Jedairusz - gameartowa teczka 226735 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 226735

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
oponę chyba zrobię na nowo, raz że mi się nie powypalało za ładnie a dwa, że dodam chyba trochę tris.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit



Troszkę ponad 8k tris. Diametralnych zmian już nie wprowadzę. Drobne poprawki, plus ewentualnie dodatki typu kanister, amunicja itd. ale to później

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Fajnie, chociaż dodałbym jeszcze więcej zarysowań itp., to w końcu gameart.
Na tym zdjęciu byś chociaż cień dodał i lekko dostosował kolory;)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
To nie zdjęcie, to tło z Marmoseta...

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#124 2011-12-23, 13:34(Ostatnia zmiana: 2011-12-23, 14:35)
Ćwiczenie z malowania heighmap do tworzenia normalek.


Namalowana w gimpie heighmapa:

(rozmiar oryginalny wszystkich tekstur 1024/1024)

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#125 2012-02-26, 01:35(Ostatnia zmiana: 2012-02-26, 01:35)

Na screenie wypalona normalka i AO.
A tak będzie wyglądać jak skończę  ^^  

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wyretuszuj ta normalke bo nawet z tej odleglosci widze, ze masz wavy edges.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
a ja zaczepie sie do funkcjonalnosci ... przeciez sklada sie to z 2 tajych samych czesci obroconych przeciv sebie a ty chcialesz uproscic prace no i vyszly nievierygodnie
 


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#128 2012-02-26, 21:02(Ostatnia zmiana: 2012-02-26, 21:04)
Mam te kombinerki w ręce i obie części wyglądają tak samo, nie licząc łączenia z środkową częścią, to będzie na teksturze już zrobione jak trzeba

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#129 2012-02-28, 17:10(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 17:18)
wip na dzisiaj.



Tris wyszło 1060, tekstury 1024/1024. Tekstury jeszcze wymagają poprawek, ale nie wiem kiedy się za to wezmę...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#130 2012-02-28, 17:18(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 17:19)
Siatka fatalna, reszta niezle. Mogles zmappowac osobno te kleszcze bo widac strasznie mirrora.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#131 2012-02-28, 17:22(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 17:23)
Cytuj
Siatka fatalna
?

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Jedairusz - gameartowa teczka
#132 2012-02-28, 17:25(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 17:26)
Ja również nie widzę sensu modelowania ząbków :D
Poza tym to nawet ok.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#133 2012-02-28, 17:27(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 17:27)
Nie sądzę, żeby sama normalka w tym wypadku załatwiła sprawę. Alpha? Tym bardziej się nie sprawdzi. Jak na dzisiejsze warunki te kilkadziesiąt tris więcej to chyba nie jest zbrodnia.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Ja również nie widzę sensu modelowania ząbków :D
Poza tym to nawet ok.
jeśli model byłby tworzony do jakiegoś fpsa czy czegoś, gdzie masz model tuż przed oczami, to nie widzę problemu.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie podoba mi się to "koło" na normalce tam, gdzie obie pary kleszczy się łączą. Psuje efekt - poza tym realistycznie :) .
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Siatka fatalna,
Ależ z ciebie ekspert...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ekspertem nie jestem, ale bledy widze. zreszta nie tylko ja
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Jedairusz - gameartowa teczka
#138 2012-02-28, 17:47(Ostatnia zmiana: 2012-02-28, 17:51)
Nie sądzę, żeby sama normalka w tym wypadku załatwiła sprawę.
Na detonatorze wowoz zrobił podobne ząbki na drążku na prostym fejsie i wyszło spoko...

Ja również nie widzę sensu modelowania ząbków :D
Poza tym to nawet ok.
jeśli model byłby tworzony do jakiegoś fpsa czy czegoś, gdzie masz model tuż przed oczami, to nie widzę problemu.
JEŚLI model byłby tworzony do jakiegoś fpsa czy czegoś, to mapy byłyby przeciętne... Jak na FPS z tego można wyciągnąć dużo więcej...
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie mówię, że nie. Po prostu chciałem Ci przedstawić sens, o którym pisałeś, że go nie widziałeś :)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry