Prace Game-Artowe 564251 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 564251

Odpowiedzi 1152

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Nie lepiej seamy 256x512 na kore i 256x256 na liście?
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Może ktoś się wypowiedzieć na temat tego tuta od ŻGS? Bo jak wszystkie normalne wyprowadzić na zewnątrz, to to mi zajmie z tydzień  :lol:
Nie pamietam jak sie to robilo, ale sa sposoby, zeby zrobic to bardzo szybko. Teraz juz od ponad roku nie grzebalem w Maxie wiec nie jestem w stanie nic powiedziec.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Komuch a nie wyjdzie shit z tego? wiem, że niektórzy to czynią cuda jak i w modelach tak i teksturach, ale ja wolę nie balansować na krawędzi. Zresztą to nie idzie do żadnej gry, więc sam testing testing. Jak dokończę to jedno drzewo ( zrobię jeszcze jeden wariant do tekstur ) to zrobię z tego malutką scenkę.

Można by to było zeskalować do 512x512, i zachowałoby to jakość? Chodzi mi o rozmiar tekstur.
ŻGS  :ok:  Może ktoś inny tego używał do roślinnosci?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A czy drzewa nie robi sie na zasadzie speed tree?

Czy tylko dla mnie to brzmi jak:
Cytuj
A czy silników nie robi sie na zasadzie korzystania z UDK?
?


ŻGS@ Tu chodzi po prostu o twarde krawędzie czy coś innego?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Co to są twarde krawędzie?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Te galezie dla mnie za proste :D
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wowoz, chodzi Ci o te grube, które są częscią modelu, czy o te na alphie? Bo te na modelu jeszcze mogę powyginać, z alphą będzie kiepsko, bo wkońcu ogarnałem normalne vertexów  :D   :D   :D  I nie chciało by mi się tego ruszać ponownie, bo to jest koszmar przy takiej ilosci plane'ów.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#488 2013-02-22, 14:33(Ostatnia zmiana: 2013-02-23, 10:07)
Ok, sorki za doubla. Popatrzcie jak profesjonalnie tworzy się grafikę do gier:



Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

A teraz na serio:

Tekstury ine najwyższych lotów, lae to pierwsza scena, która doczekała się 100 % oteksturowania w moim wydaniu. Więc trochę dumny z tego jestem.

Na drzewach edytowałem normalne vertexów, może nie za dobrze wyszło, ale i tak lepiej to ogarnąłem, niż na samym początku.

Przedewszykim dzięki za pomoc przy scenie  :ok:  . Technicznie i tak jest srednio, trway nie robiłem plane'ami z alphą, tylko każde źdźbło osobno jako mesh. Były problemy jak chciałem przerobić to na alphę wg tego tuta:

http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=315&t=100319

I dlatego zrobiłem tak, a nie inaczej. Może mnie za to nie ukamienujecie  :lol:  

Cokolwiek teraz napiszecie do poprawki, to i tak tego nie chce dalej ciagnąć. Teraz zrobię abstrakcję, trochę się pobawię FumeFX, a potem cos porobię z GA, i Wam pokażę.

Się rozpisałem  :lol:  

Ale i tak mam pytanie: popatrzcie na ten filmik od 1:23 do 1:28 i powiedzcie jak to jest zrobione? Reactor + Max's script?

https://www.youtube.com/watch?v=YtQgXaAuU-0


I dzięki  :ok:

Spoiler
Czy ktos wie, dlaczego photobucket skaluje tak obrazy? Renderowałem w 1920x1280, a PB zeskalował do 1024x768. To można jakos zmienić? Edit: już ogarnąłem, PB jest do bani  :D  
Spoiler
Buła miał zastrzeżenia co do mojego sculptu desek. To jest praca, gdize pomagali mi Wowoz i Jedi:



Pro nie jest, ale i tak mi się podoba  :ok:  
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
spodnie
Spoiler

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Rzekłbym, że praca robiona nieco na pałę, ale pały tam się nigdzie nie zmieści :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No chyba, ze twoja  :lol:
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Bardzo dobrze, teraz brak pały skrzętnie zakryty.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Całkiem ładnie pofałdowanie ubrania wyszło :ok:

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dynamic topology- i wszystko jasne :ok:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Nie używałem dynamic topolygy :lol:
Lepiej mi się modeluje bez tego takie rzeczy.

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty179
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Kaptur, 316 tris.

Pofałdowanie robiłem w Sculptris, retopo w Blenderze.

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Smolo

Prace Game-Artowe
#498 2013-03-17, 01:44(Ostatnia zmiana: 2013-03-17, 09:58)
Spoiler
Kaptur, 316 tris.

Pofałdowanie robiłem w Sculptris, retopo w Blenderze.
Widzę inspirację:
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/08/f80118f54ddc9ecce23629b8d58ac616.jpg?1313437402
 
Elo

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Więc panowie, WIPY!:

Coś wzorowane na tutorial z 3DMotive: tylko zamiast UDK będzie Mental Ray i/bądź Unity (jeśli do Unity starczy mi cierpliwości   :lol:  ). Tej pół-przezroczystej otoczki nie udało mi się pozbyć, ale znika, gdy za nią jest jakikolwiek obiekt. Teraz mam tam tylko environment color (czyli tak jakbym nic tam nie miał). Początek wygląda tak:




Kolor diffuse pójdzie do poprawki: w Unity wygląda tak jak ma wyglądać, Mental sam poprawia kolor, więc trochę go podbije i wyjdzie tak jak ma wyjść.

I teraz pytanie: jak wypalać do tego normalkę, spec i AO? Myślicie, że Crazy Bump to najlepsze rozwiązanie, do tego przypadku? Diffuse i Alpha były renderowane w Max'ie (Render to texture), więc jakoś brak mi pomysłów, jak to zrobić.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry