Prace 3D 1140840 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1140840

Odpowiedzi 3194

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ja znam sposob. idz do roboty, kup se kompa  :ok:
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2501 2012-08-11, 18:21(Ostatnia zmiana: 2012-08-11, 22:54)
A myślisz że przez całe wakacje siedzę na dupie?  :lol2:  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To się mylisz.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
no i ekstra. W końcu wrzuciłem screen z modelu i został zafloodowany przez jakiś błaznów spierających się ze sobą. Prawdziwa dusza tM - nie mam co liczyć na pomoc, bo się skończy na pierdzieleniu głupot...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Fartuess ja tylko odpieram hejt pędzący na mnie od forumowiczów. Co do modelu: co ja Ci mogę doradzić skoro sam Was proszę o rady :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Mi nawet nie chodzi o rady techniczne, tylko ocenę proporcji, pomysły jakie detale można dodać na główną bryłę. Raczej ocena i pomysły dotyczące treści a nie formy.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy


Widzisz? U Ciebie te płyty są chyba za duże. Ale trochę się teraz czepiam. Co do tej "obrotnicy" która łączy dół z górą: Możesz ją trochę spłaszczyć ( przynajmniej ja bym tak zrobił :)  ) No i jak na razie to tyle z czepialstwa :D  czekamy na screeny :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
fartuess jak chcesz rady to zacznij to renderowac jak czlowiek, a nie pikseloze tu wstawiasz.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To tylne gigantyczne niewiadomoco wydaje się być za duże, nie ma dla niego przeciwwagi. Na concepcie jest o wiele krótsze i wygląda przez to lepiej. Rozbudowa wydaje się być najbardziej potrzebna na górze, można by rozwinąć ją nawet bardziej niż na concepcie, dając oprócz wieżyczek strzelniczych nawet jakąś przeszkloną pancerną kopułę dla pilota. Główny "pokład" wydaje się być za długi w stosunku do wysokości, akurat proporcje na concepcie wydają się lepsze, u ciebie wszystko wydaje się być wydłużone przy niezmienionych wysokościach i wzajemnym położeniu, przez co cała konstrukcja sprawia wrażenie bardziej delikatnej i mniej stabilnej. To powinien być raczej "czołg", masywny i zbity w solidną bryłę.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Wziąłem pod uwagę wasze pomysły. Oto efekt:



Wowoz. Teraz możesz radzić :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
poco robisz takie mega mechy jak ich potem masz problem oteksturowac ? ostatnio to tez robiłeś mech i tekstura była taka tylko dla koloru chyba ..... moze zrob mnejszego i go porzadne otexturuj
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Tego nie będę raczej teksturować. Trening modelowania High Poly i jednocześnie pokazówka do Portfolio. We wrześniu chciałbym sobie zrobić praktyki w jakimś polskim studiu Game Devowym, więc muszę jechać na maksa.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#2513 2012-08-12, 20:59(Ostatnia zmiana: 2012-08-12, 21:00)
Fart, do dzisiaj nie wiem czemu nie używasz turbosmootha z support edge'ami...
Ale na tych praktykach jak się dostaniesz to Ci to wygarną, spoczko :D
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Bo szkoda mi na to czasu? Nagle w którymś momencie stwierdzę, że mi powinny być mnie lub bardziej wygładzone i będzie zawracanie dupy. Creasing zresztą chyba się lepiej sprawdza. No ale za niego się zajmę później, dopiero gdy sam model będzie gotowy. Przez większość czasu olewam też smoothing groupy - po prostu chcę się skupić na konkretnym modelowaniu a nie na wykończeniówce.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Fart, do dzisiaj nie wiem czemu nie używasz turbosmootha z support edge'ami...
Ale na tych praktykach jak się dostaniesz to Ci to wygarną, spoczko :D  
Buła, szachy.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Fart, tyle że od początku trzeba modelować tak, żeby to ze smoothem wyglądało ok, samo dodanie support edge'y nie zawsze wystarczy jak siatka jest skaczała.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
A poprawienie topologii nie załatwia sprawy?. Jak będę dodawał support edge, a potem próbował rozbudować bryłę, to może być kaszana.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Jak uważasz, w każdym razie czekam na efekt końcowy :D
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Tak, dalej to katuje D:
Diff, spec, normal, AO, detail, 512x256 każda.

 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry