Efekt loga 416 7

O temacie

Autor Fors

Zaczęty 22.05.2018 roku

Wyświetleń 416

Odpowiedzi 7

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty173
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Witam
Otóż chcę zrobić pewne logo jednak nie wiem jak osiągnąć efekt tak jakby gór/wzniesień tak jak na tym logo :


 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
sruturututu
posty998
Propsy1254
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • sruturututu
Ja bym zrobił w 3d, najpierw baza w 3ds maxie, potem podrzeźbić w Zbrushu. Jakiś ładny render i na koniec podmalówka.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty608
Propsy493
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Efekt loga
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
sruturututu
posty998
Propsy1254
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • sruturututu
@up efekt okropny ;) Jak się chce zrobić coś porządnie, to nie zawsze da się prosto.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7605
Propsy5088
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?
@Jedariusz ma niestety rację. Ja robiłem to trochę prościej - najpierw zarys tekstu w GIMPie, eksport do SVG, import w Wings3D, tam efekt wybrzuszenia. Potem render, import z powrotem do GIMPa i już tam wszelka odręczna obróbka tabletem.

Z drugiej strony, Photoshop w odróżnieniu od GIMPa ma całkiem niezłe efekty tego typu w standardzie (ale nie to samo co prawdziwe 3D + ręczna obróbka).

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty173
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
No a jakieś inne rozwiązanie? Nie posiadam tabletu graficznego i w najbliższym czasie nie planuje go kupić.
 

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Według mnie prosta sprawa, Bevel&Emboss w photoshopie, jedno klikniecie myszką w efekt, plus customizacja efektu i tyle. Jeśli chcesz, napisz do mnie na PW, zobaczę co da się osiągnąć w photoshopie.
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4778
Propsy3161
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Równie dobrze można walnąć napis używając czcionki Arial Black i uznać to za logo. W zależności od zastosowania może to być wystarczające, jednak Fors chyba nie tego oczekuje.

@Fors tam gdzie Avallach operował tabletem Ty możesz myszką, przyjete jest że tabletem takie rzeczy robi się łatwiej, jednak to nadal możliwe z użyciem zwykłej myszki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry