Prace 3D 1134027 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1134027

Odpowiedzi 3194

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
dodaj na fakture jakiegos noisa :D
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
rozpierdoliles mnie :naughty:  Czy to internal?

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
@Wowoz - nie będę już nic zmieniał. Jak będę robił następny taki model to postaram się aby każda tekstura była tak dopracowana jak drewno na tym renderze.
@WoYo - nie. Miało być w Blender Internal ale po całym dniu babrania się z materiałami nie udało mi się uzyskać dobrego drewna. Tak więc Cycle. Nie chciałem robić w Cycle bo moja maszyna dość długo to mieli. Mimo to jestem zaskoczony z prędkości renderowania. Ten render ustawiłem na 500 sampli ale już przy 300 był bardzo ładny, a trwało to jakieś 13 minut, ale dla pewności zrobiłem to 500.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
można pomylić z prawdziwością
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Trochę się napracowałeś z tymi pomarszczeniami. Tylko czy nie bardziej opłacalnym wyjściem byłoby rozpracowanie jak takie coś wysculptować i potem wrzucenie do jakiegoś crunchera polygonów?

W każdym razie bardzo ładny fotelik. Model, shader i tekstury na wysokim poziomie  :ok:
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Oczywiście, tak było by łatwiej. Ale łatwiej nie oznacza lepiej ;)
Dzięki za wszystkie propsy.
Nazbierało się tego :D
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
jakby się potrafiło dobrze sculptować to było by co najmniej równie dobrze. Inna sprawa, że dopóki się tego nie opanuję naprawdę dobrze to wymodelowywanie tego na polygonach jest najpewniejszym rozwiązaniem :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Rzecz w tym, że siatka po takim przetworzeniu, ze sculpta, nie dorówna siatce zrobionej ręcznie. Jest to też, jakby na to nie patrzeć, podwójna robota. Wbrew pozorom moja metoda jest całkiem szybka.
Tak mogę kontrolować poziom wygładzenia i nie mam żadnych błędów. Mimo iż moja siatka też nie wygląda zbyt pięknie, to wszystkie zagięcia są jakby nałożone na ładną topologię, więc zmapowanie tego to kwestia kilku minut i wszystko będzie cacy :)

Ale nie będę ukrywał, że nie potrafię dobrze rzeźbić ;p
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace 3D
#2388 2012-07-22, 22:02(Ostatnia zmiana: 2012-07-22, 22:03)
Co sądzicie o tym? Proszę bardziej o porady, ponieważ dopiero zaczynam. Na ilość trójkątów nie bardzo zważałem, wyszło 2371 trójkątów. Tekstura szyb wiem okropna ale nie wiedziałem za bardzo jak to zrobić ;p



 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
To co już jest w modelu jest zrobione poprawnie. Można dodawać więcej szczegółów jak się znajdzie jakieś fajne refki.

Ale tekstury marne i dziwnie nałożone. Tekstura desek pasuje do małych desek a nie do wielkich dech kładzionych na dach. Poza tym kolorystycznie jest niezbyt dobrze. Bardzo jasne kamienie i bardzo ciemne drewno. W zasadzie w żadnym oświetleniu to nie będzie wyglądać dobrze. Poza tym dać teksturze muru trochę detalu(przybrudzić przy ziemii na przykład), zróżnicować kolor desek etc.

A szyby nie da się zrobić teksturą, do tego potrzebny jest już jakiś shader :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Znajdz mi stary tak duże deski na dach  :ok:
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Jeśli to gameartowy domek to nie używaj silnika renderującego z ao

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
KZW nie wiem czy to AO, dałem tylko Skylight w 3D maxie, i stonowałem trochę Intesity. A że wyszło AO to :D  Nie jest to raczej game-artowy domek, nie bedzie nigdzie użyty, nie jest to też Gothic Style. Wowowz jak przeczytałem Twój post to zacząłem się śmiać, ale dzięki poprawię  :ok:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
nie jest to też Gothic Style
W sensie, że za słaby na Gothic Style? :lol:
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Buła dzięki  :pokerface:  Niet.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy

Krolik

Prace 3D
#2395 2012-07-23, 11:31(Ostatnia zmiana: 2012-07-23, 11:31)


Backplata i hdri od smcars, jeszcze nie finish ofc
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu


Backplata i hdri od smcars, jeszcze nie finish ofc
Zajebiste, bro.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dobra, a co o tym sądzicie? Czy jeszcze bardziej tonować kolory?



Jak na razie nic lepszego nie wymyślę, chyba że macie jakieś konkretne rady...
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Prace 3D
#2398 2012-07-23, 13:13(Ostatnia zmiana: 2012-07-23, 13:23)
Ciemniejszy, bardziej zabrudzony i omszony kamień. On naprawdę poza dołem wygląda dziwnie jasno i sterylnie, właściwie wygląda trochę jak jednolity cement z lekko odciśniętą "fakturą" kamiennej ściany. Wszystkie kamienie mają dokładnie identyczną, jasną i płaską teksturę, nie ma między nimi wyraźnych szczelin, a jedynie wgłębienia.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#2399 2012-07-23, 13:20(Ostatnia zmiana: 2012-07-23, 13:21)
@Królik
Szkło na reflektorach wygląda trochę jak plastikowe opakowanie, wydaje się cienkie, spróbuj zrobić na nim lekkie załamywanie światła, aby zniekształcało obraz za nim. Poza tym na prawdę nie ma się do czego doczepić, kawał dobrej roboty :) .
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry