Jedairusz - gameartowa teczka 225582 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 225582

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#140 2012-02-28, 18:51(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 19:03)
Nie wiem dlaczego, ale ostatnio na forum prawie każda dyskusja sprowadza się do tego, że kłócimy się o kilka(dziesiąt) tris, które mogły (właśnie - mogły, a nie musiały) zostać zaoszczędzone kosztem lekkiego pogorszenia wyglądu.
Cytuj
Na detonatorze wowoz zrobił podobne ząbki na drążku na prostym fejsie i wyszło spoko...
Owszem, są one na prostej powierzchni. U mnie po pierwsze są ważnym elementem jeśli chodzi o kombinerki a po drugie znajdują się na powierzchni oglądanej z kilku stron. Chyba nie wyraziłem się dość jasno, ale szkoda strzępić język na taką pierdołę.  :)  
Cytuj
JEŚLI model byłby tworzony do jakiegoś fpsa czy czegoś, to mapy byłyby przeciętne... Jak na FPS z tego można wyciągnąć dużo więcej...
Cytuj
Tekstury jeszcze wymagają poprawek, ale nie wiem kiedy się za to wezmę...

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#141 2012-03-03, 10:18(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 10:23)
Blisko końca a właściwie to nie wiem czy jeszcze coś będę zmieniał...



Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Jedairusz - gameartowa teczka
#142 2012-03-03, 10:36(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 10:37)
Daj jaśniejszy render :D
Rączka całkiem spoko, ale metal jedynie przeciętny :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#143 2012-03-03, 15:02(Ostatnia zmiana: 2012-03-03, 15:03)
Dokladnie. Rączka bardzo fajna, realistyczna. Natomiast metal nie ma wyrazu i wszystko sie zlewa.
Wypaliles Ao z lp?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#144 2012-03-04, 23:07(Ostatnia zmiana: 2012-03-04, 23:08)
Tak, wypaliłem.

958 tris (zoptymalizowałem siatkę) diffuse, normal, specular 1024/1024




Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Miałem kiedyś podobne kombinerki w garażu.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Miałem kiedyś podobne kombinerki w garażu.
Aha

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#147 2012-03-05, 20:33(Ostatnia zmiana: 2012-03-05, 20:37)
no coz, wrzucienie zdjecia z cg na overlay to nie teksturowanie... ale za to ta guma/plastik fajny. Mogles sprawdzic jeszcze jak to sie odbija w realu bo wydaje mi sie, ze odbija sie na bialo nie na niebiesko, wiec raczka na specu chyba powinna byc czarnobiala.

Ps. cylindra sie tak nie dzieli na trisy ;p
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#148 2012-03-06, 17:23(Ostatnia zmiana: 2012-03-06, 17:42)
Cytuj
no coz, wrzucienie zdjecia z cg na overlay to nie teksturowanie...
Pokaż mi w takim razie teksturowanie.

Cytuj
ze odbija sie na bialo nie na niebiesko, wiec raczka na specu chyba powinna byc czarnobiala.
Idąc twoim tokiem rozumowania - przecież ludzka skóra nie odbija światła na niebiesko.
Tylko dlaczego jak spojrzysz na speculara twarzy to jest zawsze coś w okolicach niebieskiego...
Tutaj odsyłam do tutoriali.



Zgadnij, na którym materiale specular jest biały a na którym niebieski... Które wygląda bardziej jak plastik?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#149 2012-03-06, 18:17(Ostatnia zmiana: 2012-03-06, 18:41)
po prawej na niebiesko. znam ta metode i wiem, ze chciales osiagnac material platikowy, mimo to wydaje mi sie, ze na czarnobialo by lepiej wygladalo.
jesli chodzi o teksturowanie to posluze sie portfolio mojego 'nauczyciela i mentora': http://piratportfolio.boo.pl/wordpress/
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Nie wiem czy jakoś z tym ruszę, ale pomazać przy piwie czasem można.
Jeśli skończę, pewnie wyślę do tego http://www.polycount.com/darksiders-ii-create-a-weapon-contest/ ale tylko tak sobie, bo większość ludzi którzy startują mają bardzo dużego skilla (warto popatrzeć na polycouncie na ich postępy!)

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Taki trochę block-out a trochę już low-poly.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#152 2012-03-13, 16:58(Ostatnia zmiana: 2012-03-13, 16:59)
Spoko, ale dodaj troche edge loopów na ostrzu, zebys nie laczyl tak dużo edgow do jednego vertexa. Zawsze warto troche dodac, zeby miec ladne poly niz pozniej miec artefakty na normalce - to raz. Dwa - przy wypalaniu daj na CALE ostrze 1 smoothgrupe - wyjdzie ci duzo lepiej niz jakbys dzielil na dwie. Trzy - zamierzasz to sculptowac? :)  I wkoncu cztery - handpaint czy jakis inny styl? :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
1,2 - dzięki za radę, poprawię jeśli będą babole na modelu czy tam normalce.
3 - hmm, jeśli mi wystarczy cierpliwości na poduczenie się Zbrusha to będę próbował. Jeśli nie to pewnie poprzestanę na highpoly z 3ds maxa. (tak czy siak highpoly i normalka na pewno będą)
4 - Chciałbym, żeby było to wszystko w stylistyce mniej więcej takiej: http://www.polycount.com/darksiders-ii-create-a-weapon-contest/
ale cholera wie czy mi się to chociaż w jakimś stopniu uda. W konkursie pewnie nie wezmę i tak udziału (nie mam szans), w każdym razie styl dobrze byłoby utrzymać - takie mam założenie.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#154 2012-03-13, 17:41(Ostatnia zmiana: 2012-03-13, 17:43)
Im wiecej detalu wysculptujesz (kazda rysa, wglebienie) tym mniej bedziesz mial do teksturowania (jesli obierzesz styl handpaintowy) - zawsze cavity i ao podbijaja na tyle kolor, ze w niektorych sytuacjach malowanie tych map to zwykla profanacja  :lol2:  
Powodzenia i trzymam kciuki - mam nadzieje, ze wezmiesz udzial w nowej bitwie game-artowe 2d/3d :D

Co do tych trojkatow to jest jeszcze jedna kwestia - silniki nie lubią takich ostrych trójkątów, lepiej po prostu sprowadzać to do poly i dodawać edge, a w ostateczności robić takie trójkąty (i napewno nie w tej ilości). Im mniej takich trójkątów tym łatwiej łyknie to silnik.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
przed pol godzina tam bylo 7 topicov mniej  :D  ale zainteresovanie
 


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#156 2012-03-16, 18:20(Ostatnia zmiana: 2012-03-16, 18:21)
Kolejny wip.

I trochę przymiarki do hp. (może uda się zrobić detal w zbrushu jakiś)

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Przy okazji przeglądania tutków z UDK znalazłem taki obrazek, który powinien ci uświadomić czemu ludzie się czepiają twoich siatek:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#158 2012-04-30, 11:38(Ostatnia zmiana: 2012-04-30, 11:43)
Trochę innych prac się pozbierało ostatnio, ale raz, że na szybko robione a dwa - nawet nie wiem czy mogę pokazać, tak więc pokazuję topór. Po długiej przerwie, jakiś tam WIP. Trochę highpoly ze zbrusza.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Jedairusz - gameartowa teczka
#159 2012-04-30, 11:49(Ostatnia zmiana: 2012-04-30, 11:55)
Troche plastelinowe to ostrze...
Szczerze to HP z samego maxa było lepsze :lol:
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry