałeś tekstury i w czym  renderowałeś Paganie?
 
some things are meant to be

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tekstury- praktycznie wszystko cgtextures, pewnie coś z opengameart.org jeszcze. Render to Blender Internal z AO jedynie włączonym. Mogę najwyżej do Unity wrzucić i pokazać.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wrzuciłem go dziś w nocy, ale stwierdziłem, że jest brzydki. Popracowałem trochę nad teksturami i myślę, że efekt jest o wiele lepszy jednak brakuje mi dużo do poziomu Pagana :)

Wyłączyłme Mipmapy do tekstur. Przy Anti-aliasing włączyłem opcję Catmull-Rom na 1.5 i włączyłem AO. 1696 trójkątów. Renderowałem standardowo w Intenal.
 
some things are meant to be


Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Daj propsa to wyśle Ci DARMOWY model ^^
 
some things are meant to be

gothic1210
  • Gość
Sorry Sculler, ale komu on potrzebny? 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry