Informacje Ogólne - DK 46104 244

O temacie

Autor Dark

Zaczęty 16.05.2013 roku

Wyświetleń 46104

Odpowiedzi 244

Dark

Dark

Moderator działu
posty1080
Propsy2184
Profesjabrak
  • Moderator działu

Dark
Moderator działu

Informacje Ogólne - DK
2013-05-16, 18:57(Ostatnia zmiana: 2018-04-08, 21:55)
 Myrtana, wyspa Vaduz, czas niedługo przed powstaniem magicznej bariery i niedługo po rozpoczęciu wojny z orkami. Zrządzeniem losu, wiodący raczej monotonne życie Lars staje się uczestnikiem wydarzenia, które zmienia wszystko. Na wyspę w tajemniczych okolicznościach przybywa dwunastu najpotężniejszych magów królestwa na czele ze sławnym Arcymistrzem Ognia - Xardasem. Nikt nie wie, co robią na wyspie, natomiast wiadomo, że wkrótce planują wyruszyć w dalszą podróż...

Lars po przysłużeniu się magom otrzyma propozycję podróży wraz z nimi na wyspę Khorinis. Czarodzieje zamierzają stworzyć tam magiczną barierę w celu odizolowania więźniów od świata zewnętrznego... A przynajmniej tak twierdzą. Bohater będzie otrzymywał różne zadania (nie tylko od magów), które niejednokrotnie okażą się prawdziwym wyzwaniem dla gracza.

Bohater i świat

Lars to młody mężczyzna, który wraz z ojcem Gwenem (byłym żołnierzem armii królewskiej) prowadzi mały zakład kowalski w wiosce nieopodal miasta Vaduz. Ojciec poza nauką zawodu pomaga mu także rozwijać umiejętności bojowe. Chciałby jednak, aby jego jedyny syn znalazł sobie spokojne zajęcie i nie brał udziału w żadnych walkach.

Sam jako weteran wojen z orkami nie radzi sobie z wojenną traumą. Po ospie i śmierci swojej ukochanej żony pije na umur popadając w coraz to większe tarapaty. Jednak jak się okazuje - najgorsze ma dopiero nadejść...

Na wyspie zjawiają się magowie, którzy po wykonaniu dla nich ważnego zadania proponują nam współpracę i podróż wraz z nimi na wyspę Khorinis. Co tam znajdziemy? Stary port znany nam z Gothica 2 będzie tutaj nie do poznania. Dziesiątki zacumowanych statków, marynarzy, handlarzy, rycerzy, więźniów i podróżników zapełnią całą dzielnicę portową. Ponadto całe miasto zostanie odświeżone i trochę powiększone. Sama wyspa Khorinis również wyglądać będzie zupełnie inaczej: Wszystkie spalone domy i zrujnowane konstrukcje będą jak nowe, na wyspie będzie więcej dróg, kilka razy więcej ludzi, więcej gospodarstw, tawern i innych ciekawych lokacji.

Górnicza Dolina także będzie inna. Stary Obóz właściwie niezrujnowany w stanie idealnym, górska forteca i zawalone kopalnie będą tętnić życiem. Kopalni będzie kilka i to nie tylko w Górniczej Dolinie, ale również w Khorinis. Oczywiście do Górniczej Doliny nie może wejść sobie, ot tak, każdy - będzie do tego potrzebny specjalny glejt.

Resztę powiedzą Wam screeny.

 Cechy
  • Pierwszy ŚWIATOWY projekt fanowski z profesjonalnym dubbingiem aktorskim!
  • Nowy główny bohater.
  • Wyspa Vaduz – zupełnie nowy świat bijący wielkością te z poprzednich części!
  • Khorinis, Górnicza Dolina i Stara Kopalnia jakich wcześniej nie było!
  • Dbałość o fabularną zgodność z sagą.
  • Nowe modele 3D.
  • Możliwość posługiwania się tarczą.
  • Wiele skarbów do odnalezienia.
  • Zadania poboczne.
  • Elementy humorystyczne.
  • Nowe przedmioty.
  • Nowe tekstury.
  • Nowe gildie i zbroje.
  • Profesjonalny soundtrack skomponowany wyłącznie na potrzeby modyfikacji.
  • Nowe dźwięki otoczenia.
  • Nowe umiejętności (rozwinięte kowalstwo, kucharstwo, pobieranie wody z rzek i jezior, itp.).
  • Nowy klimatyczny interfejs oddający charakter i klimat dodatku.
  • Obszerna ilość nowych efektów cząsteczkowych.
  • I wiele, wiele innych.


Hazardzista

Hazardzista

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Fabuła jest super, mod zapowiada się świetnie, ale mam jedno małe pytanie: czy magów nie było 13 ? Xardas był magiem ognia i odłączył się dopiero po stworzeniu bariery.
 
"Najpierw chciałem powiedzieć coś o twoich wątłych ramionach, ale potem zobaczyłem twoją paskudną mordę"

Dark

Dark

Moderator działu
posty1080
Propsy2184
Profesjabrak
  • Moderator działu

Dark
Moderator działu

Informacje Ogólne - DK
#2 2014-01-14, 22:19(Ostatnia zmiana: 2016-08-11, 16:50)
Cytat: Hazardzista
Fabuła jest super, mod zapowiada się świetnie, ale mam jedno małe pytanie: czy magów nie było 13 ? Xardas był magiem ognia i odłączył się dopiero po stworzeniu bariery.
http://gothic.org.pl/component/content/article/18/1058-mike-hoge-z-piranha-bytes-wywiad-dla-gothiccznet

Cytuj
Gothicz.net: Jak wszyscy wiemy, Magiczna Bariera w Gothic 1 została stworzona przez dwunastu magów I Xardasa. W Kolonii spotykamy właśnie taką ich ilość, aczkolwiek jeden z członków kręgu ognia, Milten, mówi nam, iż trafił do Górniczej Doliny już po utworzeniu Bariery, wiec brakuje jednego maga. Wydaje się być niemożliwe, że dopuściliście się takiego niedopatrzenia. Więc co się stało z brakującym magiem?

Mike Hoge: Magiczną Barierę stworzyło 12 magów, Xardas był jednym z nich! Kiedy Nekromanta opuścił Stary Obóz, zostało w nim tylko 5 magów… Wzięli więc Miltena na swego ucznia, gdy ten został wrzucony do Kolonii po powstaniu Bariery. W grze widnieje dialog, w którym jeden z magów podaje złą liczbę. Wydaje mi się, że był to Saturas... Zauważyłem ten błąd, naprawiłem, ale jeden z byłych członków grupy cofnął naniesione przeze mnie zmiany, bo nie zrozumiał fabuły. Nie ma brakującego maga. Po prostu ten gość skopał sprawę

revynar

revynar

Użytkownicy
posty120
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedy będzie premiera???
 
Procesor: Intel Core i5-4690k
Karta graficzna: Asus GeForce GTX 980 Strix
RAM: 8GB (do użytku 7,91)
System: Windows 10

Fabio

Fabio

White&Red
posty2950
Propsy1733
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Dowiesz się w swoim czasie..

RiseOne

RiseOne

Użytkownicy
posty15
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Już chyba od 3 lat zapowiadają tego moda.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty444
Propsy240
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
To chyba dobrze, że jest wciąż robiony zamiast spłynąć wraz z materiałem w cyfrowym klozecie.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty789
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To chyba dobrze, że jest wciąż robiony zamiast spłynąć wraz z materiałem w cyfrowym klozecie.

A jest robiony? :hmmm:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3722
Propsy1005
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To chyba dobrze, że jest wciąż robiony zamiast spłynąć wraz z materiałem w cyfrowym klozecie.

A jest robiony? :hmmm:
Umiesz czytać  :facepalm:
 

Dark

Dark

Moderator działu
posty1080
Propsy2184
Profesjabrak
  • Moderator działu

Dark
Moderator działu

Informacje Ogólne - DK
#9 2015-10-06, 20:32(Ostatnia zmiana: 2015-10-07, 22:30)
Jako przerywnik w pracach chcemy zaprezentować dwa zdjęcia z wyspy Vaduz. Pierwsze z nich to fragment miasta portowego (trwa dekoracja tej lokacji), natomiast drugie to część lasu nieopodal miasta.  Zapraszamy do oglądania!

Ponadto chciałem poinformować, że wypuściliśmy demo z Khorinis dla grupy testerów, ich wrażenia i uwagi możecie poczytać tutaj (hejterów niestety zmartwię, że nie zapłaciłem tym ludziom za komentarze, ani nie mają zbiorowej fatamorgany :P): http://soulfire.worldofgothic.com/forum/index.php?showtopic=2001

 



Więcej informacji - najszybciej jak to będzie możliwe.

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Panowie, a jak jest z tym modem tak w ogóle ??? Prace idą, chwilowo stanęły ? Wybaczcie, że pytam, ale ten dział jest najcichszy ze wszystkich, jakie tu są, i kompletnie nic nie wiadomo. Można przy okazji wiedzieć, kto pracuje przy DK ? Oczywiście chodzi mi o persony z tego forum, które można łatwo skojarzyć, jak choćby Avallach. I można zapytać, na jakim etapie prac jesteście ? Chodzi mi nie o datę premiery, tylko o jakąś odpowiedź w stylu "no, zostało nam dokończenie 6r, potem testy i finito" czy coś pod ten deseń. I proszę mnie nie zbywać odpowiedzią "jak wyjdzie, to wyjdzie", bo wiem, że wcześniej nie wyjdzie, a ja czekam cierpliwie, chce tylko wiedzieć, jak idzie ekipie. To wszystko, dzięki z góry za zrozumienie i odpowiedzi. Powodzenia w dalszych pracach.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Fabio

Fabio

White&Red
posty2950
Propsy1733
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Panowie, a jak jest z tym modem tak w ogóle ??? Prace idą, chwilowo stanęły ? Wybaczcie, że pytam, ale ten dział jest najcichszy ze wszystkich, jakie tu są, i kompletnie nic nie wiadomo. Można przy okazji wiedzieć, kto pracuje przy DK ? Oczywiście chodzi mi o persony z tego forum, które można łatwo skojarzyć, jak choćby Avallach. I można zapytać, na jakim etapie prac jesteście ? Chodzi mi nie o datę premiery, tylko o jakąś odpowiedź w stylu "no, zostało nam dokończenie 6r, potem testy i finito" czy coś pod ten deseń. I proszę mnie nie zbywać odpowiedzią "jak wyjdzie, to wyjdzie", bo wiem, że wcześniej nie wyjdzie, a ja czekam cierpliwie, chce tylko wiedzieć, jak idzie ekipie. To wszystko, dzięki z góry za zrozumienie i odpowiedzi. Powodzenia w dalszych pracach.


"Na tę chwile przeprowadzamy ostrą edycje terenu i zaczątki miasta[...]" ~ Komuch

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Nie bardzo mi to naświetla obraz sytuacji... To znaczy, przygotowujecie grunt pod już gotowe zadania i fabułę, czy najpierw ogólnie dostosowujecie teren pod klimat i realia fabuły, a później dojdą bardziej szczegółowe zmiany ze względu na zadania i td ??? Jak to jest tak dokładniej ? Ktoś niezorientowany, jak ja, nie ma pojęcia, o co chodzi, Fabiosek.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Dark

Dark

Moderator działu
posty1080
Propsy2184
Profesjabrak
  • Moderator działu

Dark
Moderator działu

Informacje Ogólne - DK
#13 2016-02-24, 18:56(Ostatnia zmiana: 2016-02-24, 19:01)
troche poprawek terenu w 3d, ovobowanie (udekorowanie w edytorze gry) tych części świata które udekorowane nie są, wrzucenie skryptów do gry i można wydawać
edit; jesli umiesz pisać  to mógłbyś pomóc nam trochę w rozbudowaniu jakiegoś wątku pobocznego: http://themodders.org/index.php?topic=25274.0

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
W porządku, jeśli mogę ubogacić moda i przyspieszyć jego nadejście, to pomogę, jeśli będę potrafił oczywiście. Dzięki za info raz jeszcze.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7624
Propsy5114
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Informacje Ogólne - DK
#15 2016-02-24, 19:26(Ostatnia zmiana: 2016-02-24, 22:18)
Można przy okazji wiedzieć, kto pracuje przy DK ? Oczywiście chodzi mi o persony z tego forum, które można łatwo skojarzyć, jak choćby Avallach.
Wielka mobilizacja, ustawienie (nie publikowanego, bo to wewnętrznie dla nas) deadline'u z premierą, wielkie ustalanie ostatecznej struktury fabuły i pilnowanie żeby wszystko skończyć i poskładać solidnie do kupy.
Krótko mówiąc, dokładnie to czego mod (ten i każdy inny) potrzebował niemal od samego początku).

Niestety została wybrana stara wersja fabuły, IMO dość słaba i naiwna (w stylu większości fabuł modów do Gothica).
Parę miesięcy temu proponowałem własną wersję, ale wiązałaby się ze zbyt dużymi zmianami i finalnie ją odrzucono.
Może później wrzucę ją na forum. W skrócie, chodziło o zrobienie z królestwa Myrthany średniowiecznej totalitarnej dystopii, rządzonej żelazną ręką przez króla który kolejno podbił wszystkie ościenne królestwa tworząc obecną Myrthanę. Król który uciska lud coraz większymi podatkami, który nie mających już czym płacić, buntowników i wrogów politycznych wysyła po przepełniających się więzieniach albo zsyła do przymusowej pracy w koloniach więziennych. Który jest znienawidzony przez lud, a paladyni są odpowiednikiem jego wewnętrznej policji-gwardii. A zarazem jest uzależniony od kościoła Innosa, który początkowo będąc organizacją która miała autoryret wynikający jedynie z tradycji, zdołaał uzależnić od siebie króla dzięki usługom magów i paladynów. Które były coraz bardziej potrzebne w miarę jak lud i zwykłe wojsko coraz częściej podnosiło bunty. Ten kościół Innosa nie był świętą i dobrą organizacją dbającą o dusze ludu. Był polityczną potęgą trzymającą w szachu nawet szlachtę. Taką która w wyniku wyrachowanych działań najpierw przejmowała kolejne miejsca w radzie królewskiej, aż w końcu w czasach Gothica 3 składała się ona tylko i wyłącznie z jego przedstawicieli.
A Rhobar nie był dobrotliwym królem-ojcem który "pokonał wrógow królestwa". Był bezlitosnym tyranem toczącym ciągłe wojny, którego ofiarami niemal na równi z innymi królestwami byli jego własni poddani.

Pomysł na głównego bohatera zaproponował Valeyard, który podobnie jak ja należy do zespołu SF i też zachęcał do zmiany fabuły:
Cytuj
Protagonista byłby łowcom nagród. Okres sprzed bariery wydaje się idealny, bo jeden z powodów powstania bariery było uniemożliwienie wieźnią ucieczki. Można założyć że, takie ucieczki się wcześniej zdarzały. To byłby najlepszy okres i idealne miejsce dla łowców nagród. Łowca tropiłby jakiegoś zbiega, za którego byłaby wysoka nagroda.
Główny bohater był łowcą nagród utrzymującym się ze zleceń wystawianych mu przez rządowy reżim. Dostawał robotę której nie chcieli ruszać nawet paladyni, bezlitośni i znienawidzeni przez lud. Miał tropić i dostarczać żywych lub martwych buntowników, zbiegłych skazańców, osoby podejrzewane o spiskowanie...
Po pojmaniu jednego z więźniów, miał go z pewnego powodu osobiście dostarczyć do wielkiej koloni więziennej w pobliżu miasta Khorinis. W podróży spotkał grupę magów, która także się tam udawała, w nieznanej tajnej misji zleconej przez króla i kościół...

Na tajnym forum DK mam to rozpisane dużo szerzej i lepiej, ze wskazaniem elementów lore G1 które bardzo dobrze pokrywały się z tą wizją (niestety po części G2, a zwłaszcza G3, przyjęło znacznie bardziej naiwny obraz królestwa). Później to przekleję albo rozpiszę na nowo na tym forum. Fajnie gdyby komuś zachciało się zrobić taki prequel, najlepiej na Unity - chętnie bym wziął w tym udział :D

Dark

Dark

Moderator działu
posty1080
Propsy2184
Profesjabrak
  • Moderator działu

Dark
Moderator działu

Informacje Ogólne - DK
#16 2016-02-24, 19:32(Ostatnia zmiana: 2016-08-11, 16:51)
Ja tylko słowo napomnę, że obecna fabuła jest dobra. Może jest trochę gorsza od Avallachowej, ale momentami łatwiejsza do zrealizowania - a oto przecież chodzi w bijącym czasie
Duża część pomysłów Avallacha siłą rzeczy i tak jest w tej fabule, bo większość ustalaliśmy wspólnie (nawet król despota, chociaż będzie troche mniejszym despotą niż życzyłby sobie tego av)

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Ten pomysł z brudnym najemnikiem, parającym się takimi zajęciami dla króla - zwyrodnialca jest mocny, fajnie byłoby to zobaczyć. Zawsze chciałem też zobaczyć w Gothicu mocny klimat średniowiecza, poplątany z magią i dark-fantastyką. Wiecie - kury na ulicach, błoto, gówno i zgniłe siano jak powietrze, czyli wszędzie, modele broni bardziej realne, język zróżnicowany w zależności od danej pozycji społecznej, silny podział na plebs, mieszczan, rycerstwo, szlachtę, duchownych i samego króla. W dodatku dobitnie ukazany dysonans pomiędzy ludźmi króla i jego bezdusznego systemu podatkowego (paladyni, magowie i szlachta), ludźmi będącymi ofiarami tych pierwszych (plebs, robotnicy) i ludźmi wywodzącymi się z grupy drugiej, ale pragnący wieść życie, jak ci z grupy pierwszej (bandyci, przestępcy, najemnicy).
Rhobar II - Gomez Myrtany - pomysł wcale niezły.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty403
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Pomysł naprawdę mocny.
Może to być sensowne na kontynuację jakby była w planach ?
Inne podejscie do tematu z taką fabułą a i chętnie by się w to człowiek zagłębił.

 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Dark

Dark

Moderator działu
posty1080
Propsy2184
Profesjabrak
  • Moderator działu
Zawsze chciałem też zobaczyć w Gothicu mocny klimat średniowiecza, poplątany z magią i dark-fantastyką. Wiecie - kury na ulicach, błoto, gówno i zgniłe siano jak powietrze, czyli wszędzie, modele broni bardziej realne, język zróżnicowany w zależności od danej pozycji społecznej, silny podział na plebs, mieszczan, rycerstwo, szlachtę, duchownych i samego króla. W dodatku dobitnie ukazany dysonans pomiędzy ludźmi króla i jego bezdusznego systemu podatkowego (paladyni, magowie i szlachta), ludźmi będącymi ofiarami tych pierwszych (plebs, robotnicy) i ludźmi wywodzącymi się z grupy drugiej, ale pragnący wieść życie, jak ci z grupy pierwszej (bandyci, przestępcy, najemnicy).
Rhobar II - Gomez Myrtany - pomysł wcale niezły.
Stary, czytasz w moich myślach.
To jest właśnie miasto Vaduz i jego klimat. Zadbaliśmy w tej materii o najdrobniejsze szczegóły (nawet aktorzy dubbingowi których już wynajęliśmy bądź wynajmiemy, podobnie jak w Wiedźminie 1 będą akcentować pochodzenie i pozycje społeczną w swoim dubbingu-wypowiedzi).

Vaduz będzie własnie takim PRAWDZIWYM miastem średniowiecznym, obecnie jest ono 3-4 krotnie większe od Khorinis (rozmiary zbliżone do Oxenfurtu z Witcher3). Znajdzie się i bruk, i błoto, i bogactwo i bieda

Szczerze mówiąc, zaprojektowaliśmy je tak, jak pewnie każdy fan Gothica wyobrażał sobie stolicę Myrtany - Vengard. Metropolia, a nie wieś


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry