Detonator 104036 184

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 22.02.2012 roku

Wyświetleń 104036

Odpowiedzi 184

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie mam żadnych pretensji/żalów. Pytałem czy jesteś pewien że jest to w rzeczywistości stosowane w takiej skali. Otrzymałem logiczną odpowiedź, wszystko ok, temat zamknięty i do tego nie wracam.

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
wersja wip
 

Kazzmir
  • Gość
wersja wip

zdecydowanie najlepsze, tylko błagam nie dawaj tego tnt xD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wpadł wietrzyk i pozamiatał konkurencję.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jeszcze nie pokazalem swojego  :ok:  :lol:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jeszcze nie pokazalem swojego  :ok:  :lol:
ja juz widzalem na fejsie   :lol2: :pokerface:
 


Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wietrzyk, metal zbyt sterylny.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
czemu mnie zmuszacie do dalszej pracy...
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Pracuj pracuj elvis, chociaż twój mi się bardziej podoba, ale nie będę cię chwalił bo się zniechęcisz :lol:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
teztury mi się nie chce zmieniać ale może też jakieś wypasne tło wymyślę : p
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Detonator

Mały Wip wiem ,że strasznie odbiega od waszych prac ale postaram się jeszcze poprawić.
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Detonator
#111 2012-03-03, 10:32(Ostatnia zmiana: 2012-03-10, 20:15)
Ostateczna wersja do ankiety!

Tekstury:

Ja też już skończyłem. Ostateczna wersja. Ogólnie to kiedy kończymy?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Dużo lepiej w porównaniu z pierwszą wersją, chociaż nad rączką mógłbyś jeszcze popracować :D
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Detonator
#113 2012-03-03, 14:56(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 17:01)
@Kelten: fajnie, ale keipsko wykorzystałeś normalkę. Wygląda jakby dzieliła jedną deskę.
Poza tym skrzynka jest jakby wydrążona, a nie złożona z desek. Może coś w tym kierunku?


@down: do kogo to? ;)
 
makin' bacon

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Czemu nie korzystasz z AO które dostarczyliśmy?
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Detonator
Cytuj
keipsko wykorzystałeś normalkę. Wygląda jakby dzieliła jedną deskę.
Poza tym skrzynka jest jakby wydrążona, a nie złożona z desek. Może coś w tym kierunku?
Myślałem,że ta skrzynia jest zbudowana jak kolumny do komba.

Cytuj
Czemu nie korzystasz z AO które dostarczyliśmy?
Spróbuje ustawić zobaczymy czy to coś zmieni.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Możliwe że jest, ale górna ścianka wciąż chujowa.
 
makin' bacon

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka




Z pozdrowieniami dla mojego dobrego przyjaciela... Buły XDD

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Detonator
#118 2012-03-05, 21:05(Ostatnia zmiana: 2012-03-05, 21:07)
i tak nie wygrasz dziadu z tym!  :lol:
ale props za rbt. co to jest plastik czy metal?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Widać, że metal. Fajne, ale chyba rzeczywiście nie wygrasz.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry