Gloria Victis 66103 179

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 12.07.2011 roku

Wyświetleń 66103

Odpowiedzi 179

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja tam śledzę projekt na oficjalnym forum, więc nie widzę sensu  na pisanie tego samego w 2 miejscach.
 


Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A co to za budynek w tle? Wygląda trochę jak ruiny kościoła.
Ruiny biblioteki.

Co do gothiczka, dziwi mnie, że byle jaki mod ma więcej komentarzy i wzbudza silniejsze zainteresowanie, niż ten projekt, no ale cóż, takie forum.

Moze dlatego, ze nawet za czasow kiedy ja tam robilem, community było olewane :D ?
Czego sie teraz spodziewasz. Zaufanie i community buduje się nie poprzez dodanie kilku screenow i filmikow. Trzeba byc w tym bardziej wytrwałym.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Community olewane? Niezupełnie wiem, co masz na myśli, ale teraz się trochę zmieniło, na plus.
Forum nie jest skończone, w zasadzie będzie nowe, bo to, co jest teraz, wymaga zbyt wielu poprawek. Dojdzie także devblog i strona, wtedy będzie można mówić o czymś więcej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#104 2012-03-27, 20:20(Ostatnia zmiana: 2012-03-27, 20:27)
Przeciez napisalem: "za czasow kiedy ja tam bylem" - wiec bylo to jakis czas temu. Teraz to troche ruszylo, ale nie liczcie, ze rozbujacie tak szybko zainteresowanie projektem, skoro przez dluzszy czas bylo cicho.
Szczegolnie, ze wyciagneliscie sprawe zmiany silnika na zewnatrz, a to nie bylo dobre PR'owskie zagranie z waszej strony - wystarczy spojrzeć ile osob was lubi na facebooku.

Zreszta tutaj cytat:
"Bartłomiej „Dahrrr” Galas – Zmiana nazwy to faktycznie problem, lecz rozpowszechnienie jej nie jest dużym problemem. Najbardziej jednak skrzywdziły nas opinie, iż gra zostanie kolorową produkcją, jak niektóre używające silnika Unity."

Czy to nie jest okłamywanie community? Dostarczacie screeny, ktore ewidentnie wskazują na coś zupełnie innego niż brudne średniowiecze :|
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gloria Victis
#105 2012-03-27, 20:28(Ostatnia zmiana: 2012-03-27, 20:29)
Z tego co ja zrozumiałem to nie była po prostu "zmiana silnika". Szefem projektu i prawdopodobnie właścicielem nazwy "Ether Fields" był Sagaceil. Nie można było tak po prostu kontynuować bez niego, projekt się właściwie odrodził. Stąd konieczność wybierania nowej nazwy, tworzenia nowych stron, fansite'ów itd.

Wowoz, przecież assety są te same co poprzednio, nie zmieniano ich stylistyki, a screeny zostały zrobione przy domyślnych shaderach, bez odpowiedniego postprocessingu który ma kluczowy wpływ na klimat.
Zmieni się oświetlenie, shadery i zmniejszy nasycenie kolorów i będziesz miał ten swój brud i mrok.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gloria Victis
#106 2012-03-27, 20:29(Ostatnia zmiana: 2012-03-27, 20:30)
Nikt nie był właścicielem tej nazwy bo nie była ona zarejestrowana :lol2:
Tak samo jak gloria victis, black eye i inne. A najbardziej rozpierdala znaczek "oridżinal" przy logotypie. Po co to, skoro nawet nie ma zarejewstrowanej firmy, ani wykupionej nazwy? :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gloria Victis
#107 2012-03-27, 20:34(Ostatnia zmiana: 2012-03-27, 20:36)
Raz, że przywłaszczenie sobie nazwy która ewidentnie była autorstwa Sagaceila byłoby zwyczajnie chamskie i dopiero wtedy byłoby mieszanie grupy z błotem. Dwa, że wydaje mi się że w razie formalnego sporu i nawet bez rejestracji nazwy ewentualne postępowanie sądowe doprowadziłoby do zakazu jej używania przez Black Eye, po prostu byłby to proces o wiele bardziej rozbudowany niż gdyby z góry była zastrzeżona. A nawet gdyby tak nie było, to już ze względu na pierwsze nie jest to warte ryzyka. Nie ma co ukrywać, bez Sagaceila to już nie jest dokładnie ten sam projekt, co nie znaczy oczywiście że zmiana nie wyszła mu ogólnie na dobre.

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nie miałem na myśli jakiejś fali komentarzy. Po prostu dziwi mnie, że dwa drzewa ustawione w Gothicu potrafią tutaj wzbudzić więcej zainteresowania niż taki projekt.

Nikt nie chciał wyciągać sporu z Sagą na zewnątrz, oprócz jednej osoby - jego samego. Team musiał coś odpowiedzieć, żeby mało wiele wyjaśnić sytuację, ot co. Co do nazwy, Av powiedział już co trzeba było. Kamil ją wymyślił i ma do niej niepisane prawo.

To, że klimat ma być brudnego średniowiecza, nie oznacza chyba, że nie ma być kolorów? Wszystko będzie jeszcze tonowane i dopasowywane, więc nie rozumiem zbytnio tego czepialstwa.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
V3Q sprawa jest prosta, osobiście o projekcie dowiedziałem się przeglądając jakąś angielską stronę o grach robionych przez "amatorów" nawet nie myślałem że ktokolwiek z theModders może być z tym powiązany. Projekt znajduje się w części forum którą odwiedza niewiele osób, szczególnie tych które mogą coś wnieść do rozmowy czy udzielić lepszej opinii niż to co podał Ogrodnik. Wiem że mogłeś się spodziewać komentarzy osób pokroju Avallacha, ale tutaj wielu takich indywidualności nie ma. Prawdą jest że projekty tego pokroju dalece wybiegają poza ogólny poziom tego forum, biorąc pod uwagę fakt że ten poziom jest dodatkowo zaniżany przez osoby mojego pokroju, naprawdę dziwię się że chciało wam się w ogóle pisać tu temat.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Nazwa gry z czymś się gryzie: http://gloria-victis.klp.pl/  :unsure:
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]


Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Hehe :naughty:   Najlepiej jak grając w CZ podczas dialogu z kolesiem zobaczyłem cytat z ksiązki George'a R.R Martina'a.

A teraz żeby nie było offtopu zapytam: czy ta gra jest tworzona na mmo tak jak poprzedni tytuł?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Gloria Victis
#113 2012-03-29, 19:43(Ostatnia zmiana: 2012-03-29, 19:44)
Ta sentencja jest znacznie starsza, zobacz choćby to: http://en.wikipedia.org/wiki/Gloria_Victis
Zbieg okoliczności?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie, gdzieś o genezie tego tytułu już pisali.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Czy ta gra jest tworzona na mmo tak jak poprzedni tytuł?
Tak, to Ether Fields tylko z inną nazwą.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nie rozumiem, co Ogrodnik ma na myśli pisząc o zbiegu okoliczności. Wszyscy, którzy mieli wpływ na wybór nowej nazwy wiedzieli o rodowodzie tej sentencji i wykorzystaniu jej m.in. w literaturze.

Co do zainteresowania, nie miałem na myśli ogólnej popularności, bo ta jest zadowalająca jak na projekt, którego prawdziwa reklama dopiero czeka w przyszłości. Mówiłem tylko patrząc poprzez TheModders. To będzie oczywiście MMO, główna koncepcja się nie zmieniła. To po prostu ulepszona, nowa wersja Ether Fields.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie rozumiem, co Ogrodnik ma na myśli pisząc o zbiegu okoliczności. Wszyscy, którzy mieli wpływ na wybór nowej nazwy wiedzieli o rodowodzie tej sentencji i wykorzystaniu jej m.in. w literaturze.
Miałem na myśli, że być może zbiegiem okoliczności jest związek rzeźby i dzieła literackiego.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nawiązując do nazwy gry:
Jak padnę w tym MMO to będę miał chwałę (jakieś bonusy, czy coś takiego)?
 

PIraT

PIraT

Użytkownicy
posty25
Propsy27
  • Użytkownicy
Może efektywna śmierć naszego bohatera będzie najlepszym sposobem na zdobywanie doświadczenia? ;d


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry