Od strony fabuły - tak, mam rozpisane, ale głównie w formie "szkiców". Nie ma sensu rozwijać części artystycznej dopóki część techniczna jest ciągle tak mało rozwinięta. Tak jak było to już pisane, historia obraca się wokół powstawania obozu pracy przymusowej / więzienia dla wrogów reżimu i rosnącego wewnętrznego konfliktu bohatera, który pracuje na usługach tego reżimu. Początkowo ścigani przez niego zbiegowie byli mordercami, gwałcicielami czy zdrajcami narodu. Teraz coraz częściej są to osoby które nie miały z czego zapłacić podatków, próbując nakarmić rodzinę zostały złapane na kłusownictwie, czy mówiły źle o królu.
Fabuła będzie istniała głównie w formie szkicu i krystalizowała się w miarę implementowania jej.
Kontrybucja ma działać na tej zasadzie, że jest i będzie utrzymywana publiczna lista obszarów pracy, z najbardziej szczegółowo rozpisanym tym aktualnym. Każdy kto chce, może na swoim branchu robić cokolwiek - ale te zmiany które są zgodne z planowaną formą gry i najlepiej są powiązane z aktualnym etapem prac będą importowane do "mastera" na kharynic.org. Nie ma jednak żadnego przymusu - jeśli ktoś chce, może w swoim repozytorium rozwijać fabułę w zupełnie innym kierunku. Musi się tylko liczyć z tym, że wtedy jego praca może trafić do znacznie mniejszej liczby graczy. Z drugiej strony wyjątkowa popularność brancha może wpłynąć na decyzję o dopasowaniu "głównej wizji" do tego co wybierają gracze.
Do zarządzania procesem developmentu - GitHub Issues. Ewentualnie jakiś kanban board.