Kharynic - The History of Mine Valley 37686 87

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 6.02.2018 roku

Wyświetleń 37686

Odpowiedzi 87

boguc

boguc

Użytkownicy
posty205
Propsy343
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To baza, początkowy efekt prac nad lokacją. Nieco zmieni się kształt i położenie niektórych budynków, dojdzie kilka poziomów lochów, wnętrza i dużo detali. Dlaczego wolałbyś żeby to był placeholder? Wnętrza będą inne niż te które znasz ze starych gier - pod względem układu i przeznaczenia. Np budynek na dole  screena po lewej to zbrojownia, na dole po prawej kościół, a na górze po prawej stajnia i kuźnia.
Chcę pokazać to miejsce jakby było projektowane w "98, na lata przed buntem więźniów i project managera. To jest twierdza-więzienie w którym rozgrywa się akcja gry.

Czyli rozumiem, że życie skazańca polega głównie na siedzeniu w tej twierdzy/ wykopywaniu niebieskich kartofli? O ile takie będą?
Jak będzie motyw podróży na te słynne wykopki w stylu intra pewnej starej gry(łańcuchy, pilnowanie by nikt nie uciekł) a sama dolina będzie miejscem faktycznie typowo więziennym to będzie mega :D
 
Gothic najlepszy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kharynic - The History of Mine Valley
#61 2018-02-19, 14:12(Ostatnia zmiana: 2018-02-20, 14:52)
Czyli rozumiem, że życie skazańca polega głównie na siedzeniu w tej twierdzy/ wykopywaniu niebieskich kartofli? O ile takie będą?
Jak będzie motyw podróży na te słynne wykopki w stylu intra pewnej starej gry(łańcuchy, pilnowanie by nikt nie uciekł) a sama dolina będzie miejscem faktycznie typowo więziennym to będzie mega :D
W dolinie są kopalnie żelaza i srebra, pierwotnie eksploatowane przez zwykłych górników.
Najbardziej niebezpieczni więźniowie siedzą w najgłębszych ciasnych celach w trzypoziomowych lochach pod fortecą albo pracują skuci na przodku na dnie kopalni.
Bardziej posłuszni dostają pracę w wyższych i bezpieczniejszych chodnikach, kuźniach, niewielkiej hucie albo przy budowie baraków i nowego pierścienia umocnień wokół więzienia. Są skuwani tylko na czas konwoju między lokacjami i dostają więcej niż tylko głodowe porcje jedzenia. I tak są otoczeni przez strażników uzbrojonych w kusze, a ich szanse na ucieczkę z doliny są minimalne. Przyjęcie jednego celnego bełtu to właściwie gwarantowana śmierć (nawet w zbroi). Jedyna przełęcz jest ufortyfikowana i pilnie strzeżona, pobliskie rozległe jezioro bardzo zimne i otoczone stromymi górami, a sama dolina pełna śmiertelnie niebezpiecznich dzikich zwierząt.
Próby ucieczek są rzadkie.
Na tych desperatów czeka coś jeszcze groźniejszego - wyspecjalizowani w ich tropieniu, ściganiu i zabijaniu łowcy głów tacy jak bohater.

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Na tych desperatów czeka coś jeszcze groźniejszego - wyspecjalizowani w ich tropieniu, ściganiu i zabijaniu łowcy głów tacy jak bohater.

Czyli ci ewentualni uciekiniarzy są z góry skazani na śmierć? Łowcy głów nie mogą ich po prostu sprowadzić spowrotem do kopalni? W końcu mówimy tu o tej "darmowej" sile roboczej.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kharynic - The History of Mine Valley
#63 2018-02-19, 16:11(Ostatnia zmiana: 2018-02-19, 16:26)
Czyli ci ewentualni uciekiniarzy są z góry skazani na śmierć? Łowcy głów nie mogą ich po prostu sprowadzić spowrotem do kopalni? W końcu mówimy tu o tej "darmowej" sile roboczej.
Tylko kiedy chodzi o kogoś ważnego dla władz - kogo np trzeba przesłuchać albo kto dysponuje rzadkimi i potrzebnymi zdolnościami.

Zwykli skazańcy, nawet gdyby zostali sprowadzeni z powrotem do więzienia, zostaliby tam od razu powieszeni. Są z góry informowani że próba ucieczki lub buntu, nie ważne na ile udana, jest karana śmiercią.
Tak naprawdę nie ucieczka jest problemem (więźniów i tak jest dużo), ale to że zakończona powodzeniem dawałaby nadzieję innym. A tak, dla demonstracji nabija się ich głowy na pal przy bramie.
Popatrzmy np na taką "magiczną barierę". Nie była ścianą od której się odbijali. Miała ich zabić i przez tą nieuchronną śmierć zniechęcić do prób ucieczki z doliny.

Poza tym, tropiciel musiałby się bardziej narażać gdyby zamiast zastrzelić ich z odległości próbował ich rozbroić, skuć i sprowadzić przez dzicz z powrotem. Za to policzyłby sobie ekstra, więcej niż ci "robotnicy" są warci dla władz. Miną jeszcze długie lata zanim w królestwie skończą się kandydaci na więźniów.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ej ale to brutalne jest daj im chociaż szanse ty bezduszny programisto xD.

Mam nadzieje że odbijesz troche tą fabułą choćby lekkim przebłyskiem dobra bo malujesz taki scenariusz gore xD. Zawsze mnie to zastanawiało jak długo mógłby taki dyktator rządzić nim szukający sprawiedliwości lud utopiłby go we własnej krwi?
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Ej ale to brutalne jest daj im chociaż szanse ty bezduszny programisto xD.

Mam nadzieje że odbijesz troche tą fabułą choćby lekkim przebłyskiem dobra bo malujesz taki scenariusz gore xD. Zawsze mnie to zastanawiało jak długo mógłby taki dyktator rządzić nim szukający sprawiedliwości lud utopiłby go we własnej krwi?

W Grze o Tron był taki jeden co miał własne pojęcie na temat sprawiedliwości - wytrzymał tylko rok.  :lol2:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ej ale to brutalne jest daj im chociaż szanse ty bezduszny programisto xD.

Mam nadzieje że odbijesz troche tą fabułą choćby lekkim przebłyskiem dobra bo malujesz taki scenariusz gore xD. Zawsze mnie to zastanawiało jak długo mógłby taki dyktator rządzić nim szukający sprawiedliwości lud utopiłby go we własnej krwi?
Dobra będzie niewiele - sam bohater zacznie w pewnym momencie zastanawiać się nad tym kim się stał i czyją krew ma na rękach. Nie są to już tylko mordercy i gwałciciele jak w dawnych latach działania więzienia. Fabuła będzie bardzo ponura i nie będzie w niej nic z heroic fantasy. Ale akcja dzieje się w rygorystycznym więzieniu zmieniającym się w obóz pracy reżimu... To miejsca zezwierzęcenia, cierpienia i śmierci.
Niestety taki dyktator mógłby rządzić latami, co pokazują przykłady z naszego świata.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wszystko to brzmi fajnie, ale według mnie zbyt ambitnie biorąc pod uwagę to, że projekt każdy może dokładać tam cegiełkę (z tym pomysł akurat jest fajny).

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wszystko to brzmi fajnie, ale według mnie zbyt ambitnie biorąc pod uwagę to, że projekt każdy może dokładać tam cegiełkę (z tym pomysł akurat jest fajny).
Dlaczego zbyt ambitne? Zakładam wstępnie pojedynczą lokację i kilkanaście questów.
Jeśli chodzi ci o poziom kontrybucji, w projektach otwartoźródłowych działa to tak że do "głównego" wydania (trunk/master) są dołączane tylko te zmiany, które jego twórca uznaje za spełniające wymagania. Do tego momentu są dostępne dla graczy tylko jako opcjonalne "mody" (branches).

Przykładowo jeśli napiszesz dwa questy, początkowo oba będą dostępne tylko na kharynic.org/dev/?fabio . W tej wersji gry będzie można je dostać, ale w głównej wersji na kharynic.org będą niewidoczne. Po jakimś czasie zobaczę twoje commity z nimi. Uznam że jeden z tych questów jest spoko, ale drugi nie. Dołączę (merge) commita z tym dobrym questem, a drugiego zignoruję. Dobry quest pojawi się na kharynic.org. Na kharynic.org/dev/?fabio nadal będą oba, chyba że sam zdecydujesz się któryś skasować.
To jak modding, tylko z dołączaniem dobrych modów do głównej gry. Uprawnienie żeby to robić na początku mam tylko ja, ale jeśli pojawią się osoby naprawdę dobrze się udzielające one też je dostaną.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Kharynic - The History of Mine Valley
#69 2018-02-19, 20:22(Ostatnia zmiana: 2018-02-19, 20:29)
No to spoko, czekam na rozwój, choć uważam też, że deskopowe byłoby to lepsze.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kharynic - The History of Mine Valley
#70 2018-02-19, 20:38(Ostatnia zmiana: 2018-02-19, 21:06)
Dlaczego? Możesz normalnie dodać ikonkę na pulpit i grać offline :D
Główna różnica jest w braku instalatora i ograniczeniach graficznych (ale na nie decyduję się z kilku powodów - chodzi też o to żeby grę zrobić szybko i prosto).

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Development idzie pełną parą  :ok:
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Do Potępionych byś porobił :lol2:
 


Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
kharynic.org

Słaba ta gra
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
slabe, nie ma Thorusa
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
W tej grze nie ma czarnych a ściany są białe.
Toż to rasizm
-rep
 
some things are meant to be

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry