Ogólna dyskusja o modyfikacji 528774 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 528774

Odpowiedzi 1170

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
No cóż, narazie posąg Adanosa wydaje mi się zwykłą kopią. Twórcy moda niezrobli to oryginalnie i mnie bynajmniej niepodoba się aż takie mieszanie świata rzeczywistego z gothicem. Nie jest to obraza, ale kopiowanie to nie oddawanie oryginalności, spójności jaki jest przedstawiany w grze. Tworząc grę PB zaczynało się od mieszania różnych kultur dopisując też własne przemyślenia i właśnie tego mi tu brak.
Naucz się poprawnie odmieniać wyrazy i formułować zdania zanim zaczniesz zwracać komuś uwagę... :facepalm:  
Spoiler
Tak na wszelki wypadek, jakbyś się oburzył za powyższe zdanie: to nie była obraza. Nie obchodzi mnie, czy się obrazisz czy nie - po prostu powiedziałem Ci jak jest. Zawsze uważałem i zawsze uważał będę, że zanim człowiek zacznie zabierać w jakiejś sprawie głos, winien najpierw nauczyć się dokładnie swojego ojczystego języka (przynajmniej tego jednego, ale tak perfekcyjnie!). Jeśli poczułeś się urażony, trudno - nie pisałem tego, by Cię zdołować, ale oznajmić Ci, że warto jednak nad znajomością języka popracować - przyda się to w przyszłości, kiedy już w dorosłe życie wejdziesz i nie będziesz mógł z niego wyjść, a podanie o pracę napisane w ten sposób co Twój post zostanie po prostu przepuszczone przez niszczarkę i zapomniane na wieki.
Kurde! Mnie się nie podoba to, że paladyni noszą zbroje płytowe, strażnicy używają dwuręcznych mieczy, rolnicy mają farmy i hodują zwierzęta, a szczury żyją w kanałach - to zbytnie mieszanie świata rzeczywistego z Gothikiem. Ja chcę, by zamiast elementów rzeczywistych było tak, że kucyki noszą zbroje płytowe, rolnicy są w istocie agentami króla i zajmują się misjami szpiegowskimi, a w kanałach żyły dwumetrowe motyle posiadające zdolności telekinetyczne. Taki brak mieszania świata rzeczywistego z Gothikiem wyjdzie temu modowi zdecydowanie na rękę!  :ok:  

Ekipo pracująca nad modem - wywalcie ten posąg Jezusa (bardzo ładny IMO, ale zbyt rzeczywisty) i wstawcie na jego miejsce kucyka.  :idea:  

Spoiler
[sarkazm mode off]

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#261 2012-03-07, 16:34(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 19:30)
Aby uciąć dalsze spekulacje na temat posągu Jezusa-Adanosa: trwają prace nad nowym posągiem/kapliczką, więc wygląd będzie inny, bardziej nawiązujący do uosobienia równowagi i harmonii oraz bardziej neutralny. Jak będzie gotowy damy znać :)

PS. Spam będę na bieżąco usuwał.

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No cóż, narazie posąg Adanosa wydaje mi się zwykłą kopią. Twórcy moda niezrobli to oryginalnie i mnie bynajmniej niepodoba się aż takie mieszanie świata rzeczywistego z gothicem. Nie jest to obraza, ale kopiowanie to nie oddawanie oryginalności, spójności jaki jest przedstawiany w grze. Tworząc grę PB zaczynało się od mieszania różnych kultur dopisując też własne przemyślenia i właśnie tego mi tu brak.
Naucz się poprawnie odmieniać wyrazy i formułować zdania zanim zaczniesz zwracać komuś uwagę... :facepalm:  
Spoiler
Tak na wszelki wypadek, jakbyś się oburzył za powyższe zdanie: to nie była obraza. Nie obchodzi mnie, czy się obrazisz czy nie - po prostu powiedziałem Ci jak jest. Zawsze uważałem i zawsze uważał będę, że zanim człowiek zacznie zabierać w jakiejś sprawie głos, winien najpierw nauczyć się dokładnie swojego ojczystego języka (przynajmniej tego jednego, ale tak perfekcyjnie!). Jeśli poczułeś się urażony, trudno - nie pisałem tego, by Cię zdołować, ale oznajmić Ci, że warto jednak nad znajomością języka popracować - przyda się to w przyszłości, kiedy już w dorosłe życie wejdziesz i nie będziesz mógł z niego wyjść, a podanie o pracę napisane w ten sposób co Twój post zostanie po prostu przepuszczone przez niszczarkę i zapomniane na wieki.
Kurde! Mnie się nie podoba to, że paladyni noszą zbroje płytowe, strażnicy używają dwuręcznych mieczy, rolnicy mają farmy i hodują zwierzęta, a szczury żyją w kanałach - to zbytnie mieszanie świata rzeczywistego z Gothikiem. Ja chcę, by zamiast elementów rzeczywistych było tak, że kucyki noszą zbroje płytowe, rolnicy są w istocie agentami króla i zajmują się misjami szpiegowskimi, a w kanałach żyły dwumetrowe motyle posiadające zdolności telekinetyczne. Taki brak mieszania świata rzeczywistego z Gothikiem wyjdzie temu modowi zdecydowanie na rękę!  :ok:  

Ekipo pracująca nad modem - wywalcie ten posąg Jezusa (bardzo ładny IMO, ale zbyt rzeczywisty) i wstawcie na jego miejsce kucyka.  :idea:  

Spoiler
[sarkazm mode off]

Nie musisz wytykać mi błędów, ale pomińmy to. Odnośnie tematu nie chodziło o przesadną fantastykę, ani o przesadny świat rzeczywisty, chodziło o coś oryginalnego w samym sobie. Nie mówiłem, że w obecnym świecie nie ma być czegoś z naszego, ale te argumenty(bądź przejaw sarkazmu), które proponujesz to kiepski żart. Dobrze jest gdy mieszamy różne kultury i religie, przy czym zachowując oryginalność samej gry, włącznie z fabułą, a więc kopiowanie posągów, postaci, budynków itp. to nie na miejscu. Jeśli w jakiś sposób kogoś zirytowałem, lub źle mnie zrozumiał to przepraszam. Pozdro :)
 

Lubie Gothica

Lubie Gothica

Użytkownicy
posty19
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam Fajny Pomysł

A jak by Dodać do Gothic I walkę na 2 miecze ,miecz runiczny.to że atakujesz kilka potworków na raz (a nie jeden i potem drugiego trzeba namierzyć itd...)  :naughty:  Było by zajefajnie !!!
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ile nad tym myślałeś ?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja też chce do banankuf należeć :<

Z 1/3 pomysłu nołnejma się zgodzę.. mnie też zawsze wkuriwał fakt, że trzeba namierzać każdego po kolei. Mało realizmu przy walce. Stoi 10 obok a dostaje 1 ;/
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ja także jestem za tym. I jeszcze fajnie by było namierzać łukiem jak w G3.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
A jak by Dodać do Gothic I
...

To przecież modyfikacja do gothic 2.

Cytuj
Z 1/3 pomysłu nołnejma się zgodzę.. mnie też zawsze wkuriwał fakt, że trzeba namierzać każdego po kolei. Mało realizmu przy walce. Stoi 10 obok a dostaje 1 ;/

Jest już w CZ o ile się nie mylę i wymaga poprawek. Twórcy Złotych Wrót musieliby pójść krok dalej robiąc takie coś , mnie też denerwowało te namierzanie chociaż w G2 jeszcze ujdzie... za to w g1 można było cholery dostać walcząc np. z orkowymi psami które odskakują po uderzeniu (nie otrzymując obrażeń) a w między czasie od boku podchodzą kolejne.
 

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Dawno na stronie http://zlotewrota.xt.pl nie było żadnych nowych informacji odnośnie modyfikacji... Czy teraz, gdy już zbliża się coraz bardziej data wydania moda nie powinniście nas atakować co chwile nowinkami, by odrodzić zainteresowanie z początku pracy nad modyfikacją? ;>
 


Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#270 2012-04-12, 07:57(Ostatnia zmiana: 2012-04-12, 08:03)
Dokładnie, część nowości pozostanie nieznana aż do dnia premiery, żeby było trochę zaskoczenia;) Ale możliwe że jeszcze przed premierą coś pokażemy, przede wszystkim mam nadzieję, że po rozpoczęciu testów uda się zrobić ostateczny trailer.

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Coś cicho tutaj od dłuższego czasu...
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Weź może lepiej nie nabijaj sobie postów bo nie wiesz co piszesz.Grupa Złote Wrota jako jedyna dosyć często prezentuje nowe screeny,informacje itp. na temat moda.
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Często? Jak dodadzą newsa raz na 4 miechy to jest dobrze ,a ty dzieciaku myślisz , że mi zależy na postach to jesteś w błędzie , kto dzisiaj pisze posty żeby sobie nabijać ich ilość.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dzieciaku? Po pierwsze, jesli masz prawdziwy wiek w profilu, w co wątpie, to jestescie tego samego wieku. Po drugie - patrząc na Twoje posty bardziej jestem skłonny uwierzyć iż TY, a nie SA, jesteś dzieciakiem.


Sentarion, pokaż jakies nowosci, nalegamy :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Werewolf szkoda mi słów na cb  :lol2:

Właśnie Sentarion dawno nic nie udostępniliście  :naughty:
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#276 2012-04-15, 21:20(Ostatnia zmiana: 2012-04-15, 21:26)
Mówisz, masz :D  Zgodnie z zapowiedzą od jakiegoś czasu trwały prace nad nowym posągiem Adanosa, jest już gotowy. Wykonał go Gumen, będzie wykorzystany w naszej modyfikacji, a także w modyfikacji grupy SoulFire.

Oto on:
https://www.youtube.com/watch?v=RGAOpftJOas

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dobrze że fani gothiczka nie przejmują się teczkami grafików bo by się dalej kłócili o coś nowego :lol2:

No, ale posąg elegancki, propsowałem Gumena. Gumen :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Posąg zajebisty, ale niczym nie zaskoczyłeś Sentarion. xD
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Spokojnie, w modyfikacji przy posągu będą jeszcze fajerwerki :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry