Przebieg prac nad wersją Global Mod PL 405628 1660

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 10.12.2013 roku

Wyświetleń 405628

Odpowiedzi 1660

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: radex115544
Wszelkie utrudnienia są mile widziane ja np zawsze lubiłem się z grą pomęczyć. Pewnie też returning na rzeźniku mnie zaciekawił . No i w sumie mam pytanie odnośnie losowości będzie to ustalone przy starcie gry czy też będzie można wczytywać żeby dostać więcej expa ?
Ankieta właśnie po to jest. Pragnę jednak zaznaczyć, że niekoniecznie zmiany zostaną wprowadzone w najbliżej wersji. Być może nie będzie ich wcale.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
panzpis
tak ale tylko w odniesieniu do lvl 2 z 1 ten 1000. Potem wymagania poważnie wzrastają.

Jeszcze jedno - hybrydą  wszelkiego rodzaju gra się tu trudno. Coś o tym wiem.
Jak grałem Mysliwym w 1.14 to na 30 lvl miałem tylko tyle many żeby rzucać czary ze zwojów...zresztą i 0 (słownie zero umiejętności w runach).
Kto sobie dobrze nie zbalansuje postaci na poczatku może mieć potem problem.
Na forach rosyjskich można znaleźć sporo opinii że gra od III rozdziału jest za łatwa.

owszem... ale to się tyczy wersji 1.13.

Post połączony: 2014-02-01, 21:43
Cytuj
czy też będzie można wczytywać żeby dostać więcej expa ?

jak ktoś lubi wczytywać...to tak

zresztą i tak przychodzi wczytywać nie raz w pierwszej fazie gry i nie tylko....śmierć czyha :lol:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Cytat: Memorius
panzpis
tak ale tylko w odniesieniu do lvl 2 z 1 ten 1000. Potem wymagania poważnie wzrastają.
Chodziło mi o ten wzór na ilość doświadczenia potrzebnego do następnego poziomu, wystarczy podmienić bazowe 700 i będzie trudniej przez całą grę.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Orzeszek

Orzeszek

Użytkownicy
posty110
Propsy64
  • Użytkownicy
Z tym poziomem trudności to też zbyt łatwo można przesadzić :P, o czym przekonałem się na własnej skórze w returningu, już śpieszę z przykładem, jaskinia obok piramidy z golemem, nosz kur... mało sobie zębów na nim nie połamałem, cała filozofia opierała się na schowaniu za filarem i machaniu na przemian a,d, jeden dwa błędy i wczytuj i od nowa, z natury łatwo nie daję za wygraną tym bardziej że wiem iż rzecz w zasadzie trywialna lecz wymaga cierpliwości, a nie oszukujmy się, im wyższy poziom trudności tym bardziej uciekamy się do chytrych sztuczek, swoje plusy to ma, kreatywniej podchodzi się do problemu, no ale właśnie trzeba cały ten balans trudności umieć zrobić z dobrym smakiem :P
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie widzę sensu w takiej losowości. Utrudnia planowanie rozwoju postaci, ale nie wydaje mi się żeby to była zaleta. Do tego o ile nie zrobicie tego właściwie (jestem przekonany że nie zrobicie tego właściwie) będzie można to eksploitować wczytując grę sprzed losowania aż uzyskamy najwyższy wynik. 
Do tego pamiętajcie że jesteście teamem translatorskim. Tworzenie modyfikacji do modyfikacji nie jest złe, ale najlepiej wydajcie to osobno. A w pierwszej kolejności wydajcie porządne tłumaczenie, tak żeby ci którzy chcą, mogli zagrać w oryginalnego moda. 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
ale bazowe nie jest 700
ja tu gdzies dawałem rozpiskę w temacie dla 5 pierwszych leveli. To tam potem się mocno widełkuje.

Jeszcze jedno. Chcecie emocji w wyścigu z czasem do własnej smierci? Dostaniecie.
jestem pewny że w sytuacji UKĄSZENIA wielu zawodników odpadnie szybko. I powróci do wczesniejszego save.
Zapewne dużo wczesniejszego...
Wścieklizna to chyba najbardziej perfidna rzecz wymyslona w dużych modach do G II.
I będzie perfidna dopóki się nie zrobi serii sensownych i trudnych zadań ,żeby nie umierać bez szans na ratunek ze strony Innosa czy Beliara.

Post połączony: 2014-02-01, 21:55
Nie widzę sensu w takiej losowości. Utrudnia planowanie rozwoju postaci, ale nie wydaje mi się żeby to była zaleta. Do tego o ile nie zrobicie tego właściwie (jestem przekonany że nie zrobicie tego właściwie) będzie można to eksploitować wczytując grę sprzed losowania aż uzyskamy najwyższy wynik.
Do tego pamiętajcie że jesteście teamem translatorskim. Tworzenie modyfikacji do modyfikacji nie jest złe, ale najlepiej wydajcie to osobno. A w pierwszej kolejności wydajcie porządne tłumaczenie, tak żeby ci którzy chcą, mogli zagrać w oryginalnego moda.

Kolego Avallach ja jeszcze raz podkreślam.
Losowość jest w oryginalnej grze. My tu nic nie dodajemy, poza opcjonalną możliwością uzyskiwania 10 PN za kazdy kolejny level. I tylko o tym mówimy.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytat: "Memorius"
jak ktoś lubi wczytywać...to tak
zresztą i tak przychodzi wczytywać nie raz w pierwszej fazie gry i nie tylko....śmierć czyha


Czy nie sądzisz że będzie to coś w rodzaju bugu na doświadczenie i punkty
nauki ? No ale w sumie będzie większa motywacja do zagrania w
moda po raz kolejny :D .  W sumie im trudniej tym lepiej bo gra się wtedy przyjemniej i dłużej
 ... No i w sumie zgadzam się z Avallachem ale w sumie wtedy oszukujemy
tylko samych siebie .
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Losowość opcjonalnie przy instalacji, psuje to defakto rozwój postaci i można to exploitowac jak to już Avalach zaznaczył wiec opcja chce to se zaznaczę nie chce to nie zaznaczę.

Kazdy mod od 3 rozdziału staje się łatwy niema od tego wyjątków winne ponosi platforma podstawowa czyli nk gdzie również dla przeciętnego gracza od 3 rozdziału gra stawała się prosta dla dobrego gracza już od końca 1 rozdziału było łatwo, jeśli global niema totalnej losowości mechaniki walki to i on również będzie łatwy od 3 rozdziału no chyba ze będzie poziom trudnosci tak radykalny jak w mt czyli matematyczne liczenie ile trzeba żeby przebić pancerz i + xxx do życia dla stworów to wtedy może byc faktycznie trudniej lub raczej dłużej  ( defakto takie rozwiązanie mi się w mt podobało niby poziom radykalny ale jednak było trudniej )
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Losowość jest w oryginalnej grze. My tu nic nie dodajemy, poza opcjonalną możliwością uzyskiwania 10 PN za kazdy kolejny level. I tylko o tym mówimy.
W sensie dodatkowych oprócz zdobywanych normalni? Najlepiej jakbyście omawiali spolszczenie w osobnym temacie i wyraźnie zaznaczyli co dokładnie chcecie zmienić.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
z doswiadczenia w grze powiem że oczywiście jest łatwiej od 3 . Może nie dużo ale łatwiej.
Tyle że Poszukiwacze tu nie używają pięści a Deszczu Ognia na przemian z Gromem.
Przeciwnicy sa mocni, choć nie tak liczni jak w dowolnej wersji Returning.

radex

Cytuj
Czy nie sądzisz że będzie to coś w rodzaju bugu na doświadczenie i punkty
nauki
nie wiem czy się bedzie stale chciało wczytywać zabijanie szkieletu czy wilka przy przedziale rzędu 20 procent róznicy max.

Jeszcze przypominam ze mozna dostać i 11 PN - po iluś lvl się pewne rzeczy wyrównują.

na pewno w tym systemie nie da się wyliczyć matematycznie -tyle i tyle potworów na planszy za tyle i tyle punktów to da zawsze sumie XXX pkt za YYY zabitych co da ZZ lvl do wbicia.
To nie jest ta mechanika.

Post połączony: 2014-02-01, 22:15
Cytuj
W sensie dodatkowych oprócz zdobywanych normalni?
Kolego Avallach nie

oryginalna wersja
--losowość za lvl w przedziale 8-11

nasza wersja
jw

lub
do wyboru

jw
i
stała 10 PN za kazdy lvl

żeby zawodnik mógł sobie wybrać czy chce zawsze 10 PN za lvl , czy taki z losowego przedziału 8-11 PN
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytat: Memorius
CytujCzy nie sądzisz że będzie to coś w rodzaju bugu na doświadczenie i punkty
nauki nie wiem czy się bedzie stale chciało wczytywać zabijanie szkieletu czy wilka przy przedziale rzędu 20 procent róznicy max.

Kolego Avallach nie

oryginalna wersja
--losowość za lvl w przedziale 8-11

nasza wersja
jw

lub
do wyboru

jw
i
stała 10 PN za kazdy lvl

żeby zawodnik mógł sobie wybrać czy chce zawsze 10 PN za lvl , czy taki z losowego przedziału 8-11 PN
Na pewno znalazło by się parę osób które by tak wczytywało . Ale w sumie z innego punktu widzenia to jest oszukiwanie samego siebie jak się tak wczytuję równie dobrze by ktoś mógł wbić poziom na kodach i to by było na podobnej zasadzie a tak to rozgrywka w sumie jest ciekawsza ...
Czyli będzie przedział od 8 do 11 punktów hmm z matematycznego punktu widzenia powinno być 8 do 12 pn :D
 

Orzeszek

Orzeszek

Użytkownicy
posty110
Propsy64
  • Użytkownicy
z matematycznego punktu widzenia... przypominają się stare dobre czasy gdzie chciało się od mg wysępić coś wynajdując coraz to nowsze argumenty :D, nie dość, że oferują te 11 to musi jeszcze wyprosić ten 1, od takiego jednego się zaczyna :D
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
radex
bazuje na tym co chicken wyczytał w skryptach
według mojej wiedzy to przedział 7-13 ale może się mylę , lub zostało to jakoś zredukowane  w 1.14 w stosunku do 1.13.

w beta testach 1.5.1 PL na pięć pierwszych lvl miałem 4 razy 10 i raz 8. (dane z dziś)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Aha, czyli wy nie tyle chcecie dodać losowość, co dodać możliwość usunięcia losowości?  To akurat jak najbardziej ma sens :D
Czyli właściwie wybierając w ankiecie "nie" opowiadałem się za wasza propozycją zmiany.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ja wole mieć 5 raz 10 dlatego taka losowość tez opcjonalnie
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Aha, czyli wy nie tyle chcecie dodać losowość, co dodać możliwość usunięcia losowości?  To akurat jak najbardziej ma sens :D
Czyli właściwie wybierając w ankiecie "nie" opowiadałem się za wasza propozycją zmiany.
tak kolego Avallach teraz się zrozumieliśmy własciwie :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytat: Memorius
radex
bazuje na tym co chicken wyczytał w skryptach
według mojej wiedzy to przedział 7-13 ale może się mylę , lub zostało to jakoś zredukowane  w 1.14 w stosunku do 1.13.

w beta testach 1.5.1 PL na pięć pierwszych lvl miałem 4 razy 10 i raz 8. (dane z dziś)
jak jest przedział 7-13 to spoko ok to jakbyś wbił kolejne 5 lv to zdaj tutaj relacje z otrzymanych punktów .
 

Orzeszek

Orzeszek

Użytkownicy
posty110
Propsy64
  • Użytkownicy
koniecznie, wszyscy z zapartym tchem czekamy na te emocjonujące sprawozdanie :D
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
ta... już to widzę... :lol2:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Orzeszek

Orzeszek

Użytkownicy
posty110
Propsy64
  • Użytkownicy
Już to sobie wyobrażam,
Dzień 5,
W końcu, po niezapomnianej walce z wilkiem udało mi się dotrzeć do upragnionej granicy  6 poziomu i
 co ważniejsze nieznacznie ją przekroczyć,  jednakże szczęście mi nie
dopisało, tylko 8 punktów... coraz poważniej zaczynam zastanawiać się
nad przyszłością mojej postaci, czy wybory jakich dokonałem będą dla
mnie zbyt tragiczne w skutkach? Może powinienem był sobie odpuścić naukę
 kowalstwa i poprawić kondycję fizyczną mojej postaci? Ach... tak wiele
pytań a tak mało odpowiedzi.

Dzień 8,
Tak jest, wbiłem 7 poziom, jednakże ponownie los ze mnie zadrwił, 8 punktów... Nie mam już
sił, nie wiem czy dam radę tak dalej...

Dzień 13,
Nareszcie jakiś uśmiech losu, całe 11 punktów trafiło do mnie, zaczynam odzyskiwać wiarę w powodzenie mojej misji...


xD
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry