Musialbym ci wyslac po prostu GDD, a tego zrobic nie moge, sam rozumiesz
Zadania nie polegają głównie tak jak w większości gier na przynieś, zabij albo coś takiego. Oczywiście są takie, ale nie przeważają. Staramy zrobić się coś na miare RPG mmo, a nie MMO robione masowo w chinach. Są ciekawe zadania, część tekstów jest dubbingowana itd.
Świetny klimat można podpiąć pod zajebisty lvl design i dobrą muzykę. Jak przechadzasz się po jakimś mieście, wiosce itd po prostu czuć to wszystko. Jest dużo też tekstów, które słyszysz tylko i wyłącznie po stronie klienta (coś takiego jak w Wieśku jak ludzie coś do siebie pierdolą). Miasta przede wszystkim żyją, ich urok jest niesamowity. Dodatkowo jest też mnóstwo jakiś pierdółek np. przy tworzeniu postaci wybierasz jej głos, albo zakładając jakieś ciężkie zbroje, nie dość, że poruszasz się wolniej to zbroja na dodatek wydaje unikalny dźwięk. Jeśli już przy dźwiękach jesteśmy, to możemy się pochwalić swoimi samplami, które też w jakiś tam sposób wpływają na klimatyczność gry.
Ciekawa architektura? Co tu dużo mówić. Nie jest to bajkowa gra, także wszystko ma swoje proporcje. Korzystamy z różnych refek, staramy się, żeby było to w klimacie dark-medieval.
Ciekawej historii i nacji ci nie mam za bardzo jak przedstawić bo musiał bym zdradzić dużo mrocznych tajemnic z teamu
Moge ci powiedzieć tyle, że są 4 nacje, każda w różnych stosunkach i każda się różni.
Jeszcze troche o zadaniach: jest ich naprawde dużo, w początkowym mieście chyba ponad 100 (chyba się nie pomyliłem)