Gloria Victis 66126 179

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 12.07.2011 roku

Wyświetleń 66126

Odpowiedzi 179

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
2011-07-12, 11:37(Ostatnia zmiana: 2012-03-04, 12:11)
@elvis już go dawno przebiliśmy :lol:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Gloria Victis
#1 2011-07-12, 11:51(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 11:53)
Co najwyżej mogliście przebić głową mur w rozpaczy że takiego poziomu nie  osiągniecie nigdy xD
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#2 2011-07-12, 11:58(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 11:58)
Zobaczysz dziadu :D  Jeszcze mi bedziesz kiedys abonament placil :lol2:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Nie płące abonamentu AoC nie płaciłem Łotrowi nie płaciłem 10 innym grą to i Tobie nie zapłacę : p
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#4 2011-07-12, 12:11(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 12:14)
to spieprzaj :ok:  Nie dostaniesz super mega itemków
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Gloria Victis
#5 2011-07-12, 12:48(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 12:55)
z takim modelem biznesowym nie wróżę ef sukcesu, nawet z zajebistą grafika wietrzyka.

wracając do ef, prosiłem was o listę 10 cech które sprawiają że gra będzie zajebista, potrafisz wowoz podać obiektywnie takie cechy?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#6 2011-07-12, 12:55(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 13:04)
Tylko elvis by miał abonament :lol:
Obiektywnie trudno, bo tworze ef.
Ale wydaje mi się, że ef ma wszystko to co mieć powinien. Fajna grafika, małe wymagania, dużo ciekawych zadań, interesujący lvl design, świetny klimat, dobra muzyka, zajebisty silnik. Nie wiem oc jeszcz.
Jak bedzie beta, sciagnij, zagraj, to sam bedziesz wiedzial.

edit: No to, ze jest darmowa to tez jest plus :D  hmm.. Ciekawa architektura? Bardzo dużo przedmiotów, ciekawa historia, nacje, duża mapa, zajebiste zabezpieczenia praktycznie nie do złamania (najlepsza aplikacja na IGK), był robiony Mocap, więc fajne, realistyczne animacje, system walki oparny na non-targetingu.
 

sauron
  • Gość
Tylko elvis by miał abonament :lol:
Obiektywnie trudno, bo tworze ef.

jakieś cechy jednak musi mieć ta gra...
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#8 2011-07-12, 13:01(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 13:03)
już mi się nie chce myśleć :D
edit: kzw, dobrze ze jestes. Daj mi te bronie. Tylko ladnie maja być zmappowane bo mi się nie chce potem poprawiać
 

sauron
  • Gość
- fajna grafika
- małe wymagania
- dużo ciekawych zadań
- interesujący lvl design
- świetny klimat
- dobra muzyka
- zajebisty silnik
- ciekawa architektura
- bardzo dużo przedmiotów
- ciekawa historia
- nacje
- duża mapa

na czerwono zaznaczyłem te które uważam że mogą wpłynąć na niepowtarzalność tej gry, postaraj się rozwinąć te punkty, krótko bez rozwlekania się na pół strony. pozostałe cechy nie wpływają moim zdaniem na unikalność, niepowtarzalność i tak dalej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#10 2011-07-12, 13:08(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 13:18)
Musialbym ci wyslac po prostu GDD, a tego zrobic nie moge, sam rozumiesz :D

Zadania nie polegają głównie tak jak w większości gier na przynieś, zabij albo coś takiego. Oczywiście są takie, ale nie przeważają. Staramy zrobić się coś na miare RPG mmo, a nie MMO robione masowo w chinach. Są ciekawe zadania, część tekstów jest dubbingowana itd.

Świetny klimat można podpiąć pod zajebisty lvl design i dobrą muzykę. Jak przechadzasz się po jakimś mieście, wiosce itd po prostu czuć to wszystko. Jest dużo też tekstów, które słyszysz tylko i wyłącznie po stronie klienta (coś takiego jak w Wieśku jak ludzie coś do siebie pierdolą). Miasta przede wszystkim żyją,  ich urok  jest niesamowity. Dodatkowo jest też mnóstwo jakiś pierdółek np. przy tworzeniu postaci wybierasz jej głos, albo zakładając jakieś ciężkie zbroje, nie dość, że poruszasz się wolniej to zbroja na dodatek wydaje unikalny dźwięk. Jeśli już przy dźwiękach jesteśmy, to możemy się pochwalić swoimi samplami, które też w jakiś tam sposób wpływają na klimatyczność gry.

Ciekawa architektura? Co tu dużo mówić. Nie jest to bajkowa gra, także wszystko ma swoje proporcje. Korzystamy z różnych refek, staramy się, żeby było to w klimacie dark-medieval.

Ciekawej historii i nacji ci nie mam za bardzo jak przedstawić bo musiał bym zdradzić dużo mrocznych tajemnic z teamu :D
Moge ci powiedzieć tyle, że są 4 nacje, każda w różnych stosunkach i każda się różni.

Jeszcze troche o zadaniach: jest ich naprawde dużo, w początkowym mieście chyba ponad 100 (chyba się nie pomyliłem)
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Gloria Victis
#11 2011-07-12, 13:13(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 13:27)
Musialbym ci wyslac po prostu GDD, a tego zrobic nie moge, sam rozumiesz :D

to jest podstawa reklamy gry a nie gdd. gdd określa czym jest gra. a ja proszę tylko o kilka zajebistych cech z uzasadnieniem, które mają przekonać mnie do poświęcania czasu ef.

to inaczej, czy to co wkleiłeś to oficjalny przekaz dotyczący ef czy twoje słowa?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#12 2011-07-12, 13:17(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 13:22)
już zedytowałem kaśmir.
duzo moglem tez zapomniec, bo nie siedze w reklamie.
 

sauron
  • Gość
już zedytowałem kaśmir.
duzo moglem tez zapomniec, bo nie siedze w reklamie.

już się nie czepiam, czekam na oficjalne informacje :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Sobie czekaj :lol2:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Gloria Victis
#15 2011-07-12, 16:13(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 16:28)
'Staramy zrobić się coś na miare RPG mmo, a nie MMO robione masowo w chinach. '
Bardzo interesujące. Ogółem zapewne macie zamiar znaleźć wydawce inwestora itp chuje muje z doświadczenia w mmo wiem że blisko 75-80% graczy to typowi ludzie nastawieni po prostu na napierdalanie leveli zbieranie itemków i takie tem więc zostaje wam max 25% ludzi którzy zniosą wasze RPG a co za tym idzie taki wydawca inwestor traci koło 75% zysków bo wam się chce RPG... jak Boga kocham pomodle się o wydawcę inwestora który nie rozpierdoli wam tego w pył i nie zrobi zwykłego kolejnego mmo : p
Dlaczego chinole napierdalaja tyle zwykłych powtarzalnych mmo? bo na tym zarabiają najwięcej proste czasem wyższe cele i ideały musza się zderzyć z pierdolonymi wymogami rynku a one sa takie że w to co się nie sprzeda się nie inwestuje xd

Osobiście mam nadzieję ze wam się uda bo miło by było zobaczyć polskiego i skończonego mmo : p

Przykładem polskiego projektu który został rozpierdolony jest np Burżuazja kto pamięta jeszcze ta nazwę wie o co chodzi
 

sauron
  • Gość

sauron
Gość

Gloria Victis
#16 2011-07-12, 16:19(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 16:25)
dlatego właśnie interesowały mnie podstawowe cechy tej gry które by spowodowały że chciałbym w to grać i kasę wydawać. już nieraz pisałem o kwestiach finansowych całego przedsięwzięcia, że jak robić grę w szczególności taki gatunek jak mmo to tym bardziej tylko kilka aspektów jest najważniejszych a reszta ogranicza się do beztroskiego napierdalania... gra ma zarabiać, to jest podstawa, nawet z głupiego pomysłu można zrobić maszynkę do kasy, byle dać te aspekty które doprowadzą grywalność do perfekcji
 
więc jednak ponawiam pytanie, co was odróżnia od innych licznych mmo, poza wietrzykiem i waszego lidera.

jak wygląda wasz system ekonomii?
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Gloria Victis
#17 2011-07-12, 16:27(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 16:35)
skończy się tak że wietrzyka przejmie funcom a segacila (chyba dobrze napisałem jak coś to przepraszam za pomyłkę : p) arenanet i po sprawie xd


no :ok:
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Dobrym przykładem ambitnego mmo jest AoC, który notabene notuje straty, zamiast zysków. Wydaje mi się, że najlepszy system to jednak mikropłatności, a co do samej gry to czasem warto postawić na coś innego, np. eve i dopracować to na max pod graczy właśnie. Mam nadzieję, że się kolesie od star warsów z mmo nie przejadą bo w sumie zapowiada się ciekawie.

A EF życzę jak najlepiej, silnik jest naprawdę niezły, kamil sporo serca w to wsadził, szkoda byłoby to zmarnować. W każdym razie macie dużą szansę na zarabianie kasy jak wszystko dobrze poukładacie :)  A w mmo nie ma sentymentów, jak nie ma super pomysły (świat EF oryginalnością nie powali) to trzeba skusić graczy resztą: grafa, mechanika/gameplay, ekonomia, q, etc.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Gloria Victis
#19 2011-07-12, 16:50(Ostatnia zmiana: 2011-07-12, 16:53)
Z tego co wiem łotr też nie zarabiał dużo jak był p2p dlatego przeszli na mikrotransakcje co tak naprawde pierdolneło w nich tak że są chyba w top 3 najpopularniejszych gier mmo w usa (nawet jak już nie sa to kiedyś na 100% byli bo gdzies o tym czytałem) xd

Ok panowie koniec gadania pora odpalić AoC i nabić 50lvl xD btw mam polską gildie jak chcecie jest tam dużo osób na waszych lvlach xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry