Prace 3D 1133609 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1133609

Odpowiedzi 3194

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
No bo wizualizacji się raczej nie renderuje w realtimowych :D
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Blender cycles 100 sampli. postpro w gimpie i neatimage


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jakis taki przymulony
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
WoYo główne światło zrób znacznie mocniejsze.
A to moje próby w blender internal.
Jedna lampa typu 'area', włączone AO i Environment Lighting.
Czyli nic specjalnego a nie wygląda bardzo źle.

Jeszcze nad tym popracuję, ale wcześniej zrobię kolejne modele.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Mnie to jara  :lol2:
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
a może bardziej w tym kierunku?
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Sztucznie to wygląda niestety, strzelam że jakis standardowy renderer, a z nich ciężko wyciągnąć realizm
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Same meble robio. Grafiki jebane.

A tak na serio. Na pierwszy screenie wygląda imo lepiej. Jakieś takie bardziej stonowane. No poza tym sam model nie wygląda na trudny. Może też coś podobnego niedługo sobie zrobię :) . Anyway props idzie :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
ej, pierwszy mebelek w życiu ;p
A renderowane w blender internal. Podpowiedzcie coś.
Bo nie wiem co zmieniać, jakiego efektu szukać.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
+ za chęci : - ) nie powiem ci jak zrobic render w blenderze bo ja renderuje w 3ds max
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jak sie robi takie ladne zagiecia? :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak sie robi takie ladne zagiecia? :D
Trollin#msg1042799 or Deja Vu...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie sprawdzalem tamtego tematu. nvm
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Takie coś bujane z ikei. (link)
Troszkę inne drewno bo bardziej mi się takie podobało.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Prace 3D
#2374 2012-07-05, 18:33(Ostatnia zmiana: 2012-07-05, 18:36)
Jak mi się limit naładuje to dam propsa, naprawdę dobra robota
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To render? :O
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ehe. Widac po tym ciemnym materiale. Drewienko zacne panie :P
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Dzięki :D  chciałem zrobić coś ambitniejszego po ostatniej porażce.
Siateczka:
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zajebiste te pomarszczenia robisz :D
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Wygląda praktycznie jak prawdziwe głównie dlatego, że jest tyle szczegółów jak wcześniej wspomniane pomarszczenia.
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry