Prace 3D 1136883 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1136883

Odpowiedzi 3194

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
ja pierdole, gosciu :facepalm:
Tłumaczę:
Cytuj
Odnoszę wrażenie, iż twój sposób tworzenia tekstur nie daje zbyt dobrych rezultatów. Może spróbowałbyś używać materiałów pochodzących ze zdjęć, a do tego zadbać o szczegóły i realizm? Jestem przekonany że pozwoliłoby to osiągnąć o wiele lepszy efekt.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Dziekuje.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Ok specjalnie nie komentowałem żeby nie było że tylko krytykuje ale teraz już mogę : p

O żesz kurwa ja pierdole...
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Stary, przeglądałeś chociaż pół jakiegokolwiek tutoriala? Tak się tekstur nie robi.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Erlatch

Erlatch

Użytkownicy
Nędznik
posty60
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nędznik
Przeglądałem pół a nawet więcej tutoriala ale jakoś różnicy nie widać.
@Avallach dzięki na przetłumaczenie bo nie wiedziałem o co chodzi.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Jak dla mnie ten kałach jest stajlisz, bo w panterkę.
 
makin' bacon

Erlatch

Erlatch

Użytkownicy
Nędznik
posty60
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nędznik
No cóż nie umię i nie nawidzę teksturować.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
to na chuj to kurwa pokazujesz
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy

mefistofeles

Prace 3D
#2948 2013-07-01, 17:07(Ostatnia zmiana: 2013-07-01, 17:58)
Witam wszystkich.

Na wstępie chciał bym powiedzieć, że jest to mój drugi model twarzy/głowy jaki zrobiłem w swojej przygodzie z grafiką 3D. Więc proszę o wyrozumiałość.

1
2
3


Verts:2231
Tris:4346


Na szyje nawet nie patrzcie :facepalm:   bo to tymczasowo zrobiłem żeby lepiej całość wyglądała na obrazkach powyżej.

Piszcie swoje komentarze i uwagi. Wezmę na klatę wszystko ;d

AK 47
Render
http://s6.ifotos.pl/img/render-1j_nnprqqp.jpg
http://s4.ifotos.pl/img/render-2j_nnprqqr.jpg
http://s6.ifotos.pl/img/render-3j_nnprqqn.jpg
Tekstury
diffuse
http://s4.ifotos.pl/img/diffusejp_nnpxppp.jpg
specular
http://s6.ifotos.pl/img/specularj_nnpxpph.jpg
normal
http://s6.ifotos.pl/img/normaljpg_nnpxppr.jpg
Poly 563
Tris 1228

Jak ja teraz zasne mając to w pamięci?? oO
 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy183
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To jest już niezłe;] Jakich programów używasz?
 

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy

mefistofeles

Prace 3D
#2950 2013-07-01, 18:22(Ostatnia zmiana: 2013-07-01, 18:30)
To jest już niezłe;] Jakich programów używasz?
Blender 3D
Probowałem też (3D Max9) i podstawy (XSI Softimage 2013)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#2951 2013-07-01, 21:50(Ostatnia zmiana: 2013-07-01, 21:50)
Doświadczenia wielkiego w tworzeniu organiki nie mam (robienia głowy się nigdy nie podjąłem), ale jak widzę jak ktoś zaczyna od robienia fantastycznych stworów przygodę z tworzeniem modeli organiki, to myślę sobie, że nie ma szans żeby to jakoś wyglądało bez solidnych podstaw anatomii człowieka.

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy
Jedairusz. Troche sie z tobą zgodze, ale czy kiedy chcesz zrobić sobie model jakiegoś konkretnego samochodu to musisz się znać na mechanice i projektowaniu aut??
Ja robiłem powyższy model na podstawie kilku zdjęć\screenshotów a, jak bym robił auto to ściągnął bym sobie blueprinty, a nie studiował jego budowę.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko że człowiek jest "ciut" bardziej skomplikowany niż samochód.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Prace 3D
#2954 2013-07-01, 23:59(Ostatnia zmiana: 2013-07-02, 00:09)
jesli chcesz pokazywac szczegółowe podwozie samochodu to musisz znac sie na mechanice.

niestety samochody i postacie sie zajebiscie roznia, bo w grze widzisz tylko nadwozie, gdzie tak naprawde ogranicza cie tylko zdrowy rozsadek

jak zrobisz przyduza szybe czy za male felgi to nic sie nie stanie, bo dziwnie zbudowane samochody istnieja a nienaturalnie zbudowani ludzie nie istnieja

edit. napisalem o grze bo juz mi sie myla tematy. w kazdym razie chodzi mi o widocznosc i sposob zaprezentowania
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy
Tak się teraz zakręciłem, że aż mi głupio i muszę sie z wami zgodzić :facepalm:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Prace 3D
#2956 2013-07-02, 00:07(Ostatnia zmiana: 2013-07-02, 00:10)
to dawaj propsa hehe

Cytuj
Tylko że człowiek jest "ciut" bardziej skomplikowany niż samochód.
nie zgodze sie. po prostu co innego jest widoczne. tak jak pisalem zrob szczegolowe podwozie samochodu. ciezko prawda? wtedy trzeba sie znac na mechanice, tak samo jak na anatomii by np. dobrze odwzorowac miesnie
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy

jak zrobisz przyduza szybe czy za male felgi to nic sie nie stanie, bo dziwnie zbudowane samochody istnieja a nienaturalnie zbudowani ludzie nie istnieja

Nienaturalnie zbudowani ludzie istnieja, na całym śeiecie jest ich pełno.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
racja. na forum mamy takich pełno

 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy

mefistofeles

Prace 3D
#2959 2013-07-02, 00:41(Ostatnia zmiana: 2013-07-02, 00:42)
To Raczej nie jest naturalne
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry