Tarrok prosi o zaprojektowanie nowego Ulu-mulu! 34688 91

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 16.07.2013 roku

Wyświetleń 34688

Odpowiedzi 91

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
raczej sie nie wyrobie, ale bitwe poprowadze

Osoby bez koncept artu zostaną później dopuszczone do samej bitwy?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Tak wygląda moja druga propozycja.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Skaner to zuo
Paskudne bo paskudne ale jest.
 


Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Tam dam skamieliny ślimaka troche inaczej wszystko będzie wyglądać (oby :D ).
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Osiby bez konceptu nie zostaną dopuszczone.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Chyba już finisz ode mnie.

wersja z opisem:
Spoiler
Trochę wyjaśnień co do designu.
Tarrok zrobił Ulu-Mulu z komponentów, które przyniósł mu Bezimienny. Wiadomo, że po upolowaniu cieniostwora czy trolla nie było problemu z przyniesieniem rzeczy niezbędnych (język ognistego jaszczura, róg cieniostwora, kieł trolla, ząb błotnego węża) i takich które zebrał przy okazji - paski skóry, gałąź, sznurki, trochę metalu.
Oczywiście przedmiot byłby mało funkcjonalny jako oręż, opis w grze mówi: "Ulu-Mulu świadczy o wielkiej sile i odwadze posiadacza. Wojownik, który nosi ten amulet nie musi się obawiać ataku ze strony orków!" - patrz słowo amulet (a nie broń). Ma on pokazywać, że jego właściciel stoczył już sporo walk i zasługuje na szacunek. Ulu-Mulu zrobione zostało w warunkach "polowych", więc wygląda na prowizorkę. Nie zaskakuje więc połączenie poszczególnych elementów sznurkami czy umieszczenie jakiś gwoździ w wydrążeniach.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Spoiler
O kurwa oO  Miazga. Jak najbardziej zasłużony props :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jesli juz to mozna czepiać się skali co poszczególnych materiałów.
To kiedy wam pasuje przystąpić do modelowania?
 

gothic1210
  • Gość
To jak będzie? Możemy już zacząć modelować?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Pytam: od kiedy i ile czasu
 

gothic1210
  • Gość
Moja propozycja to: od jutra, tydzień. Może być?

edit: No jak chcecie. Ważne żeby już można było zacząć.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Tylko tydzień lepiej dać ze 2/3 tygodnie.
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Może czas do 10 sierpnia 23:59 (już z wszystkim)?
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
OD JUTRA (26 Lipiec) DO 10 SIERPNIA MACIE CZAS NA WYMODELOWANIE I OTEKSTUROWANIE SWOICH MODELI.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Zacząłem budować basemesh - kość udowa już taka zostanie, bo akurat kiedyś wcześniej robiłem hp. Zamierzam wrzucić gotowy  do zbrusha, użyć dynamesha i trochę się pobawić ze sculptem.

Pewne kształty nie są do końca trafione na razie, ale to raczej już w zbrushu poprawię.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Zacząłem budować basemesh - kość udowa już taka zostanie, bo akurat kiedyś wcześniej robiłem hp. Zamierzam wrzucić gotowy  do zbrusha, użyć dynamesha i trochę się pobawić ze sculptem.

Pewne kształty nie są do końca trafione na razie, ale to raczej już w zbrushu poprawię.
Super to wygląda ale:
Cytuj
- Szczegółowość modelu nie może być większa niż 5000 tri,
Sama kość pewnie tyle ma.
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Złote Wrota

Tarrok prosi o zaprojektowanie nowego Ulu-mulu!
#57 2013-07-29, 16:37(Ostatnia zmiana: 2013-07-29, 16:37)
To jest basemesh do highpoly, poczytaj trochę o tym jak się robi current-genowe assety do gier. Swoją drogą 5000 tris przy tym detalu jaki chce osiągnąć to będzie wyzwanie tak czy siak.

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Tarrok prosi o zaprojektowanie nowego Ulu-mulu!
#58 2013-07-29, 18:02(Ostatnia zmiana: 2013-07-29, 18:49)
Cytuj
To jest basemesh do highpoly, poczytaj trochę o tym jak się robi current-genowe assety do gier
Aha czyli to tylko baza swoją drogą nie wiedziałem ,że coś takiego istnieje dzięki za info.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Aktualnie:



Ale Minsc i Boo nie skończą bo zajmują się walką z Irenicusem : p
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry