Powinna mieć tyle ile mają oryginały, czyli o ile pamiętam kilkadziesiąt tris. Ilość poly nie ma znaczenia, jako że renderowane są trójkąty
Odruchowo podałem ilość tri jaką bym zalecił, nie spojrzałem że pyta o poligony. Swoją drogą, skoro się czepiamy, trójkąt to też poligon ;)
Bronie w Gothic mają około 100 - 200 tris (przed chwilą otworzyłem parę losowych).
Z tymi "kilkudziesięcioma" bym się kłócił. Rozumiem, można mniej, ale wydanie tych ~500 tri może sprawić że model będzie o wiele ciekawszy, milszy dla oka etc. Jak sam jakiś czas temu napisałeś, górny limit poligonów w gothicu powinien być rozrzucony po całej scenie, zgadzam się, dlatego jeśli na świecie jest mocno zaoszczędzone, a świat Xardasa47 jest bardzo mały i nisko poligonowy, można sobie pozwolić na trochę rozrzutności w innych częściach sceny, oczywiście z umiarem.
Równie dobrze, wszystkie modyfikacje używające jakichkolwiek hełmów nie powinny mieć racji bytu, dodają, zbędne przecież, poligony do gry. Powiedziałbym w ten sposób - jeśli dajemy postaci miecz który ma te moje 500 tri, nie dajemy mu żadnych hełmów, tarcz etc. W swoim modzie dałem przyzwolenie dodatkowych 1000 tris na postać, to wlicza broń (miecz i łuk), hełm i tarczę, trochę rozrzutnie, zmieściłbym się zapewne w połowie, ale raczej nie jest aż tak źle. Robiłem małe testy dodając to prawie każdej postaci w mieście, nie miałem strasznych spadków FPS, powiedziałbym że były niezauważalne, a na ekran patrzyło się przyjemniej.
Oczywiście zakładam że modyfikacja nie przeszła totalnej konwersji od ostatnich informacji i nie ma teraz modeli rodem z Crysisa.