Wietrzyk - teczka 70145 136

O temacie

Autor wietrzyk

Zaczęty 8.11.2010 roku

Wyświetleń 70145

Odpowiedzi 136

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Tekstura po lewej zdecydowanie gorsza. Jest tam normalka? Płasko trochę to wygląda.

Tekstury będę jeszcze poprawiał aby nie było zbyt mocnych błyszczeń, normalmapy i speculara na renderze nie ma, robie ją dopiero jak tekstura będzie zatwierdzona.
 

sauron
  • Gość
Kolejne ubrania, właściwie to jedno ale w dwóch wersjach kolorystycznych.


ZAJEBISTE
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
wipowska wersja aligatora, 2318 tris
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
IMO ogon jest za prosty, tą samą ilością tri możnaby zrobić więcej szczegółów na nim.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
No chyba jest taki po to aby:
  • po zrigowaniu ogon mógł się ładnie wyginać
  • nie był kanciasty
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zajebisty ma uśmiech : D
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Wietrzyk - teczka
#66 2011-08-31, 17:14(Ostatnia zmiana: 2011-08-31, 17:15)
Cytuj
po zrigowaniu ogon mógł się ładnie wyginać / nie był kanciasty
Przecież wiem, ale zachowując te właściwości można zrobić więcej szczegółów. Jednak już się nie wypowiadam, czekam na tekstury ;)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Ale słodki :3
 
makin' bacon

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Wietrzyk - teczka
#68 2011-08-31, 23:02(Ostatnia zmiana: 2011-08-31, 23:41)
Wow! jak na 2300 trójkątów to imo mistrzostwo. A nie lepiej było zrobić zęby z wykorzystaniem alphy? Bo ile ma tutaj pojedynczy ząb?

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Wow! jak na 2300 trójkątów to imo mistrzostwo. A nie lepiej było zrobić zęby z wykorzystaniem alphy? Bo ile ma tutaj pojedynczy ząb?

1 ząb to 3 trisy, myślałem aby dać plane z alphą, ale paszcza jest na tyle duża, że głupio mogłoby to wyglądać. Zrobię później test i obczaję dokładniej co będzie lepsze.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
trochę czasu zleciało, ale skończyłem, więcej tego nie tknę.


tricount spadł do 2030
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Wietrzyk - teczka
#71 2011-09-26, 15:51(Ostatnia zmiana: 2011-09-26, 15:51)
No niestety tekstura (jaka rozdzielczość?, samo diffuse?) nie jest tak dobra jak model... Poza tym nie wiem czy nogi nie powinny być mocniej umięśnione, grubsze.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
No a właśnie, jakie tu są tekstury użyte?

BTW: Wklej screena w tym temacie... dostaniesz pucharek XD

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
No niestety tekstura (jaka rozdzielczość?, samo diffuse?) nie jest tak dobra jak model... Poza tym nie wiem czy nogi nie powinny być mocniej umięśnione, grubsze.

No a właśnie, jakie tu są tekstury użyte?

BTW: Wklej screena w tym temacie... dostaniesz pucharek XD

Co do nóg to zawsze mam z nimi problemy, a tekstury to diffuse 1024x512, normalmapa 1024x512 i z fake#msg1007914owany specular.

Dziś zrobiłem ghula. łącznie 2493 tris, tekstury 2x512
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
nakurwiaj z nim na bitwę. Wygrana w kieszeni.
 
makin' bacon

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
jak krokodyl jest fhuj chujowy, to ghul o tyle zajebisty :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten Ghoul wygląda zupełnie jak popielny niewolnik z Morrowinda :D
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Zajebiste, jak możesz to pokaż siatkę.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Naprawdę myślę, że powinieneś zgłosić tego ghula do udziału w bitwie :ok:  Na pewno będziesz miał nie tylko mój głos - a pucharek w profilu jeszcze nikomu nie zaszkodził ;)
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Naprawdę myślę, że powinieneś zgłosić tego ghula do udziału w bitwie :ok:  Na pewno będziesz miał nie tylko mój głos - a pucharek w profilu jeszcze nikomu nie zaszkodził ;)
Jakiś pucharek powinienem mieć, ale nigdy go nie dostałem :D  Co do regulaminu bitwy to myślę, że się nie łapię, bo primo nie zgłosiłem się wcześniej i primo ultimo model nie był przeznaczony do bitwy, a tworzyłem go z myślą aby przeznaczyć go do innych celów/projektów. Fakt jestem z niego zadowolony jak gwizdek ale niestety nie dam go na bitwę, może następnym razem. Nie mam nawet czasu specjalnie siedzieć nad renderami każdy trzaskam z automatu z gotowej sceny którą kiedyś zrobiłem.

a tutaj siatka modelu

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry