Detonator 66472 184

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 22.02.2012 roku

Wyświetleń 66472

Odpowiedzi 184

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Detonator
#180 2012-03-09, 23:48(Ostatnia zmiana: 2012-03-09, 23:50)
Ja też skończyłem. Przyznam że zmniejszenie z 1024x1024 na 512x512 zmasakrowało teksturę niestety...

Do skalowania w dół przydaje się Paint w windows 7, nawet Photoshop jest do dupy. Dla przykładu dam screen.


różnice widać gołym okiem
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
szkoda ze niezrobilem sava przed skalovaniem
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Detonator
#182 2012-03-10, 08:27(Ostatnia zmiana: 2012-03-10, 08:31)
Ja też skończyłem. Przyznam że zmniejszenie z 1024x1024 na 512x512 zmasakrowało teksturę niestety...

Do skalowania w dół przydaje się Paint w windows 7, nawet Photoshop jest do dupy. Dla przykładu dam screen.


różnice widać gołym okiem
Nie wiem czy wiesz ale w PS jest chyba z 6 sposobów skalowania. Po wybraniu skalowania dwuliniowego lub #msg1024641najbliższego sąsiada#msg1024641 ze skaluje tak jak w paint...
Tak więc nie jest do dupy :D



Widzisz różnicę? Bo ja nie.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ogladac texturky innych userov ... :ayfkm:

Ogladac to nie znaczy kserować :D
 

Kazzmir
  • Gość
Nie wiem czy wiesz ale w PS jest chyba z 6 sposobów skalowania.

to samo dzieje się w photoshopie nie zmieniając sposobu skalowania ale dając mode index teksturze. także praktycznie nie widać różnicy po przeskalowaniu w dół.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry