Cześć, postanowiłem stworzyć swój własny mod do g2 nk. Więc mam kilka pytań, oglądałem poradniki co do tworzenia questow, postaci, dialogów, map i właśnie tutaj pojawiają się moje pytania:
-jak możemy edytować zrobiony już świat w g2 nk np khorinis? np dostawić tam budynek ( Blender )
-czy zamiast robić budynki, deski, kamienie od podstaw tak jak w poradnikach Ireneusza Gabrysia możemy wstawić gotowe budynki, wieże itd? jak tak to jak i czy w programie 3d czy spacerze.
-i ostatnie pytanie, czy jak bym zrobił już mapę wielkości myrtany, nordmaru, varantu(g3) to będzie zamulać grę? czy między lokacjami będą potrzebne portale żeby pojedynczo wczytywać mapy?
-a i jeszcze jedno czy jak robimy coś w blenderze to ma być to złożone z kwadratów czy trójkątów?
Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi, z góry dziękuję za odpowiedzi w temacie.