Gothic: Android Edition 137555 182

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.06.2014 roku

Wyświetleń 137555

Odpowiedzi 182

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Na czas nieokreślony projekt Gothic AE 
zostaje wstrzymany (NIE ANULOWANY)
Oj, zawiodłem się, jak byście faktycznie robili to nie wywiąże się żadna rywalizacja, szkoda ;c
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie martwcie się, może teraz zacznie robić Gothica 3 na androida.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Albo Arcanię :lol2:

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Niszczycie ludzkie marzenia.
 
some things are meant to be

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Raczej ratują świat od kalectwa :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
TheModders takie złe :<




Zapytam z ciekawosci. Jaka strona/fanpage taka informacje wrzucila? :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Zapytam z ciekawosci. Jaka strona/fanpage taka informacje wrzucila? :D

https://www.facebook.com/pages/Karczma-gothic/492774387491007

PS. Wiem bo pisali do mojego FP żebrając o lajki.
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
30 polubień.... nawet nie warto odpowiadać:P

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Tylko przez takich ludzi TM traci dobrą reputację.
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tylko skąd oni mają info, że niby go tutaj krytykują? :lol2: Mamy wśród nas szpiega :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Tylko przez takich ludzi TM traci dobrą reputację.
Wśród kogo tę reputację traci? To kluczowe pytanie, które potwierdza, że nie warto się tym przejmować. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Namierzyli nas przez Sawika pewnie  :F
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A ja mam wrazenie, ze wlasnie po to zostal ten fanpage stworzony, aby zhejtowac themodders itd. Cos takiego jak varonek :D Bo przez zle themodders upadl kolejny projekt :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Prowo i sprawiedliwość 2? xD
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tylko przez takich ludzi TM traci dobrą reputację.
Każdy ma prawo się wypowiedzieć. To że autor nie mógł znieść, że ktoś podchodzi do jego projektu negatywnie, to jego sprawa. Nikt mu nie zniszczył tego co zrobił, może tworzyć dalej.

Poza tym grupa The Modders w żaden sposób nie wypowiedziała się na temat tego projektu. Niech nikt nie myli forum, grupy i użytkowników.

Niech ktoś przekażę na fb dwa powyższe zdania.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Właściwie to skrytykował go chyba tylko Sawik, a i to delikatnie No dobra, przeczytałem to jeszcze raz, jednak specjalnie delikatne to nie było :F
Ja napisałem
Cytuj
Mam wrażenie że jakby Sawik przekonwertował asc i doprowadził je do używalności w Unity (ja się animacji nie tykam) to moglibyśmy dość szybko go przegonić.
Ale to przecież też jest dość zdystansowane i nieagresywne (i swoją drogą w 100% zgodne z prawdą - to że dość szybko byśmy go przegonili jest realną możliwością).

Cytuj
Współpraca!
Sawik, chcesz mieć murzyna od pierdół*? Bo w sumie bym się pouczył tego całego Unity, a Ty coś chyba umiesz. Niby też jakieś podstawy ogarniam, skryptowałbym w C#.

*ale optymalnie jakichś fajnych pierdół, nie wiem, system interakcji na dotyk, sterowanie multitouchowe, inne gówna
O, tego posta nie widziałem.
Generalnie sytuacja jest taka, że ja bym też się w to pakował o ile Sawik dostarczy gotowe do użycia modele i animacje. Nie chciałbym mieszać naszego kodu, bo jesteśmy na różnym poziomie zaawansowania, ale wydaje mi się że rozsądnym rozwiązaniem byłoby wspólne przemyślenie i zdefiniowanie interfejsów i potem dzielenie się implementacją (tak że jak np nie podoba mi się twoja implementacja, to mogę pracować na branchu w którym zastępuję ją własną, zarazem nie psując zgodności mojego kodu z resztą).

Pamiętam że ogarniasz animki (te słynne Goticzkowe duale xD) - co na pewno by się przydało. Z tym że prawdopodobnie chodziłoby o konwersję animacji / napisanie adaptera który by je zbijał do kupy bez ręcznego ich przerabiania. Chodzi o sytuacje typu: postać pompuje miechem w kuźni. Wymaga to zgrania animacji miecha i postaci i odpowiedniego ustawienia ich względem siebie. W Zenginie odpowiadał za to asc animacji + mds + jakiś kod w silniku. Trudno mi uwierzyć że po zaimportowaniu do Unity to działoby "tak z pudełka".

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Bym musiał poogarniać jak w ogóle wygląda w unity animowanie, ale w sumie spoko - konwerter emdeesów brzmi jak zabawa.


Popatrzę i jak okaże się że to mój poziom to spróbuję zrobić.

A skrypty? Założenia są takie, że jakiś skrypto-interpreter w unity czyta z plików .d Gothica? Dialogi na pewno wypadałoby w ten sposób zrobić, ale co z resztą?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko przez takich ludzi TM traci dobrą reputację.
Co traci? :lol2:

Mea, na razie interpreter chcemy do MDS, też myślałem o dialogach, ale to nie mus, jedyne co jeszcze musem to by się przydał system wyszukujący dźwięki po nazwie dialogu jak w gothic, bo bez tego byłaby hujnia w huj :F


Odnośnie mojej "krytyki", nie napisałem tego ani pobłażliwie, ani napastliwie, prawda jest taka że napisałem jak to widzę. Nie najeżdżałem na niego "ten idiota nic nie potrafi, powinien to rzucić", ani nic w tym stylu, po prostu wypisałem rzeczy które mi się nie podobały. A było ich sporo, bo generalnie to podoba mi się sama idea, wykonanie jednak nie trafiło w moje gusta. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Cytat
Tylko przez takich ludzi TM traci dobrą reputację.
Co traci? :lol2:
Pomyślałem dokładnie to samo :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry