Prace Game-Artowe 560893 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 560893

Odpowiedzi 1152

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Prace Game-Artowe
#640 2013-07-09, 20:08(Ostatnia zmiana: 2013-07-09, 20:08)
a moze pisze portfolio pod PB, chce pracowac nad nowym gotikiem?

IDEALNIE, PROPS
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Oczywiście, jak każdy użytkownik tego forum.

Nie chodzi mi o typowe portfolio tylko ładną prezentację modelu.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Prace Game-Artowe
#642 2013-07-09, 20:20(Ostatnia zmiana: 2013-07-09, 20:26)
albo wiesz co? to bedzie dory pomysl jak pokazesz progres, jaka chujowizne robisz a co bedziesz robil, a ile bedziesz robil dobre modele.

chociaz nie, cofam. gówna nie ma na pokaz :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
V-ray nie jest kurwa silnikiem realtime. Kurwa znawcy.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Prace Game-Artowe
#644 2013-07-09, 20:23(Ostatnia zmiana: 2013-07-09, 20:26)
tez tak myslalem, ale nie bylem pewny :D

zrob cale enviro. albo jakis wiekszy, szczegolowy model, czy zajebista teksture, inaczej nie ma sensu pokazywac goticzka
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
V-ray nie jest kurwa silnikiem realtime. Kurwa znawcy.
Gdzie napisał że chce być game artistem? Pytanie mógł zadać przy okazji podawania modelu. |Naiwny Sawik|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Prace Game-Artowe
#646 2013-07-09, 22:15(Ostatnia zmiana: 2013-07-09, 22:16)
Gdzie napisał że chce być game artistem?
Nie śledziłem poprzednich postów, ale chciałbym zauważyć że tytuł tematu to "Prace Game-Artowe", więc oczekiwanie że rendery będą real time jest bardzo rozsądne.

//edit: aha, chodzi o portfolio. No to tym bardziej wydaje mi się że jakiś silnik stosowany w praktyce, jak UDK.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Althar, z darmowych to tak jak Avallach mówi: Udk/CE3/Unity. Możesz użyć Xoliul Shadera, używany w Maxie tylko chyba/
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
V ray odpada.
Marmo ok, ale polecałbym UDK.

Tekstura fatalna, model bez HPka :c
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Dzięki za opinie, ale mógłbym prosić o rozwinięcie ? Samo "Bo nie" jakoś mnie nie przekonuje.

HP nie robiłem, bo model dość prosty.
Udało mi się jakoś ustawić UDK, jeszcze chyba muszę poprawić światło.
 

Fraser
  • Gość
zły światłocień, najlepiej wypierdol te tekstury i zrób je od nowa w większej rozdziałce.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Rozdzielczość to 2k dodatkowo tile'owana, posklejane z kilku wysokiej jakości zdjeć z cgtextures.com. Chyba może muszę zmienić światło i lightmap'y.
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

skończyłem hp
trochę się różni od oryginału

Fraser
  • Gość
spust dziwny jakiś.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ty się spustów nie czepiaj.
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Poprawiłem oświetlenie, tekstury, dodałem Specular i DetailNormal



Dodatkowo zrobiłem taką podniszczoną gitarę:

Nie wiem dlaczego mam jakieś artefakty na strunach.

Wszystko renderowane real-time w UDK.


@Lotnik - Broń wygląda bardzo fajnie  :ok:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
^jest postęp
Artefakty na gitarze, bo słaby anty-aliasing jest. Do tej pierwszej pracy miałeś jakąś refkę?

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@lotnik
magazynek mógłbyś ciekawiej zrobić.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
@Jedi:
Tak, do "budki" miałem zdjęcia zrobione gdy byłem na wyjeździe pod namiot  :wink:  
Jeśli chcesz, to mogę wrzucić. Ale ze zdjęć brałem głównie kształt, tekstury próbowałem dać własne.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jestem zdechnięty  :lol:  Nastąpiły drzewa, a w zasadzie jedno, męczyłem to chyba z 3-4 dni. Zrobię jeszcze 2 wariacje do tego: coś średnio zarośnięte i prawie goły pień. Enviro (małe enviro, w zasadzie diorama :D  ) będzie, tylko rozwleczone w czasie  :lol:  

Kora
Spoiler





Liście
 
Spoiler
Dodałem znaki wodne, żeby ludziska nie pokradły mi tekstur aby  :lol:   :ok:  
Marmoset
Spoiler



Unity
Spoiler
PRO shader Unity  :ok:  


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry