A ja mam takie pytanie, na co zwracacie uwagę rozbudowując uniwersum gothica. Wiadomo że z ksiąg i tekstów, ale macie jakieś swoje ustalone kryteria?
Mamy wewnętrzną wiki (wspominał o tym kiedyś Av) z opisami i ogólnymi informacjami.
W kwestii poszerzania lore gothica o NOWE (ew. nieznane graczom) elementy zasada jest identyczna jak w przypadku dema naszego khorinis - W
DOBRYM GUŚCIE. Zakon paladynów to np. przykład DOBREGO poszerzenia lore o nowe wątki (nie bylo ich w g1, a w g2 dostalismy epickie zachodnioniemieckie rycerstwo, ktore genialnie pasowalo). I to samo jest u nas. Klimat i dobry smak na 1 miejscu
Przykład złego rozwinięcia lore to Gothic 3 - myrtana jako kraina wiosek z drewna, nawet stolina vengard z drewna i brak portu. W tej kwestii piranie dokonały nie postępu a regresu
Planujecie może kompatybilność moda z Dx11 lub L'hiver?
Absolutnie nie, a wręcz zamierzamy z nimi walczyć (przynajmniej z drugim z modów). Trzymamy sie klimatu gothica i on jest dla nas świętością, nie pozwolimy na żadne ingerencje w tekstury
Zresztą czynnikiem który będzie zmuszał graczy do odinstalowania lhvera na czas DK jest fakt, że dodaliśmy prawie 100 nowych tekstur w modelu świata, które nie grają i nie mają prawa pasować do lhverowych. Nie mówie nawet o tekstur przejść w podłożu (z trawy A do B) ktorych nie bylo w oryginalnej grze. W paczce lhverowej wyglądałoby to pewnie koszmarnie (trawy z lhver i przejscie między nimi w stylu gothic 2 - lol).
Co do dx11 - normal mapy moim zdaniem aż tyle nie zmieniają. Kto będzie chciał to włączy, jak spośród fanów będzie miał ktoś ochote to dorobi jeszcze patch z normalkami
I czy poprzez tak duży i rozbudowany mod mam rozumieć baaarrrdzoo długą ilość rozgrywki(coś jak Odyseja), czy bardziej tak średnio długą (coś jak Dark Saga albo Returning)?
Zdecydowanie z tych co wymieniasz byłaby to Dark Saga.
Zwróc uwagę na pewien fakt - Odyseja jest ogromnie długa, ale też niedbała (niedbały, wręcz brzydki świat, wszystkie nowe obiekty z woga, brzydkie zaprojektowanie). My przykładamy
OBSESYJNĄ wage do szczegółów. I pod tym względem nie było drugiego takiego moda