Gloria Victis 66730 179

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 12.07.2011 roku

Wyświetleń 66730

Odpowiedzi 179

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nazwa ma dość istotne odzwierciedlenie w fabule, ale nie czas wszystkiego zdradzać. W pewnym sensie jest ona połączona z logiem, konkretnie mówiąc - sygnetem :)
 

kazzmir
  • Gość
Nazwa ma dość istotne odzwierciedlenie w fabule, ale nie czas wszystkiego zdradzać. W pewnym sensie jest ona połączona z logiem, konkretnie mówiąc - sygnetem :)

ten pęknięty to sygnet?
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.

V3Q
Złote Wrota

Gloria Victis
#122 2012-04-05, 09:16(Ostatnia zmiana: 2012-04-05, 09:19)
http://damek.eu/czym-jest-logo-a-czym-logotyp/

Jeśli już wiesz czym jest sygnet, w kwestiach identyfikacji wizualnej, to jeszcze dodam, że nie był on wzorowany na sygnecie jako pierścieniu, lecz na innym atrybucie władzy.
 

kazzmir
  • Gość
a idiota to diagnoza czy już obrażanie?
veq, nie stosuje się połowy znaczenia gdy dla wszystkich to logo, wprowadzasz zamieszanie, ktoś to przeczyta, wyrobi sobie zdanie przez niezrozumienie będzie powtarzał że to sygnet gdy to nie sygnet

pisz logo, pisz cokolwiek ale nie pisz takim żargonem, gdy growy żargon jest powiedzmy zrozumiały, to już "sygnet" nawet dla mnie nie kojarzy się w pierwszym momencie z logotypami.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Przecież napisałem, że chodzi o logo, a raczej część tego loga, którym jest sygnet, więc niezbyt rozumiem w czym problem. Przecież nie będę rezygnował z użycia połowy słów, (chyba, że można to opisać w prostszy sposób, ale akurat nic  takiego w tamtym momencie nie wymyśliłem) bo ktoś może nie znać ich znaczenia, tym bardziej w czasach googli.
Fakt, forma loga jest taka, że można było odebrać to w taki sposób, jak Ty. Sam zapewne, gdybym nie znał takiego określenia, pomyślałbym podobnie. Po prostu nie zwróciłem na to uwagi. Na szczęście już wszystko jasne.
 

kazzmir
  • Gość

kazzmir
Gość

Gloria Victis
#125 2012-05-12, 16:25(Ostatnia zmiana: 2012-05-12, 16:30)
"połączona z logiem, konkretnie mówiąc - sygnetem" bardzo dwuznaczne :D
przekaz jaki wrzucasz na forum musi być prosty i oczywisty, w jakimś stopniu bierzesz odpowiedzialność za to co piszesz o projekcie który robisz. jeżeli ci na nim zależy, pisz tak żeby sygnet był sygnetem a nie dwuznacznym określeniem, tak jak idiota. dla lekarza to diagnoza, dla kogoś innego obelga :D
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Drzewa mi się wydają jakieś takie pierzaste
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jest coś o co już kiedyś miałem pytać, ale z nieznanych mi powodów jeszcze nie zapytałem.
Czy Chwała Zwyciężonym [Gloria Victis] będzie miała też jakiś rodzaj single playera, czy jest to nastawione w 100% na MMO?


Wiem że głupie pytanie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
W sumie to nazwa Gloria Victis bardzo nie trafiona. Zawsze w wyszukiwarce bedzie pierwsze streszczenie lektury niz wasza gra :D
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Dokładnie, ile byście hajsu nie wydali na pozycjonowanie, z Orzeszkową nie wygracie :lol:
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
W sumie to nazwa Gloria Victis bardzo nie trafiona. Zawsze w wyszukiwarce bedzie pierwsze streszczenie lektury niz wasza gra :D
Podbijam tak, że aż zwykły props nie wystarczy i muszę to napisać. Podbijam wchuj, nazwa z dupy.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Gloria Victis
#131 2012-06-13, 17:20(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 17:20)
Dokładnie, ile byście hajsu nie wydali na pozycjonowanie, z Orzeszkową nie wygracie :lol:
ani z ostatnim dzwonkiem
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Podlinkuje ktoś "Lots of free stuff"? :lol:
Chętnie bym pooglądał.
Też przykuło to moją uwagę, skurwysyństwo jakich mało, ale wnioskując z tego że o tym wiedzieli i zaznaczyli że było to nielegalne zapewne już tego nie znajdziesz, chyba że ktoś kto pobrał zaczął wrzucać na inne strony, ale namierzenie tego raczej nie jest warte zachodu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Wszelkie linki do dropboxa zostały już usunięte. Jednak nie mamy pewności ile osób ściągnęło zawartość. Cały kontent był w sieci ponad 12h, między innymi linki na portalach IndieDB, barokengine i na warsztacie. Znajdowały się tam również dane osobowe wszystkich członków zespołu :/
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Gloria Victis
#136 2012-09-02, 20:42(Ostatnia zmiana: 2012-09-02, 20:49)
WATTA FCUK ??
Spoiler
nie chce sie czepiac aleeee co to jest ?

edit : paczalem novy gameplay . Ale animacji sie nie bede czepial
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Faktycznie nie wygląda to dobrze :D
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
1. Rycerz w chwastach? : p
2. Rycerz na placu?
3. Rycerz bije jakiegoś ekshibicjonistę sadomaso na polanie? xD

A to mod do Gothica? ; p

Te 3 miecze na dole wyglądają jak sytem walki z AoC : p
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Gloria Victis
#139 2012-09-17, 17:56(Ostatnia zmiana: 2012-09-17, 17:57)
Na nowo powstałym serwisie 1ndieworld.com/ poświęconym grom niezależnym dzisiaj o godzinie 18:00 będzie można zobaczyć najnowszy filmik z gry. Dodatkowo Strona Indie World ogłosiła "Miesiąc z Gloria Victis". Będziemy tam prezentować najnowsze materiały i informacje o grze. Na koniec dodam, że zostały także przygotowane konkursy w których będzie można wygrać sygnet oraz soundtrack z gry.

1ndieworld.com/
Facebook 1ndieWorld

Nagrody:

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry