Jedairusz - gameartowa teczka 225790 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 225790

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#280 2013-02-07, 22:32(Ostatnia zmiana: 2013-02-07, 22:35)
Ma, przy tym oświetleniu z poprzedniego screena płasko wygląda.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Dobra, będę szczery :D
Mi się nie podoba, kamień przede wszystkim, trochę uratował go ten efekt wypukłości (teselacja?), ale wciąż to do mnie nie przemawia :c
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#283 2013-02-14, 08:13(Ostatnia zmiana: 2013-02-14, 11:08)
Mialem nie komentowac, bo sam nie umieszczam swoich prac na forum, przez co wiele osob twierdzi, ze nie mam kompetencji by krytykowac, ale zgadzam się z grubasem na górze. Pełno szumów, glutów i niezgrań kolorystycznych. Srednio mi sie to podoba.

edit: proporcje tez srednie. Ta pochodnia strasznie duza
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#284 2013-02-14, 12:11(Ostatnia zmiana: 2013-02-14, 12:14)
Duża pochodnia, bo ma dużo światła dawać. Scena będzie oświetlona jedynie przez światła pochodni. Co do reszty to faktycznie może być coś nie tak, porównam obiekty jak dodam ich więcej.  Tekstur podłoża i ściany już nie ruszam. Według mnie są ok. Ewentualnie jakieś poprawki samych materiałów.Na ścianie będzie prawdopodobnie vertex painting służący dodaniu kurzu - trochę podobnie jak na podłożu jest teraz. Może zmienię łuk i schody, bo nie wyglądają za dobrze.
Postęp w oświetlaniu sceny + brzydki paintover, który pokazuje, że czeka mnie sporo roboty przy pajęczynach. Nie wiem czy sklepienie mogłoby tak wyglądać - chętnie posłucham kogoś kto choć trochę się na tym zna (sama tekstura sufitu będzie do zmiany) ;)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To jest robione modularnie?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Nie.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Póki co screen z viewporta 3ds maxa inaczej na tym komputerze nie dam rady, ale mam nadzieję, że w następnym tygodniu będę powoli przenosił wszystko do cryengine.


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Kwestia shadera raczej. Bardzo wszystko właśnie "glutuje". Sam jestem ciekaw jak będzie w CE3

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Jedairusz - gameartowa teczka
#290 2013-02-23, 10:57(Ostatnia zmiana: 2013-02-23, 10:57)
Jed przejrzyj tuty typu Stylized Brick, wood na yt i do tego obczaj tworzenie custom brushy od Orb'a, bo narazie tak jak to av powiedzial - plastelina.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
w ogole nie wprowadziles feedbacku z maxa3d
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wygląda to fajnie, ale zupełnie nierealistycznie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Jedairusz - gameartowa teczka
#294 2013-03-10, 17:18(Ostatnia zmiana: 2013-03-10, 17:19)
Naprawdę fajnie, przpomina mi trochę Dishonored
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dużo pochodni, za dużo. Poza tym wydaje mi się że dają zbyt mało światła jak na taki ogien, ale props sie należy.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#296 2013-03-30, 23:20(Ostatnia zmiana: 2013-03-30, 23:24)

Praca nad pajęczynami. Póki co render (na święta w domu a tutaj nie odpalę cryengine ani nawet marmoseta), mam nadzieję, że w silniku będzie przyzwoicie wyglądało.
2 wersje podobnych do siebie tekstur, każda 512/512. Ręcznie malowane (chyba ciężko byłoby to inaczej zrobić)

Poza tym w najbliższej przyszłości będę pracował na obiektami, które zapełnią mi dodatkowo enviro (stół, stołki, wiadro itp.)
No i muszę poprawić oświetlenie i materiały, zwłaszcza to pierwsze.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

No i chyba dobrnąłem do końca przynajmniej jeśli chodzi o pracę poza cryengine nad pajęczynami. Swoją drogą rozmieszczanie tego już w scenie pewnie zajmie sporo czasu.
Tekstury opacity (mam nadzieję, że po pierwsze półprzezroczystość dobrze zadziała a po drugie, że nie spowoduje jakiegoś wielkiego spadku fps):

Jakby ktoś był zainteresowany mogę opisać workflow  :wink:

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
I stołek  :)


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry