Prace 3D 1140244 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1140244

Odpowiedzi 3194

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chyba nie rozumiesz o co chodzi. Renderer real time, to po prostu taki który renderuje natychmiast, kosztem efektów graficznych. Są to przede wszystkim np dowolne silniki gier. Wstawiasz model i tekstury do gry, ewentualnie ustawiasz parametry materiałów jeśli się da, robisz screenshota i masz.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace 3D
#2481 2012-08-10, 21:34(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 21:34)
UDK

Unity

CryEngine3

Możesz sobie wybrać :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Fartuess sorki że tak trochę spamuje ale dałeś mi linki do silników, a ja nie mam tak dobrego kompa aby odpalić CE3 albo UDK :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Na trialu długo nie pociągne :D  A przez tego z Gothica to tylko sobie nerwy zjem...
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Znam sztuczkę która komuś nieuczciwemu w teorii pozwoliłaby korzystać z niego w nieskończoność, ale nie będę opisywał jej publicznie coby nie kusić nikogo do tak nieprawych działań.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Av  :ok:  :ok:   ściągne Unity. Wprawdzie raz korzystałem ale strasznie mnie denerwował ten silnik, bo na wersji free ma ogromne ograniczenia jeśli chodzi o grafikę. Zobaczymy jak to wygląda "in game" w takim razie (pewnie okropnie   :lol:   )
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Avallach a  nie wiesz o co chodziło wowozowi z tymi końcami drzewa? Bo nie wiem o której części tej chaty mówił.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Witam po dłuższej przerwie. Wiem ,że to wszystko jeszcze do końca wygląda :D  ale już nabiera kształtu oto model goblina z projektu Vectis oczywiscie model mój.Trochę się męczyłem nad nim więc nie jechać aż tak mocno :D  i tak wiem NIE MA DŁONI XD

https://dl.dropbox.com/u/25345874/bitwa/vectis%20goblin.JPG
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
nie obrażaj się, ale chujowo ;d

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pokaż go bez tekstur. Powinien lepiej wyglądać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
WoYo nie obrażę się :D  xD to nie jest moją mocną stroną znaczy modele humanoidalne :D
sawikhttps://dl.dropbox.com/u/25345874/goblin%20model%20gotowy/notex.JPG
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
okropne
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2494 2012-08-11, 12:11(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 12:59)
Zrób przynajmniej tą przegrodę nosową chyba że goblin będzie cyklopem...

@up

Panowie ciężko to widzę. Unity mnie dobija, ale porobiłem parę screenów.  Proszę o jakieś konkrety.

Tak to wygląda w Unity:



Tych tekstur użyłem: http://cgtextures.com/texview.php?id=12880&PHPSESSID=a6hktpgp544sh76jvhqb4gnhv0

a tak btw to łatwiej byłoby mi robić taką scenę w maxie :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#2495 2012-08-11, 13:06(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 13:07)
Cytuj
a tak btw to łatwiej byłoby mi robić taką scenę w maxie :D
Poczytaj o shaderach - xoliul shader i 3 point shader. Są za darmo, łatwe w obsłudze i ładnie wygląda wszystko przy dobrych ustawieniach.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2496 2012-08-11, 13:20(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 13:49)
jedariusz oglądałem filmiki z xoliul shader i bardzo dobrze to wygląda ALE http://www.laurenscorijn.com/viewportshader obsługuje karty od gf6xxx wzwyż czyli ja odpadam (działam na antycznym gf5200fx) ale spróbuje może coś z tego wyjdzie. Na razie przerwa :D

@up
http://www.3pointstudios.com/3pointshader_purchase.shtml 3 Point Shader kosztuje 48 USD także nie jest free :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#2497 2012-08-11, 14:44(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 14:45)
3 point ma wersję lite, która jest darmowa i w pełni funkcjonalna. A z taką kartą nie jesteś w stanie robić grafiki ze wszystkimi nextgenowymi bajerami.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace 3D
#2498 2012-08-11, 14:47(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 15:09)
chyba current genowymi.

Anyway. Modeluję kolejnego robota w HP. Koncept ze strony tego samego kolesia co poprzednio. Zaznaczam, że w wygładzenia krawędzi na razie się nie bawię - to na końcu. A model jest wyświetlany w trybie flat shading - pracuję w ten sposób, bo nie chcę się na początku przejmować smoothing groupami.

koncept:


praca:
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wiem Jedairusz. Ale trochę jeszcze poczekam na upgrade kompa. Czyli muszę zostać przy unity? Chyba że znacie jakieś shadery pod moją kartę...
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry