No kurwa jebnę 18432 54

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 7.10.2012 roku

Wyświetleń 18432

Odpowiedzi 54

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zatem... Może czas przestać tworzyć co chwila nowe żale? :)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Jak te tematy szybko dojrzewają do zamykania. Kazz, gdyby jeszcze chciał adminować to stałby się forumowym żniwiarzem.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cytuj
2. Skoro ich poziom jest niski, można by im chociażby dać szansę na podniesienie skilla.
No kurwa, litości...
Blendera uczyłem się SAM jako 12-13 letni dzieciak. Wystarczyło trochę chęci, czasu i umiejętność korzystania z szukajki. Jeśli ktoś chce, to się nauczy.
Bitwy na tM są bardzo proste i wystarczy samemu się trochę potrudzić. Skoro się nie chce, nie umie poszukać, to trudno - "z gówna bata nie ukręcisz".

Skoro takie proste to czemu nie wziales udzialu w detonatorze?  :lol2:  Kurwa, co za pierdolony nierób
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przypominam, że wszyscy jesteście lamami :lol2:

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=3eMldcg1Fwo
[/media]
Właśnie Thoro, spierdalaj.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Skoro takie proste to czemu nie wziales udzialu w detonatorze?   Kurwa, co za pierdolony nierób
Nie miałem czasu. Proste? ;)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cytuj
Skoro takie proste to czemu nie wziales udzialu w detonatorze?   Kurwa, co za pierdolony nierób
Nie miałem czasu. Proste? ;)
no no. Jak enviro :lol2:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Powoli do przodu.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Słowo klucz. Czyli chuja robisz :lol:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mnie tam nie obchodzi komu ty w domu chuja obrabiasz ;*.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

No kurwa jebnę
#30 2012-10-08, 22:31(Ostatnia zmiana: 2012-10-08, 22:38)
Po prostu niech bitwa będize na modele HP broni, bez debilnej nazwy "bitwa dla poczatkujących, nie wpuszczać nikogo kto umie modelować". Ogarnij różnicę.
Można zrobić normalny konkurs na nalepszy model hp broni, modelować HP każdy umie lepiej lub gorzej. Najlepszy zgadnie fejm, a gorsi moga zmierzyć swoje siły.

A nie kurwa, myślenie sawika:

opcja 1: zrobie bitwe dla totalnych noobów i zabronie lepszym grafikom brania udziału
opcja 2: zrobie bitwe z modelem game artowym broni, razem z HP, mapowaniem, wypalaniem i teksturowaniem, do której wymagań prawie nikt się nie kwalifikuje.

geniusz.

przykre że tyle osób spropsowało tego idiotę, no ale spoko, jak tam uważacie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po prostu niech bitwa będize na modele HP broni, bez debilnej nazwy "bitwa dla poczatkujących, nie wpuszczać nikogo kto umie modelować". Ogarnij różnicę.
Nie dałem tego w nazwie, co więcej nawet nie dałem żadnej wzmianki o tym, więc o co chodzi?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

No kurwa jebnę
#32 2012-10-08, 22:42(Ostatnia zmiana: 2012-10-08, 22:50)
I żeby nie było że pierdole a sam nie mam pomysłu, to moja koncepcja jest taka:

Częśc ludzi umie cośtam zmodelować, ale nie zna techniki tworzenia HP czy LP. Najpierw proponuje zacząć od bitwy na sam model HP czegoś (nie koniecznie trudnego jak broń). Wybieramy najlepszy model.
Etap drugi: urządzamy bitwe na najlepsze LP do modelu który wygrał na poprzedniej bitwie. Kto zrobi najbardziej zoptymalizowane i poprawne LP, wygrywa. Ocenia tym razem komisja.
Etap trzeci: mapowanie i wypalenie tegoż modelu LP, ocenia też komisja
Potem ostatni etap, testurowanie.

Kto by wziął udział w tak zorganizowanej bitwie, ma gwarancje że nauczy się czegoś w prawidłową stronę, a nie jakieś pierdolamento. Chodzi o pokazanie ludziom, jak złożonym procesem jest tworzenie modeli do dzisiejszych gier. Sporą częśc to zniechęci - tak, ale lepiej żeby zrezygnowali teraz, niż robili gówniane modele na poziomie 2000 roku licząc że zadzwoni do nich blizzard i zaoferuje im prace.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

No kurwa jebnę
#33 2012-10-08, 22:47(Ostatnia zmiana: 2012-10-08, 22:52)
Nikt nie będzie umiał sprostać jej wymaganiom? No kurwa, debilizm tego stwierdzenia aż boli i będę do tego nawracał zapewne jeszcze parę razy, co tam masz takiego trudnego? Wszystko co jest tam do wykonania to podstawy podstaw, takie modele są jednymi z pierwszych jakie się robi na różnych kursach gamedevu
Jak według Ciebie bitwa ma uczyć ludzi jak robić badziewne modele techniką z czasów goticzka, to ok. Ja sie nie mieszam.
A jeśli mówiłeś o realnym next genie, to zapewniam Cię że nie poradziłbyś sobie z tymi jak to mówisz "podstawami podstaw".
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Bana mu dać i spokój będzie
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I żeby nie było że pierdole a sam nie mam pomysłu, to moja koncepcja jest taka:

Częśc ludzi umie cośtam zmodelować, ale nie zna techniki tworzenia HP czy LP. Najpierw proponuje zacząć od bitwy na sam model HP czegoś (nie koniecznie trudnego jak broń). Wybieramy najlepszy model.
Etap drugi: urządzamy bitwe na najlepsze LP do modelu który wygrał na poprzedniej bitwie. Kto zrobi najbardziej zoptymalizowane i poprawne LP, wygrywa. Ocenia tym razem komisja.
Etap trzeci: mapowanie i wypalenie tegoż modelu LP, ocenia też komisja
Potem ostatni etap, testurowanie.

Kto by wziął udział w tak zorganizowanej bitwie, ma gwarancje że nauczy się czegoś w prawidłową stronę, a nie jakieś pierdolamento. Chodzi o pokazanie ludziom, jak złożonym procesem jest tworzenie modeli do dzisiejszych gier. Sporą częśc to zniechęci - tak, ale lepiej żeby zrezygnowali teraz, niż robili gówniane modele na poziomie 2000 roku licząc że zadzwoni do nich blizzard i zaoferuje im prace.
I gdzie to niby zacząłeś wprowadzać? Pokaż mi chociaż jeden temat gdzie wcześniej o tym wspomniałeś.
Pomysł jest dobry, więc gdybyś go przedstawił wcześniej nie wcinałbym Ci się w paradę, jednak wszystko co pokazałeś to propozycja paru interaktywnych video lekcji którą potem olałeś.

Co z tego że masz pomysł skoro nic nie robisz ku jego zrealizowaniu?

Nikt nie będzie umiał sprostać jej wymaganiom? No kurwa, debilizm tego stwierdzenia aż boli i będę do tego nawracał zapewne jeszcze parę razy, co tam masz takiego trudnego? Wszystko co jest tam do wykonania to podstawy podstaw, takie modele są jednymi z pierwszych jakie się robi na różnych kursach gamedevu
Jak według Ciebie bitwa ma uczyć ludzi jak robić badziewne modele techniką z czasów goticzka, to ok. Ja sie nie mieszam.
A jeśli mówiłeś o realnym next genie, to zapewniam Cię że nie poradziłbyś sobie z tymi jak to mówisz "podstawami podstaw".
Tutaj powiem "Nie od razu Kraków zbudowano" i huj ci w dupę grubasie.

Dobra, jednak napiszę coś więcej bo wyjdzie że jebłem byle co i marudzę jak zwykle.
Oryginalnym tematem miała być broń palna i z tematyką wyszedł WoYo, jednak tu jest tak jak mówisz, człowiek gówno się na tym nauczy, znajdzie parę blueprintów, jebnie byle jaki model i udaje że jest grafik. Jednak broń futurystyczna wymaga już czegoś więcej zachowując prostotę samej bitwy, musisz opracować jakiś koncept, tutaj nie masz co liczyć na blueprinty w każdym razie nie w tak dużej mierze, musisz obrać jakiś styl owej broni zachowując realizm i pamiętając o ogólnym wyobrażeniu "broni przyszłości" co wbrew pozorom nie jest najłatwiejszym zadaniem dla niedoświadczonych, potem musisz jeszcze zmapować model który, bardzo prawdopodobnie, nie będzie miał najprostszej geometrii. No i HP, liczyłem na to że normalka będzie wypalona z porządnego HP, gdzie ludzie się postarają o detal.
Pozostaje jeszcze kwestia terminu, w bitwie o której tutaj rozmawiamy termin jest mocno oddalony, jednak nie będzie on potem przesuwany, co poniekąd wymusza na nich rozplanowanie sobie czasu tak by zdążyć przed terminem, co również jest ważną cechą u grafików.

Oczekuję sporo od nich? Łudzę się naiwnie? Być może, jednak w sporej mierze dzięki Tobie i WWZ#msg1056060owi odrzuciłem pomysł starania się na siłę, prawie wszystko podając na tacy, jak będą się chcieli czegoś nauczyć to wyciągną z tej bitwy sporą lekcję, jak nie to po co ja, Ty czy ktokolwiek inny ma się starać dla nich?

Powyższe to pierdolenie nooba który się na tym nie zna? Iie, jest to przystosowywanie cech i umiejętności które są grafikom potrzebne, być może moje podejście do tego jest głupie, młody jestem niedoświadczony, jednak to co ta bitwa może potencjalnie pomóc rozwinąć z całą pewnością się przyda tym którzy wezmą udział.

A jeżeli jednak chętni do nauki się znajdą, to uwierz lub nie, ale znajdą się inne sposoby na rozwinięcie skilla niż bitwy.

opcja 1: zrobie bitwe dla totalnych noobów i zabronie lepszym grafikom brania udziału
opcja 2: zrobie bitwe z modelem game artowym broni, razem z HP, mapowaniem, wypalaniem i teksturowaniem, do której wymagań prawie nikt się nie kwalifikuje.
Widzę jebnąłeś edita, więc to skomentuję.
Opcja 1: To już tłumaczyłem wielokrotnie, chodziło o wyrównanie szans, jednak pomysł się nie przyjął, w dużej mierze słusznie.
Opcja 2: Tutaj oceniłem umiejętności przez pryzmat siebie, nie jestem asem grafiki, więcej, jestem dupa nie grafik, obliczyłem że skoro ja bym podołał takim wymaganiom w lepszym lub gorszym stylu, to pozostali też powinni.
Jednak to co napisałeś odnośnie "opcji 2", zdaje się sumować to z czym masz problem, po raz pierwszy napisane wprost, nie mogłeś tak od razu, oraz ogólnie to jeden z nas ma błędne wyobrażenie o skillu grafików osób grafiką zainteresowanych na tym forum.



Łee kurwa, nie mam czasu tutaj kończę.

Jeszcze tylko:
Bana mu dać i spokój będzie
Co im to da? Chcą spokoju? Niech zignorują temat.
Zresztą, zbanowanie mnie prędzej czy później nastąpi, nawet prosiłem jedną z osób z miejsca pod kontenerem by mnie wpisał na "Czarną listę dla moderatorów", ciekawy patent ta lista, O&S zbierają się i gnoją takich natrętów jak ja dopóki Ci nie błagają o bana, no, ale tego tłumaczyć Ci chyba nie muszę, bo masz/miałeś tam dostęp.
PS. Poczułem się dotknięty że mnie jeszcze na niej nie ma. Nie wiem czy to dlatego że jesteście mądrzejsi niż wyglądacie, czy dlatego że niewystarczająco za skórę wam zalazłem.I huj, znów się rozpisałem i nikt tego nie przeczyta :<
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ja niestety przeczytalem. Mam jeden wniosek: Sawik w dupie byłeś, gówno widziałeś.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
O&S zbierają się i gnoją takich natrętów jak ja dopóki Ci nie błagają o bana, no, ale tego tłumaczyć Ci chyba nie muszę, bo masz/miałeś tam dostęp.
Generalnie tl;dr, ale to jedno przeczytałem : lol. Nie ukrywam że taka lista jest, ale dotyczy to zwykle po prostu debili i polega na ostrzejszej polityce ostrzeżeniowej. Nie praktykuje się na tym forum czegoś takiego jak "zorganizowane gnojenie", jeśli wydawało ci się że coś takiego widzisz, to uwierz mi na słowo że była to z pewnością czysta improwizacja wywołana zachowaniem danej jednostki.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja niestety przeczytalem. Mam jeden wniosek: Sawik w dupie byłeś, gówno widziałeś.
Płyta Ci się zacięła? Powtarzasz w kółko to samo co Thoro zazwyczaj gada w takich okolicznościach, wymyśl coś swojego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Sawik ma rację co do bitwy. Dajcie mu spokój. On organizuje bitwę i on decyduje jak ma przebiegać. Jeśli chodzi o liczbę chętnych, to nie żadna nowość, że startuje garstka osób.

BTW Dajcie sobie spokój z robieniem bitwy pod gameart, nextgen. Spytacie dlaczego? Bo i tak do żadnej gry nie trafią, więc po co sobie wmawiać sobie, że robi się modele gameartowe czy nextgenowe?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry