Ok, sorki za doubla. Popatrzcie jak profesjonalnie tworzy się grafikę do gier:

Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.us[/IMG]
A teraz na serio:
Tekstury ine najwyższych lotów, lae to pierwsza scena, która doczekała się 100 % oteksturowania w moim wydaniu. Więc trochę dumny z tego jestem.
Na drzewach edytowałem normalne vertexów, może nie za dobrze wyszło, ale i tak lepiej to ogarnąłem, niż na samym początku.
Przedewszykim dzięki za pomoc przy scenie

. Technicznie i tak jest srednio, trway nie robiłem plane'ami z alphą, tylko każde źdźbło osobno jako mesh. Były problemy jak chciałem przerobić to na alphę wg tego tuta:
http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=315&t=100319I dlatego zrobiłem tak, a nie inaczej. Może mnie za to nie ukamienujecie
Cokolwiek teraz napiszecie do poprawki, to i tak tego nie chce dalej ciagnąć. Teraz zrobię abstrakcję, trochę się pobawię FumeFX, a potem cos porobię z GA, i Wam pokażę.
Się rozpisałem
Ale i tak mam pytanie: popatrzcie na ten filmik od 1:23 do 1:28 i powiedzcie jak to jest zrobione? Reactor + Max's script?
https://www.youtube.com/watch?v=YtQgXaAuU-0
I dzięki
Spoiler
Czy ktos wie, dlaczego photobucket skaluje tak obrazy? Renderowałem w 1920x1280, a PB zeskalował do 1024x768. To można jakos zmienić? Edit: już ogarnąłem, PB jest do bani
Spoiler
Buła miał zastrzeżenia co do mojego sculptu desek. To jest praca, gdize pomagali mi Wowoz i Jedi:

Pro nie jest, ale i tak mi się podoba