Gothic: Android Edition 137675 182

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.06.2014 roku

Wyświetleń 137675

Odpowiedzi 182


RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
https://www.facebook.com/video.php?v=393705357455408&set=vb.259003834258895&type=2&theater

Wideo przedstawia dialog z Diego z początku gry. Jak dla mnie spoko i fajnie, że ktoś jeszcze nad tym pracuje. Może nawet uda im się pociągnąć projekt do końca. :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ja już miałem zgodę prowadzącego na robienie gry na Unity w ramach przedmiotu Zespołowe Przedsięwzięcie Inżynierskie, ale "przekonał" nas że lepiej robić jakąś nudniejszą ale ponoć bardzo ważna aplikację medyczną :<

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Ej, to nawet ja lepiej nazywam zmienne :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
https://www.youtube.com/watch?v=SPRPsJrXAhc
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pierw bierze się za jedną rzecz, nagle za drugą i nagle przechodzi do piątej. Genialne :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


V0ID

V0ID

Użytkownicy
Analdestroyer
posty12
Propsy25
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Analdestroyer
Ważne że im działa. Niech robią jak chcą, to oni będą mieli problemy.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Właśnie nie. Jeśli wszystko ma się opierać na twierdzeniu "Działa? Działa. Po co się wysilać?" to długo ten projekt się nie utrzyma.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

V0ID

V0ID

Użytkownicy
Analdestroyer
posty12
Propsy25
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Analdestroyer
Słyszałem że Avallach portuje Gothica na Unity, w takim wypadku ten projekt nie ma sensu.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Powiedział, że mógłby, ale Sawik musiałby mu skonwertować animacje, a sam Avallach musiałby mieć czas na to.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Chciałem się za to zabrać. Najpierw zaproponowałem pierwotnemu autorowi współpracę (zanim jeszcze zebrał team). Odmówił. Potem chciałem robić to z Sawikiem, jednak stanęło gdzieś w okolicy konwersji modeli. Nie mam na to obecnie czasu (praca + uczelnia (zespołowe przedsięwzięcie inżynierskie i praca dyplomowa). Z dobrych wiadomości, na 99% będę tworzył grę na Unity w ramach pracy inżynierskiej (miałem już na ZPI, ale prowadzący "przekonał" mnie że lepiej jeśli zrobię aplikację medyczną). Z tym że będzie to klon Minecrafta, nie port Gothica.

W każdym razie, GDYBYM miał to robić, przyjąłbym zdecydowanie inne podejście od ludzi z Gothic: AE. Oni ręcznie przenoszą poszczególne assety i skrypty - jak dialogi. Ponadto wyraźnie widać że są programistami - amatorami. Ja skupiłbym się na portowaniu api oryginalnego silnika, tak żeby można było użyć assetów z Gothica bez ich ręcznego przetwarzania. Dzięki temu można by rozprowadzać jedynie nowy silnik gry, który korzystałby z plików zainstalowanego na danym pc Gothica. Ilość pracy byłaby prawdopodobnie znacznie mniejsza, choć byłaby ona zarazem bardziej zaawansowana.

Chodziłoby przede wszystkim o napisanie loadera modeli i konwertera / interpretera skryptów.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sawik musiałby mu skonwertować animacje
Sawik to zrobił, Sawik przesłał animacje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

KuX

KuX

Użytkownicy
posty42
Propsy13
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nawet nie warto odpowiadać..

Nie wiem nawet czemu to ludzie "laikują",skoro i tak na pewno nie wypali? A potem masowe wbijanie na TM i prośby o rozwiązanie problemu optymilizacji bądź czegoś innego....
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Skad wiesz, że na pewno nie wypali? Wydawalo mi sie, że nie ma wróżbity Macieja na pokładzie tonącego tM :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wydawalo mi sie, że nie ma wróżbity Macieja na pokładzie tonącego tM :lol2:
Jak to nie ma?
Jest tutaj  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry