Prace 3D 1140783 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1140783

Odpowiedzi 3194

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jak już robisz coś do wystroju wnętrz to dbaj o wygląd modelu, tak aby wszystko było idealnie gładkie. Np u Ciebie podstawka jest troszkę kanciasta więc dodaj Turbosmooth i ustaw tak na 3 ( albo 2 zależy jakiego masz kompa ). W czym robisz? I na podstawce, zielony materiał jest matowy? Bo wygląda jak gąbka, a nie wiem jaki efekt chciałeś osiągnąć.

Co do Marka56:

Cytuj
Bywały czasy jak się cieszyłem ze mi odpisano .. :pokerface:  tM RuLEz

Ja się ogromnie cieszę. tM już wyrosło na taki poziom, że goście nie przepuszczą tu bohenka chleba z 30 trójkątami. Tak samo jak mi powiedział wowoz, żebym wywalił to arkańskie gówno: jak patrzę na moje 2 ostatnie modele ( dom z Arcanii i dom ze Skyrima ) to faktycznie wowoz miał rację.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Damian86: Twój kałach zaczyna nawet przyzwoicie wyglądać, w porównaniu do pierwszej tekstury. Wywal przetarcia na krawędziach trudno dostępnych, za to każdą krawędź przejedź małym pędzlem z bardzo dużą przezroczystością. Dodaj może trochę zdartej farby, detali...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2462 2012-08-09, 13:22(Ostatnia zmiana: 2012-08-09, 13:39)
@Damian86: Twój kałach zaczyna nawet przyzwoicie wyglądać, w porównaniu do pierwszej tekstury. Wywal przetarcia na krawędziach trudno dostępnych, za to każdą krawędź przejedź małym pędzlem z bardzo dużą przezroczystością. Dodaj może trochę zdartej farby, detali...

Moglbys mi powiedziec gdzie na AK jest farba?
Co do tego AK: dostales tutorial gdzie masz krok po kroku wyjaśnione co nalezy zrobic, a nadal to nie wyglada zachecajaco. Zastanów się czy rzeczywiście ci się podoba i czy jest sens pokazywania tego. Napewno lepiej niż za pierwszym razem.

Lampa: wydaje sie zle zrobiona, podstawka nie wyglada jak hp, widac kanciastosc i brak wygladzonych krawedzi. Odsylam do spisu tutoriali na tm, tam masz tutek o robieniu hp. Przy high poly nie podaje sie ilosci tri/poly :P. Edit: niech zgadne: uzywales Smoothgrup i Meshsmootha?

Domek: Belki wydaja sie zbyt mało randomowe. Naloz jakiegos noisa czy cos takiego, bo to wyglada zle.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wowoz które belki? Kolumny które trzymają dach ( te na krawędziach budynku ) czy te na samej górze?

Co do dracona: ja nie robię AK, to robi Althar :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2464 2012-08-09, 13:54(Ostatnia zmiana: 2012-08-09, 13:55)
I belki pionowe i te trzymajace dach mogly by miec troche noisa, chociaz może dobrze zrobiona normalka da rade, chociaz jako ze robisz to dla siebie to mozesz troche poszalec z tri i dodac troche na geo.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Nie będę robić normal map ( a przydałyby się w tym przypadku ) bo nie potrafię na razie :D  ale dodam troche geometrii i powykrzywiam je trochę.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2467 2012-08-09, 14:07(Ostatnia zmiana: 2012-08-09, 14:08)
nie wiem po co dodałeś " heightmap " skoro to jest do terenu. Chodzi o to że mam zBrusha i kiedy już wypalam normal mapę to wychodzi poszatkowana i wogóle nie pasująca do UV. Jak masz npUV 2048*2048 to kiedy normalka się wypali to jest takich UV np 12 na jednej UV.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Heighmap nie jest do terenu?  :facepalm:   a przynajmniej nie tylko. Nie dawalbym ci czegos jakbym tego nie znal.
Z H mapy mozesz wypalic Normal mape przez plugin nvidii do ps'a lub innych softów.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2469 2012-08-09, 21:10(Ostatnia zmiana: 2012-08-09, 21:12)
ok, więc po paru problemach technicznych i przerobieniu dachu od nowa oto 2 nowe testowe rendery:



Teksturę na kolumnach pewnie jeszcze rozjaśnię i dodam jakieś wypukłości. Ale mam bardzo ważne pytanie do Was: gdzie znaleźć przynajmniej zaczątek takiej tekstury????

 

@up
i jeszcze jedno: jak myślicie teksturę dachy na krawędziach jeszcze postrzępić ?

Serio pytam, bo znaleźć na cgtextures nie mogę i paru innych site'ach też. To jest bardzo gruba belka, znalazłem parę podobnych tekstur ale wogóle się nie nadają na ścianę...
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=565

 :ayfkm:  
a jak nie to miksuj zwykle deski, nic trudnego.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wiedziałem że wowoz odpowie pierwszy, ale dzięki  :ok:     :wink:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
spróbuj gogle , lepiej się szuka  :hitler:  
Spoiler
 


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
dzięki Mark już znalazłem :D  przez takie google to na 1cm przed sobą nic bym nie widział :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Althar
No powoli coś ci zaczyna wychodzić z tym karabinkiem.

@Ventrue
Prezentuje się naprawdę przyjemnie. Nie wygląda na trudny do stworzenia, ale na czyiś pierwszy model też nie. Jakiego programu użyłeś?

No i nie musisz podawać ilości trójkątów przy modelach, które nie są przeznaczone do renderowania w czasie rzeczywistym. Nikt nie podaje tri countu na przykład dla sculptów ;)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2475 2012-08-10, 17:35(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 17:49)
A więc panowie doradzajcie.
Pierwszy render jest z normalnym oświetleniem (omnilight) a 3 następne są z systemem Daylight  który jest użyty w 3D maxie: odpowiednio 7.00, 12.00, 17.00 (godziny) miejscowość Reykjavik:



ale chyba będę robić rendery z Norwegii lub Kanady :D  ale nie ważne jest miejsce tylko tekstura: tej na kolumnach nie oceniajcie, bo idzie całkowicie do wymiany. Ważna jest tekstura na ścianach: co w niej poprawić? Dodać więcej brązu lub innego koloru?

@up
na przednich ścianach po lewej tekstura z kolorem lekko zmienionym, po prawej tekstura bazowa.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2476 2012-08-10, 19:06(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 19:51)
Polegles na tych teksturach. Teksturowanie to nie wlepienie na uv stocka z cg czy innej strony, a odpoiwiednie łączenie i miksowanie go (tak jak robiłeś z tutka gutkafiutka dach).
Nie podoba mi się. Takie rzeczy robi się już z modularów, a powolne i męczące modelowanie całej bryły powoli odchodzi.
Druga sprawa to popatrz jak wygląda drewno, jaki ma odcień i jakie końcówki:

Nawet na cg masz specjalną kategorie ku temu, u ciebie nic nie widać. Trzecia sprawa: skoro to game-art to renderuj w real-time.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jeżeli dobrze kojarzę real time to rendery płatne, więc w moim przypadku odpada, przynajmniej na razie. Co do grafiki którą dołączyłeś link chyba się nie podkreślił bo nic tam nie ma. Co do tekstury: połączyłem 2 tekstury ale bardzo słabo to wyszło. Męczyłem się chyba z tym 2 godz.
Próbuje cały czas uzyskać taką teksturę jak na refkach, jak na razie z mizernym skutkiem.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2478 2012-08-10, 19:50(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 19:52)
:facepalm:  Real time to np twoj viewport w maxie z jakims shaderem, UDK, CE, Marmoset, Blender Engine cokolwiek co pozwala zobaczyć model w podobny sposób jaki będzie renderowany w grze. A obrazek u mnie działa, może zaloguj się na cg tex i zobacz Wood/ends.
I zrob ta normalke jaka by nie była.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2479 2012-08-10, 20:49(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 21:04)
Wowoz możesz dać jakiegoś linka albo powiedzieć czy to jakiś plugin? Sorki nie wiedziałem. A za normalki węzmę się od razu po tej chacie.

a na cgtextures jestem zalogowany :D

@up

wowoz Wood/Ends to chciałeś dać na przednią ścianę? Czy źle Cię zrozumiałem....
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry