Prace 3D 1138711 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1138711

Odpowiedzi 3194

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Tarcza elfów (czy czy coś w tym guście):
467 poli, 1 344 tris

 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Gdybym siatki nie zobaczył, nie rozpoznałbym, że to 3D. Jakieś takie dziwne te tekstury wyszły. Przegiąłeś trochę ze światłem i specularem + białe tło.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
@up
ale jestes okrutny. Zawsze myslalem, ze to ja demotywuje i hejtuje. Oddaje berło
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ale to nie jest hejt, może efekt nie jest ładny, ale jestem mi byłoby ciężko taki odtworzyć (zakładając że te oświetlenie jest w realtime). To wygląda zbyt realistycznie do gry fantasy (od strony renderu), a z drugiej strony trochę zbyt nierealistycznie jeśli chodzi o dobór materiałów na tarczę :D

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
mi nie musisz tlumaczyc ze to ssie pałe
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zacisk Brembo



Opierałem się luźno na tutku.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
hmm... to będę musiał najpierw obejrzeć tutek zanim zadecyduję czy spropsować :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Świetne kino na  niecałe 4h :)
Gość robił w 3ds maxie (ja w blenderze), do niektórych detali używał spline'ów, ja stosowałem poly modeling do wszystkiego. Ogólnie czasami musiałem używać innych opcji bo w blenderze ich nie ma, ale np. są jakieś tam zastępcze.
Mój model i jego wiele się nie różni, bo w końcu modelowaliśmy ten sam zacisk, więc ciężko o istotne różnice w wyglądzie samego modelu.
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Prace 3D
#2830 2013-05-20, 14:27(Ostatnia zmiana: 2013-05-20, 14:29)
Wytknąłbym ci błędy w wyglądzie, gdybyś pokazał refkę na której podstawie robiłeś. A zgaduję że nie pokazałeś, bo uznałeś że przecież doskonale wiesz jak wygląda kilof, więc robiłeś z głowy. I to właśnie jest przyczyną tego, że to co zrobiłeś, może wyglądać jak kilof tylko dla kogoś kto widział kilof jedynie w Minecrafcie. Do tego tekstury są takie, że lepiej by było jakby ich w ogóle nie było. Tekstury robi się na podstawie zdjęć i ewentualnie szkiców.

Następnym razem:
 - poszukaj zdjęć tego co chcesz wymodelować
 - skompletuj lub naszkicuj rzuty danego obiektu w osiach x, y, z
 - modeluj na podstawie tych rzutów uzupełniając swoją wiedzę pozostałymi zgromadzonymi materiałami
 - tekstury zrób ze zgromadzonych zdjęć lub przynajmniej się na nich wzoruj

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta





mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace 3D
#2832 2013-05-21, 22:25(Ostatnia zmiana: 2013-05-21, 22:26)
Niby prostacko banalne do wykonania, ale wyglądają całkiem fajnie.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Mnie się podoba XD

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Hardcore
 

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Nie siliłem się specjalnie na dokładność bo bym się zbłaźnił...
5022 poligony... albo 5052? Nie pamiętam dokładnie...

 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
5 propsow za boxy nie no spoko  :ok:  
odpuszczam sobie ten dział.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
5 propsow za boxy nie no spoko  :ok:  
Ja tam dałem za materiały, nie za model.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
5 propsow za boxy nie no spoko  :ok:  
odpuszczam sobie ten dział.
Znaczy się chujowe jak barszcz... No cóż... Wowo nie każdy rodzi się mistrzem...
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Kito, to co wowoz powiedział raczej nie było do Ciebie, tylko do pracy Woyo (przynajmniej tak to zinterpretowałem).

Co do pracy: Strasznie namieszałeś. Tzn. musisz zdecydować się, czy robisz LP czy HP, bo na górze tego łuku masz mnóstwo poligonów + kształt extrude'owany ze spline'a co jest źle zrobione, a na dole masz takie sobie Lp, i to bez smoothgroups. Musisz poćwiczyć modelowanie.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry