Wietrzyk - teczka 50411 136

O temacie

Autor wietrzyk

Zaczęty 8.11.2010 roku

Wyświetleń 50411

Odpowiedzi 136

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Twój program nie obsługuje wypalania AO? nie wierzę :D
Obsługuje, po prostu nie było tego widać na modelu.

Narazie wózek idzie w kąt, wezmę się za niego w weekend, teraz siedziałem chwilę w marmoset, bawiłem się robieniem speculara i póki co lepszego efektu nie mogę uzyskać.



 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
dlaczego tekstury sa takie rozmazae ? moglesz dac lepsza rozdzialke ...
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jedaith dawal fajny tutorial odnosnie speculara. Obadaj go.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Tym razem kowal
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Wietrzyk - teczka
#125 2012-03-28, 14:05(Ostatnia zmiana: 2012-03-28, 14:06)
Pokaz texy :D  Ten wyraz twarzy i wargi są paskudne xD
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pas coś nie pasuje do cieniowania do okoła, wybija się zdecydowanie na pierwszy plan. Ogólnie skóra wydaje się za jasna i zbyt błyszcząca, oprócz paru rozdarć wygląda na nowiutką. Mógłbyś dodać lekkie cienie wokół tego płaszcza, na koszuli.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Ale ma fajną minę :lol2:
 
makin' bacon

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Taki grymas szczękościsku na kiblu przy ostrej biegunce ale niezłe chociaż może trochę za jasne
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Wietrzyk - teczka
#129 2012-06-23, 16:19(Ostatnia zmiana: 2012-06-23, 16:19)
Dawno nic nie wrzucałem, Łapcie low levelowego  woja.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wietrzyk - teczka
#130 2012-06-23, 16:35(Ostatnia zmiana: 2012-06-23, 16:36)
Wygląda trochę jakbyś już tradycyjnie nie wyeksportował normalnych, nie ma w ogóle cieniowania :D
To w czym renderujesz nie ma chociaż jakiejś opcji "Recalculate normals"?

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
To jest render z Marmoseta. Dopiero dzisiaj znalazłem plugin do Cinemy dodający vertex normale i możliwość ich edytowania. Będę musiał się chyba przenieść na r13, ale zobaczę czy inne pluginy będą działać pod nowszą wersją.

Tutaj pierwszy test, faktycznie różnice będą potężne w modelach z normalnymi.

 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Wietrzyk - teczka
#132 2012-06-24, 19:08(Ostatnia zmiana: 2012-06-24, 19:22)
Nie wiem kto wam te ryje robi, ale maja paskudne wyrazy twarzy  :lol2:
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Ja te ryje robiłem :lol:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Ten biały jest chyba zbyt biały. Wątpię żeby w średniowieczu mieli takie dobre barwniki.  :wink:

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1099
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Wietrzyk - teczka
#135 2012-08-15, 05:58(Ostatnia zmiana: 2012-08-15, 06:00)
Co się stało z tą kurą? :pokerface:

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Najnowszy model kobiety, 2 miesiące pracy od base mesha, sculptu po malowanie tekstur i skinowanie, render w Unity.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry