Detonator 104085 184

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 22.02.2012 roku

Wyświetleń 104085

Odpowiedzi 184

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Dobra oficjalnie finish bo i tak nic nie zmienilem a nie mam już czasu



 

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Detonator
#121 2012-03-06, 09:40(Ostatnia zmiana: 2012-03-06, 10:34)
Dobra oficjalnie finish bo i tak nic nie zmienilem a nie mam już czasu

używają go murzyni w nocy? xD
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Dobra oficjalnie finish bo i tak nic nie zmienilem a nie mam już czasu

używają go murzyni w nocy? xD

Detonator w sam raz dla mnie.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jutro koniec tego dobrego.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Bitwa trwa do jutra do godziny 24.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Detonator
#125 2012-03-07, 15:53(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 16:04)
Wygląda na to,że skończyłem nie zmieniłem zbyt wiele w swojej pracy poprawiłem trochę rączkę i dodałem AO.
Spoiler
Spoiler
PS:Dzięki Gumen.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Detonator
#126 2012-03-07, 16:44(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 16:53)
zgadzacie sie na przedluzenie bitwy o 1 dzien? 2 dni
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Mi to obojętne, jak innym nie przeszkadza to mi też nie.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jak ma dojść więcej propozycji to owszem.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Detonator
#129 2012-03-07, 16:54(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 16:57)
szybckiutko odpowiadać, bo ważne. Okazalo sie, ze jutro mam sprawdzian i jazdy wiec sie nie wyrobie (tak troche sie opierdalalem). to jak?
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
nie mam nic przeciwko, możecie przedłużyć
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Jeśli dwa dni, a nie miesiące to ok XD.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nowy deadline: 9 Marzec!
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dziękuję że z okazji moich urodzin jest finał bitwy
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Detonator
Cytuj
Dziękuję że z okazji moich urodzin jest finał bitwy
Fundujesz zwycięzcy nagrodę :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Detonator
#135 2012-03-07, 17:30(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 17:30)
zgadzacie sie na przedluzenie bitwy o 1 dzien? 2 dni
:ayfkm:  
Jestem przeciw. Deadline to deadline. "Nowy deadline" to wręcz oksymoron. Wydawało mi się że na początku sugerowałeś że to ma być bitwa która przełamie dotychczasowy schemat i zostanie ukończona na czas, a teraz sam to psujesz. Przecież to robota na jeden dzień, a już minęły dwa tygodnie...
Może wykończ to co masz i wrzuć...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Detonator
#136 2012-03-07, 17:43(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 17:44)
Zostalo juz ustalone, wszyscy zadowoleni  :lol2:  
2 dni nikogo nie zbawi, a mnie i owszem. Zawalilem ja, nie bitwa, bitwa zostanie ukonczona i tak w miare szybko.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Detonator
Cytuj
Zawalilem ja, nie bitwa
To nie brzmi jak skrucha...
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
nie pierodlcie, ostatnia bitwa chyba kilka miesięcy się ciągnęła
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
nie pierodlcie, ostatnia bitwa chyba kilka miesięcy się ciągnęła
Bo wszyscy na wszystkich czekali, ci co nie zmieścili się w terminie powinni zostać zdyskwalifikowani i tyle.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry