Wietrzyk - teczka 60892 136

O temacie

Autor wietrzyk

Zaczęty 8.11.2010 roku

Wyświetleń 60892

Odpowiedzi 136

sauron
  • Gość
jak nie służą do zapinania, to guzy  :lol2:
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Świetne :ok:  , długo nad tym ubraniem pracowałeś?
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Z rękawów chyba jednak usunę guzy. Łącznie siedziałem nad tym ~6-7h, mapowanie nie jest idealne i długo musiałem malować ramienia w bodypaint.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Pokaż te nieidealne mapowanie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

część szerokiego kołnierza musiałem malować już na rękawie, zorientowałem się kiedy, już kawałek korpusu był zrobiony i nie chciałem zaczynać od początku. A co za tym poszło linie nie pokrywały się idealnie i trzeba było retuszować.
 


wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Raczej większych elementów nie mapuje symetrycznie bo trudniej robi się teksturę, powstają wtedy tzw. lustrzane wzory.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Wietrzyk - teczka
#47 2011-05-08, 16:52(Ostatnia zmiana: 2011-05-08, 16:55)
Cytuj
część szerokiego kołnierza musiałem malować już na rękawie, zorientowałem się kiedy, już kawałek korpusu był zrobiony i nie chciałem zaczynać od początku. A co za tym poszło linie nie pokrywały się idealnie i trzeba było retuszować.

Dlatego zawsze najpierw lepiej popróbować sobie z kolorami, samą siatką czy czymkolwiek innym, co pozwala sprawdzić gdzie jak co się układa, deformuje i skaluje.

Cytuj
No chyba że to ja jestem przeczulony z moimi upartymi dążeniami żeby każdy element był mimo wszystko możliwie największy :D  

To też wcale nie jest dobre. Przykładowo masz korpus i kawałek ręki i chcesz to wszystko zrobić na jakąś koszulę. Zostanie ci miejsca, to powiększysz rękę a później będziesz miał problemy ze skalą i odmienną fakturą tej samej tekstury, także z tym trzeba uważać. Jak już powiększać to jakieś drobne oddzielne elementy, ale też nie za bardzo bo często nie ma to sensu.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Zostanie ci miejsca, to powiększysz rękę a później będziesz miał problemy ze skalą i odmienną fakturą tej samej tekstury
Przecież to oczywiste że jeśli już powiększa to wszystko tak samo.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Wcale nie oczywiste, bo patrząc na mapowanie pewnego modelu Avallacha to było z tym różnie.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wietrzyk - teczka
#50 2011-05-08, 22:30(Ostatnia zmiana: 2011-05-08, 22:31)
Tam ciało było jednego rozmiaru, powiększyłem tylko elementy oddzielne jak manierka czy sakwy xD
Zresztą jutro sam go obczaję jeszcze raz i nawet wrzucę z szachownicą.

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Teraz w tym temacie, bo chyba bardziej pasuje niż 3D tym bardziej, że model nie jest skomplikowany i bardziej męczę się z teksturami.
Oczywiście standardowo na początek wip
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
No i to ma moc nie ma przytłaczających guziczków itp dla mnie bomba.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Wietrzyk - teczka
#53 2011-05-10, 15:28(Ostatnia zmiana: 2011-05-10, 15:29)
wersja ostateczna, poprawiłem cienie dodałem paski i nowe guzy.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Jak dla mnie dajesz zbyt mało zmarszczeń i pofałdowań materiału, chyba że taki styl graficzny wprowadziliście. Do tego typu spraw dobrze nadają się narzędzia od photoshopa, których zapomniałem nazw. W każdym razie chodzi o te z beczki "sharpen/smudge tool" i pochodne. Od biedy mogą być także brushe, zwłaszcza w połączeniu z tabletem (regulowana grubość kreski). Najlepsze są jednak zdjęcia jakichś torebek i innych pomarszczonych gówien, które później chamsko wrzucasz na tex i dajesz np na multiply a później skalujesz i robisz co tam sobie chcesz :ok: .
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Wietrzyk - teczka
#55 2011-05-11, 10:42(Ostatnia zmiana: 2011-05-14, 20:18)
W sumie mógłbym napisać tutorial jak takie zagniecenia namalować... Jak znajdę wolną chwilę i będę miał trochę chęci to coś zrobię.

edit: w dziale tutoriale jest już video

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Przecież to oczywiste że jeśli już powiększa to wszystko tak samo.

No właśnie niekoniecznie. Czasem niektóre elementy po prosty potrzebują lepszej rozdziałki, żeby wyglądać dobrze (na przykład twarze w przypadku postaci)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Kolejne ubrania, właściwie to jedno ale w dwóch wersjach kolorystycznych.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Według mnie trochę dziwnie się to niebieskie błyszczy, ale poza tym ładnie.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Tekstura po lewej zdecydowanie gorsza. Jest tam normalka? Płasko trochę to wygląda.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry