Prace Game-Artowe 563391 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 563391

Odpowiedzi 1152

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Konto możesz mieć w banku.
Chciałem dać propsa ale widzę, że masz już ich nadmiar. Na klawiaturze ogółem robię dużo błędów.

A admini dziwki zamiast propsować mogli z tajniacka poprawić aby nikt nie widział. :[

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
No co Ty chcesz?

https://www.google.pl/search?q=drewniane+taczki&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=onmXUZ6cDMbbswagwYDwBA&ved=0CDEQsAQ&biw=1280&bih=905&sei=pnmXUdndCsOZtAatjoHgBg

Na koncepcie też widzę drewniane...
No jak to co ja chcę? Powiedziałem, że bardzo dobrze. Jestem wielkim fanem drewnianych taczek. Sam kiedyś nawet takie modelowałem.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ok ŻGS  :lol:  

Na koniec dnia, który był bardzo miłym zaskoczeniem, 5 z rzędu sculpt: 4 pierwsze nie nadawały się do pokazania (albo zbyt glutowate, albo zbyt głębokie wyżłobienia w kamieniu).



A to chcę uzyskać, nie wiem czy skillem dam radę ogarnąć:



Teselacji nie będzie, ale myślę, że pojedyncze płytki poustawiam na podłożu, tak aby nie było zbyt płasko.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Sculptowane myszką? Pytam się, bo chcę się dowiedzieć, czy bez sprzętu też się mogę nauczyć łatwo takie coś robić :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Tabletem. Ja sam zaczynałem sculpt w ZB myszką, tylko wychodziło wujowo, bo nie znałem kompletnie ZBrush'a. Jak chcesz myszką sculptować, to powinno wystarczyć zmniejszanie Intensity. Póki nie spróbujesz nie będziesz wiedział  :wink:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#587 2013-05-19, 11:01(Ostatnia zmiana: 2013-05-19, 11:02)
za duze te wglebienia. wez popatrz jak wyglada podloga/mur. poszukaj refek.
to co dales jako przyklad jest do dupy.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#588 2013-05-24, 14:16(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 14:17)
W sumie to mogę pokazać, ale i tak źle to wygląda. Właśnie zacząłem od nowa sculptować:



I sądzę, ze takie "kafelki" nie pasują do kopalni. Zrobię większe i mniejszą "różnorodność", może to wypali, to mi się nie podoba.

Oczywiśćie Wasze opinie mile widziane.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#589 2013-05-24, 14:20(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 14:21)
pobaw sie maskowaniem w zbrushu i noisem. teksturze brakuje brudu, jakiegos mchu czy czegos. to musi byc bardziej zroznicowane bo teraz jest nudne. zrob walor jakis. ciemniejsze.
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#591 2013-05-24, 14:40(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 14:40)
prestiż. W sumie zrob takie błoto z kamulcami  :ok:
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Teraz chcę odwzorować to:



W sumie nawet myśłałem, aby z tego zrezygnować, i zamiast tego, zrobić podłogę z kamienia (zamiast "płytek/płyt" lity kamień), tylko gdzieniegdzie pęknięcia dodać.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Prace Game-Artowe
#593 2013-05-24, 15:46(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 15:47)
Nie żaden lity kamień ze spękaniami, tylko żwir i pokruszone kamienie, pod spodem nierówna skała. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia albo wyobrazić sobie jak taki korytarz powstaje i jak jest używany. To nie jest ani loch, ani jaskinia. To kopalnia.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#594 2013-05-24, 15:52(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 18:03)
Właśnie o tym Av mówię. Tylko źle to ująłem. Czyli co olać koncept i to co podałem jako refkę wyżej i zrobić litą skałę ze żwirem i odłamkami kamienia?

@Edit: rozumiem, że props to potwierdzenie. Więc coś w tym kierunku zrobię. Nie obiecuję udate'ów zbyt szybko :D

@Edit2: Avallach to nie jest mój koncept.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Prace Game-Artowe
#595 2013-05-24, 16:34(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 18:10)
Jeśli to kopalnia, to tak. Jeśli duży magazyn w jakiejś starej piwnicy to kamienne płyty są ok, chociaż nie takie eleganckie jak na twojej teksturze, ale raczej duże i krzywe jak na conceptcie.

Swoją drogą ten concept art jeśli jest w całości twojego autorstwa to zrobiłeś z nim kawał dobrej roboty, wygląda bardzo profesjonalnie.

@down: no to wypadałoby napisać o autorze, a nie "Narazie concept, rozplanowanie, i blockout na Unity", sugerując że to też twoja praca ;p

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#596 2013-05-24, 18:03(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 21:56)
Avallach to nie jest mój koncept.

@UP: kompletnie nie znam autora, nawet nie pamiętam jak znalazłem ten concept. Albo gogle grafika, albo deviant art, bo na tych dwóch szukam. A i CGHub jeszcze. Nigdzie nie pisałem, że koncept jest mój, tylko że mam koncept.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

YetoKnight

Prace Game-Artowe
#597 2013-06-14, 17:24(Ostatnia zmiana: 2013-06-14, 17:25)
Tarcze sobie zrobiłem. Najbardziej szkoda mi tego, że nie dałem na główny obwód więcej vertów (jest 16) i ponownie zmarnowałem trochę miejsca na uv (choć tym razem to wyszło lepiej).



Nie ma wapna? ;p
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Strasznie glutowato ta normalka wyszła. Co Ty z tym zrobiłeś?
1 rączka metalowa, druga ze skóry. Dziwnie to wyszło.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

YetoKnight

Prace Game-Artowe
#599 2013-06-14, 19:23(Ostatnia zmiana: 2013-06-14, 19:33)
Normalka była wypalan z HP, a detal dorobiłem przy pomocy ndo2.
Co do rączek - są takie tarcze (przykład1) (przykład2), więc ja tego nie wymyśliłem.

@down drugia przykład nie wygląda na zaciskany pasek
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry