Pracowałem, ale na razie zawiesiłem na rzecz prostszego projektu w 2d. Mam sporo modeli i przede wszystkim kodu, jednak jako że po prostu się uczyłem w trakcie pisania, spora część z tego to kolejne wersje klas mających zapewniać podobne funkcjonalności. Był to przede wszystkim rozbudowany kontroler ruchu, umożliwiający wykorzystywanie różnych trybów poruszania się i skakanie, podstawy waynetu, funkcje spawnujące npc'ów i modyfikujące ich wygląd w trakcie gry. Była też klasa kontrolująca globalne oświetlenie i korelująca je z czasem dostarczanym przez osobną klasę przeliczającą klatki/czas realny na czas w grze (z odpowiednim współczynnikiem). Zrobiłem też focusy (kiedy w centrum widzenia znajduje się interaktywny obiekt, jak npc czy przedmiot, podświetla się a nad nim pojawia się jego nazwa, można dokonywać interakcji). Chyba ostatnie za co się brałem to była próba odtworzenia w JavaScripcie systemu który potrafiłby przetwarzać przypominające Gothicowe definicje postaci i itemów - do tej pory musiałem po prostu dostarczać wszystkie zmienne jako argumenty funkcji. Wszystkie moje skrypty zajmują na dysku ok. 1mb.