Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - inż. Avallach

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
21
Forum / Unban dla Warda
« dnia: 2015-06-07, 20:06 »
Ward należał do jednego z działających na naszym forum teamów translatorskich. Bez wiedzy i zgody grupy opublikował w internecie wersję beta tłumaczenia bardzo dużego moda na sporo przed premierą, linkując ją pod swoimi lets-playami z niego na YouTube. Został za to wyrzucony z grupy, a ponadto dostał bana na forum, bo zaatakował samo serce jego aktywności. Sabotaż naszych grup modderskich nie jest czymś co moglibyśmy tolerować.

Minęło odtąd sporo czasu. Jakieś 2-3 lata.
Propozycja odbanowania go padła już bardzo dawno: http://themodders.org/index.php?topic=47.2165
Wtedy jednak została odrzucona... eeee... czytam to teraz i właściwie to nie było sprzeciwu. Chyba po prostu o tym zapomnieliśmy :lol2:
No nic, jak nie pojawią się tu jakieś bardzo ważne głosy sprzeciwu to tym razem Ward dostanie unbana. Czekam do środy.

22
Forum / Forumowa ściepa
« dnia: 2015-05-14, 14:50 »
W zasadzie koszt używanej, nieaktywnej licencji to około 300zł + 20$ przedłużenie. Wystarczyłoby jakby 30 użytkowników wsparło forum kwotą 10-15zł :)
I to nie jest tak że ludzie nie chcieli się złożyć - nikt się nie podjął zbiórki i zaczęło się psioczenie że potem za shoutboxa trzeba płacić.
No więc sprawdźmy czy faktycznie korzystamy z SMF tylko dlatego że nikt się dotąd nie podjął zbiórki, bo ludzie przecież chcą się składać.

Do czego ten temat NIE służy:
 - do wymiany poglądów na temat wracania na IPB (którego nie ma w planach)
 - do powtarzania tego że to forum upadło
 - do pisania że i tak nic nigdy nie uda się zrobić więc nie ma sensu próbować

Do czego ten temat służy:
 - do zobowiązywania się wpłacenia 20+zł jeśli kiedyś nastąpi zbiórka na cel forum (głównie prac nad oprogramowaniem)
 - celem jest zorientowanie się jakie są zdolności finansowe forum (obecna prognoza: gówniane)

Są osoby które nie mogą się oprzeć pisaniu dlaczego nie ma sneus wracać na IPB (powtarzam: nie ma takich planów), więc oszczędzę im pisania tego wielokrotnie:
 - IPB jest drogie (nawet przy kombinowaniu z odkupywaniem od kogoś nieaktywnej licencji to jakieś min 400zł)
 - nawet chat do IPB jest drogi i dostępny tylko w abonamencie (chociaż jest nieoficjalny mod shoutbox)
 - zmiana SMF na IPB nie naprawi forumowych problemów, które dotyczą glównie składu społeczności, stanu domyślnego skina i używanych przez nas modów

23
Jeszcze parę godzin temu istniały dwa wątki użytkownika KubaCzaker poświęcone jego innowacyjnej propozycji urządzenia forumowego konkursu na najlepszą modyfikację. Pomimo wyjaśnienia że taki konkurs odbywa się (prawie) co roku od wielu lat pod nazwą "Dzień Screena", Kuba forsował swoją kontrpropozycję - "Polskie Innosy 2014", łącznie z założonym przez niego fanpagem i "nowym, lepszym" forum dyskusyjnym. Wątki te zostały właśnie usunięte ze względu na to że były sprzeczne z regulaminem jako promujące konkurencyjne forum dotyczące moddingu. Ogólnie próbę zastąpienia wieloletnej i nie ograniczającej si≥ę do Gothica tradycji "Dnia Screena" przez "nowe, lepsze" "Polskie Innosy 2014" z Bezimiennym w headerze osobiście uważam za żenującą.

Kto chce, może kontynuować dyskusję w tym temacie - ale ewentualnie pojawiające się tu równie głupie pomysły także trafią do kosza.

@Kuba Czaker - żeby nie było wątpliwości: jeśli gdzieś jeszcze na forum pojawią się linki do twojego forum lub fanpage'a, nie tylko zostaną usunięte, ale dodatkowo zostaniesz nagrodzony warnem. Problemem nie jest organizowanie konkursu, ale twoje usiłowanie oderwania go od theModders.

24
Platforma .NET / Optymalizacja
« dnia: 2014-12-06, 15:21 »
[to nie jest pytanie ani problem, po prostu ogólna dyskusja]

Stało się właśnie coś tak zaskakującego że aż muszę się z tym podzielić. Tworzę aplikację która na podstawie serii zdjęć z jakiegośtam rezonansu ma zrobić model 3d. Metodę ładującą zdjęcia napisałem w parę minut, ale dziś pomyślałem że pobawię się w jej optymalizację. Testowałem różne podejścia, nierzadko dostając mało oczywiste, ale niewielie wzrosty wydajności (rzędu 10%). Między innymi mam taką metodę:
private void LoadSlice(int z)
{
byte[] bytes = File.ReadAllBytes(_filePaths[z]);
Texture2D texture = new Texture2D(0, 0, TextureFormat.ARGB32, false);
texture.LoadImage(bytes);
Color32[] pixels = texture.GetPixels32();
for (int x = 0; x < texture.width; x++)
for (int y = 0; y < texture.height; y++)
voxels[x, y, z] = GetAlpha32(pixels[x + y * texture.width]);
}
Jak widać, obiekt texture od połowy jest właściwie niepotrzebny, bo dane o pixelach są przekonwertowane na prostą tablicę 1d (odwoływanie się do niej jest nieco szybsze). Nie jestem pewien czy kompilator / maszyna wirtualna to zauważają i od razu zwalniają pamięć przez nią zajmowaną. Spróbowałem zrobić coś takiego:
private void LoadSlice(int z)
{
byte[] bytes = File.ReadAllBytes(_filePaths[z]);
Texture2D texture = new Texture2D(0, 0, TextureFormat.ARGB32, false);
texture.LoadImage(bytes);
Color32[] pixels = texture.GetPixels32();
int width = texture.width;
int height = texture.height;
texture = null;
for (int x = 0; x < width; x++)
for (int y = 0; y < height; y++)
voxels[x, y, z] = GetAlpha32(pixels[x+y*width]);
}
Potrafilbyście zgadnąć efekt? Dodatkowa operacja (sugerująca zwalnianie pamięci) powinna nie wpłynąć na wydajność (co najwyżej prawie niezauważalnie ją zmniejszyć), za to przy wielowątkowym wykonywaniu mogłaby nieco zmniejszyć średnie zużycie pamięci. Pamięci w końcu nie sprawdzałem, ponieważ... algorytm przyspieszył ponad dwukrotnie. Wcześniej byłem pewien że większość czasu schodziła na czytanie plików i iterowanie po wszystkich pixelach (obecnie 32 pliki 512x512 > 8 milionów iteracji) i nie da się tego przyspieszyć inaczej niż zrównoleglając.
W ramach eksperymentu usunąłem linijkę texture = null;. Czas nadal był ten sam (dwa razy niższy niż początkowo). Okazało się że boost wynikł z linijek:
int width = texture.width;
int height = texture.height;
Być może są to propercje obliczane w jakiś kosztowny sposób, nie wiem.

Morał: jeśli czytasz coś > 8 mln razy i nie jesteś pewien czy to zwykły odczyt zmiennej, spróbuj cache'owania :D

25
Forum / Historia zmian nicków
« dnia: 2014-11-25, 20:05 »

26
Forum / Pytanie anty-botowe przy rejestracji - za trudne?
« dnia: 2014-11-15, 22:47 »
Co jakiś czas pojawiają się głosy osób które nie potrafią zarejestrować się na forum za sprawą nietypowej weryfikacji tego, czy rejestrujący się nie jest botem. Polega ona na tym, że osoba taka widzi napis "Przepisz to polecenie bez spacji", a poniżej pole tekstowe.

Kiedy ustawiałem to zabezpieczenie, wydawało mi się że jest całkiem banalne dla każej osoby dość inteligentnej żeby znaleźć i kliknąć przycisk "Rejestracja". Co jakiś czas dostajemy jednak wiadomości na facebooku od osób skarżących się że jest za trudne i pytających o rozwiązanie. Wczoraj nawet powstał taki temat na forum, autostwa kolegi rejestrującego się.

Zabezpieczenie to raczej i tak nie wyleci, bo robi za swojego rodzaju wstępny test IQ, ale jestem ciekaw waszej opinii. Czy to polecenie naprawdę jest takie trudne i nieintuicyjne? (na "tak" liczę tylko odpowiedź nr 2, na wypadek gdyby ktoś nie rozumiał też tego pytania i strzelał :F)

27
Forum / Zaostrzenie moderacji
« dnia: 2014-06-25, 20:23 »
Adanos ma ostatnio straszne ciśnienie na zaostrzanie moderacji. Najpierw napisał że chce nowego moderatora działu Modding Gothica i zaproponował Outlandera. Nie mam nic przeciwko, my tam już prawie nie zaglądamy.

Ale zaraz chciał zrobić go moderatorem globalnym. To już dla mnie przesada. Jak dla mnie nie potrzebujemy na tym forum ostrzejszej moderacji. Potrzebujemy murzyna do robienia skina i poprawiania funkcjonalności forum, a nie edytowania ludziom postów i wlepiania warnów.
Z normalną moderacją spokojnie sobie w czwórkę dajemy radę (ja, Adanos, Aztek, Meatrikz). Ba, prawie połowa administracji jest nieaktywna: Zdunek, Buła i Dark. To się robi jak cholerna administracja rządowa. Taki wzrost ponad zapotrzebowanie rodzi więcej problemów niż korzyści.

Co wy o tym myślicie?

28
Gry / Black Desert Online MMO
« dnia: 2014-04-12, 20:15 »
Cytuj
When I first saw Korean MMO Black Desert last year, I thought it looked too good to be true. Now it's looking way too good to be true.

Nigdy wcześniej o nim nie słyszałem, ale dziś na Kotaku zobaczyłem artykuł o nim z filmikiem. Zajrzałem do paru innych które tam mieli. Krótko mówiąc,  miażdży nie tylko MMO, ale także ogólnie inne rpg jeśli chodzi o wiele aspektów rozbudowania i realizmu (wśród nich akurat grafika jest po prostu na bardzo wysokim poziomie). Ale ogarnijcie chociażby ekran budowy postaci:


Nie interesuje mnie gameplay, zagrałbym w to po prostu żeby móc zrobić sobie postać i popatrzeć jak działa świat xP

Tworzenie postaci:
https://www.youtube.com/watch?v=4TP4L1vHfpk

http://kotaku.com/meet-the-worlds-coolest-character-creation-system-1560515750

Rutynowe animacje + różne "hobby" dla postaci
https://www.youtube.com/watch?v=NOoEcsIhFfA

http://kotaku.com/even-boring-chores-look-good-in-this-beautiful-mmo-1562423775

Walka:
https://www.youtube.com/watch?v=PK6B1OcOsKs

http://kotaku.com/why-does-this-mmo-seem-so-much-better-than-the-stuff-we-1561996585

29
Dość często jestem o to pytany, więc zbiorę to co uważam za najważniejsze w tym temacie.
C# to język opracowany przez Microsoft i oficjalna, po prostu wspaniała dokumentacja jest dostępna na MSDN. Oczywiście jest w całości po angielsku. Osobom nie czytającym płynnie (bez tłumaczenia na polski) po angielsku radzę najpierw opanować angielski, a potem brać się za programowanie.

Tutoriale na temat kluczowych elementów języka: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa288436(v=vs.71).aspx
Przewodnik po języku (trochę jak wyżej, ale bardziej rozbudowane i opisowe): http://msdn.microsoft.com/en-us/library/67ef8sbd.aspx
To co najważniejsze w praktyce, czyli czym jest klasa i co może zawierać: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms173109.aspx

Do tego nieocenione w nauce jest czytanie gotowego kodu. Nie musimy mieć go w formie źródłowej, aplikacje .NET (o ile nie są celowo zabezpieczane) świetnie się dekompilują do w pełni czytelnego i funkcjonalnego C#. Jednym z najprostszych i darmowych narzędzi do tego jest  ILSpy (wystarczy go odpalić i przeciągnąć na niego wybrany plik .exe czy .dll - w przypadku gier na Unity interesuje nas Assembly-CSharp.dll).

30
Aplikacje / Adobe Brackets
« dnia: 2013-09-24, 18:17 »
Open-source'owy edytor html, css i javascript zaprogramowany przy użyciu... html, css i javascript (node.js). Podpowiada / autouzupełnia kod, pozwala wygodnie pracować z projektami składającymi się z wielu plików (sidebar po lewej), obsługuje pluginy. Ma zintegrowanego mini-Chrome'a używanego do podglądu tworzonej strony na żywo. Cokolwiek zrobisz w kodzie, natychmiast widać to w przeglądarce, czy chodzi o css, czy html. W prawdzie narzędzia developerskie samego Chrome'a są na razie pod tym względem jeszcze wygodniejsze, ale tu też prawie nie ma na co narzekać :D

Tak jak napisałem, ma otwarte źródło. Jest darmowy i stale rozwijany. Kolejne buildy ("sprinty") wychodzą co kilka tygodni. Ma całkiem ładny interface dopasowany do stylu Win8. Zmieniliby jeszcze kolor tła pod edytowanym tekstem na grafit i byłby trochę jak nowe, śliczne VS2012. Ciekawe czy da się go skinować, bo jak tak, to chyba się za to zabiorę, w końcu wystarczyłby do tego css :D Są modyfikacje wprowadzające obsługę skinów i dołączone do nich gotowe.

Jego tworzenie jest wspierane przez Adobe, które używa go jako podstawy pod swój komercyjny Adobe Edge. O ile rozumiem, relacja między nimi jest taka jak miedzy Chrome a Chromium.

http://brackets.io/
https://www.facebook.com/codebrackets
http://html.adobe.com/opensource/

31
Silniki graficzne / XNA / MonoGame
« dnia: 2013-09-13, 18:54 »
Kojarzę że parę osób z forum pracuje z XNA. Dziś przypadkiem dowiedziałem się że istnieje open-source'owa i wieloplatformowa implementacja tego frameworka - MonoGame. Projekt jest tym dla XNA, czym Mono dla .NET. Powstały w oparciu o to gry takie jak Bastion czy Fez. http://www.monogame.net/showcase

Osobiście jestem fanem Unity, ale jak chcecie robić coś lekkiego i w 2d to MonoGame może okazać się całkiem niezłym wyborem.

//edit: WUT, Bastion ma darmową wersję na Chrome'a: http://chrome.supergiantgames.com/ .

32
Forum / Hall of Fame
« dnia: 2013-08-18, 22:36 »
Na razie nie ma pucharków, a nawet jak były, to trochę brakowało centralnego spisu laureatów naszych różnorakich bitew i turniejów. Proponuję żeby spisywać takie rzeczy dodatkowo tutaj. W przypadku dużej liczby uczestników (7+ ?), można by wpisywać całe podium. Temat będzie przypięty i zamknięty, wpisy dodawać będą mogli tylko moderatorzy / admini. Wyręczę Azteka z najnowszym wpisem:


Turniej Szachowy 2013
1. Aztek 
2. Koziek
3. Turbocheat

Szczegóły: http://themodders.org/index.php?topic=20615.0

Bitwa game-artowa - Remake Ulu-Mulu
Laureat: Jedairusz

Szczegóły: http://themodders.org/index.php?topic=20698.0

33
Forum / Nowe forum
« dnia: 2013-08-04, 01:55 »
Jak widać, zmieniliśmy oprogramowanie ze starawego IPB na SMF2. Powody tej decyzji nie podlegają dyskusji. Obecny skin jest jedynie tymczasowy. Co będzie po nim? To co zrobicie. Mogę wgrać zgłaszane przez was propozycje skinów. Sam mam zamiar nad jednym pracować, swoją propozycję stylistyki pokazywałem na forum już dawno temu: http://s4.ifotos.pl/img/Beztytuuj_xeahqhs.jpg . Bardzo dobre skiny do SMF2 są na http://demo.dzinerstudio.com/, jednak w większości płatne. Możecie zgłaszać tutaj propozycje ulepszeń i błędy do poprawy, o ile nie były wymienione wcześniej i NIE dotyczą skina forum, a oprogramowania czy podobnych kwestii technicznych.

34
Spacer / Prosty efekt odbicia
« dnia: 2013-07-23, 18:14 »
Nie odpowiadam za szkody psychiczne związane z próbami używania Spacera wynikającymi z instrukcji tego tutorialu.
TL;DR; - na końcu jest filmik pokazujący efekt.

G2NK oferuje prosty efekt odbicia w powierzchniach modeli. Odbijane jest nie otoczenie, ale z góry, globalnie ustalona tekstura. Efekt jest domyślnie paskudnie skonfigurowany (tak że albo nie jest zauważany, albo brany za bug), a u wielu graczy wyłączony. Ostatnio zainteresowałem się jego konfiguracją i z tego co zobaczyłem, niewielką ilością pracy da się go z całkiem dobrymi rezultatami wykorzystać w modach.

1. Globalna konfiguracja
Dwa globalne parametry efektu - to czy jest włączony, oraz jaka tekstura jest odbijana - są przechowywane w gothic.ini. Na potrzeby moda wykorzystującego ten efekt niestandardowo, należy nadpisać je za pomocą sekcji overrides pliku .ini moda. Dodajemy na jego końcu:
[OVERRIDES]
ENGINE.zEnvMappingEnabled=1
ENGINE.zEnvMapTextureName=paladin.tga
Parametrów tych chyba nie muszę tłumaczyć. Tekstura powinna być możliwie uniwersalna, różnorodna i słabo nasycona. Nie sprawdzałem jak działa z przezroczystością i podobnymi kombinacjami. Ja dla testów użyłem paladin.tga, bo czemu nie. Generalnie chyba powinna to być cubemapa, ewentualnie coś o layoucie podobnym jak skybox (on też może być cubemapą, nie pamiętam).

2. Konfiguracja materiału
Z początku byłem przekonany że trzeba by ładować do Spacera zapisane w formacie ascii obiekty zCMaterial z odpowiednimi parametrami. Ku mojemu zaskoczeniu, okazuje się że Spacer w editormode udostępnia normalny edytor zCMaterialów. Znajdujemy nasz materiał w oknie Materials. Jeśli tam go nie ma, za pomocą toolboxa przełączamy okno Objectpages na tryb "Propertypage for polygons (texturing)" i tworzymy nowy. Dla osób które, tak jak ja, nie miały prawie nic do czynienia ze Spacerem - to że non stop crashuje jest najwyraźniej normalne i nie należy się tym przejmować, tylko próbować do skutku, ewentualnie w międzyczasie wysyłając pogróżki do PB. Nie mam pojęcia czy jakieś parametry z tego okna oprócz nazwy tekstury mają znaczenie. Ja bym je olał, jak mają, to się o tym i tak przekonacie. W każdym razie, kiedy już nasz materiał istnieje, wybieramy go w oknie Materials. Tam interesują nas dwa parametry:
environmentalMapping:TRUE
environmentalMappingStrength:1
Efekt możemy podziwiać na bieżąco, o ile naniesiemy ten materiał na jakieś polygony w świecie. Aby to zrobić, klikamy je, tak żeby zaznaczyły się na czerwono, a następnie (z wyłączoną wolną kamerą) klikamy ppm i wybieramy "Apply and deselect". W polu strength możemy wpisać liczbę niższą niż 1 dla delikatniejszego efektu (np 0.5). To jednak stwarza możliwość że gracz go nie zauważy, więc ja tam bym się w takie subtelności nie bawił.

Po ustawieniu tego, wybieramy Settings/Save materialfilter z nadzieją że Spacer nie crashuje od tego. Jeśli pojawi się okno z informacją że zapis został zakończony pomyślnie, to znaczy że mamy halucynacje - Spacer nie wyświetla takich komunikatów. Co najwyżej zafunduje nam Access Violation. Jeśli zapisze materiały, to po prostu nic nie wyświetli.

Plik z naszym zapisanym materiałem zostanie wygenerowany w _Work\Tools\Data. Nazwa będzie taka, jak dla Materialfiltera który wybraliśmy (możemy też stworzyć nowy). Teraz najważniejsze - po co nam ten plik .pml? Co zrobić aby efekty były widoczne w modzie? Nie mam pojęcia! Do tego momentu pisania Spacer crashował mi 6 razy. Mam dość tego szajsu. Nagram już tylko filmik pokazujący efekt w działaniu, kto chce niech się z tym dalej bawi.

Odbijalność nałożona na ostrze, przyłbicę i to coś co osłania uda:
https://www.youtube.com/watch?v=wV2DTmIrEVQ

35
Nie znam się na Returningu, ale z tego co zrozumiałem team DreamVader dokonywał tłumaczenia na wersji "reb2". Później jednak doszli do wniosku że chcieliby mieć to tłumaczenie na wersji "snc", z nieco zmienionym kodem. W każdym razie potrzeba było sposobu na przeniesienie stringów oraz komentarzy po ai_output z jednych skryptów do drugich. Napisałem na szybko takie konsolowe narzędzie w C#. Zrobiłem to w prymitywny sposób, bo podmieniam całe linijki, a w przypadku stringów odpowiednik znajduję po tej części linijki która jest przed stringiem (a jeśli jest w pliku kilka które mają ten kawałek taki sam, to wybieram najbliższy). Dopóki jednak zmiany nie są zbyt rozległe powinno wystarczać. Jak Ventrue skończy konwersję to może napisze coś o efektach, będzie można też wykonać jakieś patche (teraz przychodzi mi do głowy np ignorowanie whitespace'ów albo przynajmniej trimowanie przy znajdywaniu odpowiednika linii). Przydałoby się też dokładniejsze znajdowanie odpowiednika linii, np sprawdzając bezpośrednich sąsiadów.

Jako że nie mam uprawnień do wysyłania załączników .exe (lol) zmieniłem rozszerzenie programu na .txt. Mam nadzieję że wiecie co zrobić.

Załączam także kod źródłowy na licencji WTFPL (Do What The Fuck You Want To Public License).

Reupload: https://drive.google.com/file/d/1najMkcSyjIU7F0Uggs5BxV-7eb04kS97/view?usp=sharing

36
Skrypty / Czyszczenie / przenoszenie ekwipunku
« dnia: 2013-06-06, 23:33 »
W G2NK jest dostępna funkcja Npc_ClearInventory. Nie ma jej w G1. Można jednak zrealizować ją przy pomocy Npc_GetInvItemBySlot, NPC_RemoveInvItems i rekurencji. Dodając wywołanie innej, odpowiedniej funkcji pod NPC_RemoveInvItems, można także te itemy dodawać w innym miejscu (np u innego npc / w skrzyni), w praktyce je tam przenosząc. Żeby uniknąć pytań: zmienna item jest ustawiana przez silnik na znaleziony c_item w momencie wywołania funkcji Npc_GetInvItemBySlot. Działa to analogicznie do np zmiennej self, którą każdy powinien znać. Jej też nie trzeba samemu przydzielać zawartości, silnik robi to za nas.
func void Npc_ClearInventoryLoop (var c_npc npc, var int category)
{
        print(ConcatStrings("Czyszczenie eq: ", npc.name);
        var int amount;
        amount = Npc_GetInvItemBySlot (npc, category, 0);
        print(ConcatStrings(item.name, IntToString(amount));
        if (amount>0)
        {
                NPC_RemoveInvItems (npc, Hlp_GetInstanceID (item), amount);
                Npc_ClearInventoryLoop(npc, category);
        }
        else if (category < INV_CAT_MAX-1)
        {
                print(ConcatStrings("Zmiana kategorii na: ", IntToString(category+1));
                Npc_ClearInventoryLoop(npc, category+1);
        };
};

func void Npc_ClearInventory (var c_npc npc)
{
        Npc_ClearInventoryLoop(npc, 0);
};

Być może pętla po wszystkich kategoriach eq nie jest potrzebna i wystarczy sama zerowa. Użytkownik dla którego ją napisałem nie potrafi jej poprawnie przetestować, najpierw stwierdził że z samym zero nie działa, ale okazuje się że wersji z pełnym przeczesaniem też nie potrafi nawet wywołać. Jak komuś się uda, proszę żeby dał znać. Lehona potwierdził że funkcja działa w g2nk (a użyte tu eksternale prawie na pewno się nie zmieniły między wersjami gry).

37
Forum / Unban dla Alexika
« dnia: 2013-01-14, 16:47 »
Jak zapewne wszyscy wiedzą utrzymujemy forumowy serwer gry Minecraft. Gramy w trybie survival, poświęcając swój czas na stopniowe zdobywanie zasobów i realizowanie w grze swoich projektów. Odbywa się to na zasadzie wzajemnego zaufania - jedna osoba na raz (na potrzeby zarządzania serwerem) ma dostęp do nieograniczonych uprawnień (admin), ale jej konto nie jest zamykane hasłem.
Alexik zapewne nie o tym nie wiedział, i kiedy w końcu na to wpadł, miał się za niewiadomo jakiego hackera. Wszedł na konto Wowoza, a następnie zaczął banować innych graczy i materiałami wybuchowymi demolować zbudowane wspólnie miasto i fabryki/elektrownie. W końcu aby odwrócić od siebie podejrzenia, wpadł na pomysł aby zbanować także swój profil i podpisywać się jako "Faren". Ogólnie wypisywał różne wulgaryzmy na czacie.

Na własne nieszczęście, nie zdawał sobie najwyraźniej sprawy z tego że każde działanie na serwerze jest logowane i zawiera zapisany adres IP z którego jest dokonywane. Oczywiście wpadł i został szybko zbanowany na adres IP (stały), zarówno na forum, jak i serwerze gry.

Było to już jakiś czas temu. Czy ktokolwiek uważa że powinien on dostać drugą szansę? To co zrobił było głupie i spontaniczne. Jestem pewien że drugi raz by tego nie zrobił, zwłaszcza że teraz nie dość że już wie o logach, to i tak jego zniszczenia długo by miejsca nie zagrzały, bo robimy regularne backupy. Z drugiej strony w teorii tworzył swojego 7-obozowego moda i miał niby brać udział w pracach nad wykańczaniem CZ.

38
Forum / Nowy skin - projekt "Modern"
« dnia: 2012-12-16, 16:30 »


Od dłuższego czasu w wolnych chwilach myślałem nad projektem nowego skina forum, znacznie zminimalizowanego i uporządkowanego w stosunku do obecnej nadmiernie rozrośniętej i chaotycznej wersji. Nie musiałby on zastąpić głównego, po prostu doszedłby jako kolejna pozycja na liście wyboru, gdzie obecnie są już trzy.
Chciałbym aby linki do funkcji były trzymane w zwartych, łatwo dostępnych grupach, w zależności od tego jak często i gdzie są potrzebne. Podzieliłbym je tu na trzy grupy:
 - ikony w headerze: dla najczęściej używanych funkcji, które powinny być widoczne bez względu na przeglądany obszar forum
 - linki w sidebarze na głównej: to co musi być gdzieś dostępne, ale nie jest używane na codzień
 - kilka dobieranych do zawartości linków w panelu na dole strony.

Chciałbym żebyście zgłaszali swoje propozycje co do takiego podziału. Moja własna, która może być traktowana jako początkowa, to kolejno:
W headerze:
 - Profil (z ikonką ilości powiadomień) dla niezalogowanych widoczny jako Zaloguj (formularz logowania byłby połączony z tym od rejestracji)
 - Nowe posty (z ewentualną automatycznie aktualizowaną ikonką ich ilości)
 - Wiadomości (ikonką ich ilości)
 - Shoutbox (byłby osobną podstroną, nie ma funkcjonalnego powodu żeby łączyć go z główną)
 - Szukaj (prowadzi do okna zaawansowanego wyszukiwania)

W sidebarze na głównej:
 - wyloguj / rejestracja
 - lista użytkowników
 - regulamin
 - najaktywniejsi
 - administracja
 - ustawienia

Na dole tematu:
 - lista osób które postowały i statystyki
 - obserwowanie tematu
 - ewentualne opcje moderatorskie

39
Forum / Rozdzielczość ekranu
« dnia: 2012-12-14, 15:41 »
Jestem ciekaw z jakich rozdzielczości korzystacie. Jeśli nie ma waszej, zaznaczajcie najbliższą pod względem szerokości, o tych samych proporcjach (4:3/16:9).
Koniecznie zaznaczcie korzystacie/macie zamiar korzystać z forum na urządzeniach mobilnych, a więc obsługiwanych dotykiem i często z trochę ograniczonymi przeglądarkami. Low endowe tablety o najniższych rozdziałkach możecie oznaczać jako smartphone'y.

40
http://pastebin.com/raw.php?i=a93GkSpt
Spoiler
\AI\PUPIL\PUPIL_FUNCS ------------------------------------------------------------------------------
PUPIL_COMANDER
\ITEMS\AMULETTE ------------------------------------------------------------------------------------
GRDAMULET
GRDAMULETULF
GRDAMULETDIEGO
GRDAMULETERGOM
GRDAMULETGERFAN
\ITEMS\AMUNITION -----------------------------------------------------------------------------------
ITAMARROW_15
ITAMARROW_25
ITAMFIREARROW
ITAMICEARROW
ITAMPOISONARROW
ITAMBLUNTARROW
ITAMBOLT_10
ITAMBOLT_25
ITAMFIREBOLT
ITAMICEBOLT
ITAMPOISONBOLT
ITAMBLUNTBOLT
\ITEMS\ANIMALTROPHY --------------------------------------------------------------------------------
ITAT_WOLFTEETH
ITAT_SNAPPERTEETH
ITAT_RAZORTEETH
ITAT_BLOODHOTEETH
ITAT_WARANTEETH
ITAT_FIREWARANTEETH
ITAT_LURKERTEETH
ITAT_SHADTEETH
ITAT_ORCDOGTEETH
ITAT_BITERTEETH
ITAT_DIRKTEETH
ITAT_ALIGATTEETH
ITAT_WOLFCLAWS
ITAT_SNAPPERCLAWS
ITAT_RAZORCLAWS
ITAT_BLOODHOUNDCLAWS
ITAT_WARANCLAWS
ITAT_FIREWARANCLAWS
ITAT_DIRKCLAWS
ITAT_SHADCLAWS
ITAT_ORCDOGCLAWS
ITAT_BITERCLAWS
ITAT_ALIGATCLAWS
ITAT_TROLLSKIN
ITAT_KINGTROSKIN
ITAT_BLACKTROSKIN
ITAT_YOTROSKIN
ITAT_SWAMPSHARKSKIN
ITAT_SNAPPERSKIN
ITAT_RAZORSKIN
ITAT_DIRKSKIN
ITAT_WARANSKIN
ITAT_FIREWSKIN
ITAT_BITERSKIN
ITAT_ALIGATSKIN
ITAT_BLOODFLYWINGS
ITAT_SCAFEATHER
ITAT_HARFEATHER
ITAT_ORCSHA_PLUME
ITAT_BOSSALGSKIN
ITAT_BOSSALGCLAWS
ITAT_BOSSALGTEETH
ITAT_SWAMPSHTEETH
ITAT_KOSC
ITAT_GOBKOSC
ITAT_WATMRAT
ITAT_LURKERCLAWS
ITAT_WOLFSKIN
ITAT_WOLFSKIN2
ITAT_SHADOWSKIN
ITAT_BLOODHOUNDSKIN
ITAT_LURKERSKIN
ITAT_WARANTONGUE
ITAT_FWARANTONGUE
ITAT_DRACONIANTONGUE
ITAT_DEMONTONGUE
ITAT_DEMONLORDTONGUE
ITAT_CRAWLERPLATE
ITAT_DS_HORN
ITAT_WTF
ITAT_DEMONHEART
ITAT_DEMONLORDHEART
\ITEMS\ARMOR ---------------------------------------------------------------------------------------
TEST_HELM
HUN_ARMOR_M2
HCG_ARMOR_H
HUNSTT_ARMOR_H
CAVALORN_ARMOR
DENMAR_ARMOR
PIR_ARMOR_RICK
PIR_ARMOR_L
PIR_ARMOR_M
ALG_ARMOR
RBL_ARMOR_L
RBL_ARMOR_M
RBL_ARMOR_H
HUN_ARMOR_L
HUN_ARMOR_M
HUN_ARMOR_H2
HUN_ARMOR_H3
HUN_ARMOR_H4
HUN_ARMOR_H
MAG_ARMOR_L
MAG_ARMOR_H
HUM_NEWARMOR
NONE_ARMOR_M1
DJG_ARMOR_H
PAL_ARMOR_B_H
PAL_ARMOR_A_H
PAL_ARMOR_OLD_H
ZOM_NOV_ARMOR_L
ZOM_NOV_ARMOR_M
ZOM_NOV_ARMOR_H
ZOM_TPL_ARMOR_L
ZOM_TPL_ARMOR_M
ZOM_TPL_ARMOR_H
ZOM_GUR_ARMOR_M
BAB_ARMOR_VLK0
BAB_ARMOR_VLK1
BAB_ARMOR_VLK2
BAB_ARMOR_BAU0
BAB_ARMOR_BAU1
SMITH_ARMOR
TH_ARMOR_L
TH_ARMOR_H
\ITEMS\ARROWPACKETS --------------------------------------------------------------------------------
ITMI_ARROWPACK_01
\ITEMS\ARTIFACTS -----------------------------------------------------------------------------------
ITARARIFACT_01
ITARARIFACT_02
ITARRUNEMFIREBALL
ITARRUNEHOLYFIRE
ITARSCROLLHOLYFIRE
ITARRUNESTUNINGBALL
ITARSCROLLSTUNINGBALL
ITARRUNECURSE
ITARSCROLLCURSE
ITARRUNELIFEDRAIN
ITARSCROLLLIFEDRAIN
ITARRUNEFIREWALL
ITARSCROLLFIREWALL
ITARRUNEMETEOR
ITARSCROLLMETEOR
ITARRUNETELEPORT6
ITARRUNETELEPORTTOHUNTERSCAMP
ITARRUNETELEPORTTONECROLOC
ITARRUNETELEPORTFROMDUNGEONTOWORLDZEN
ITARRUNEHEALOTHER
ITARSCROLLHEALOTHER
ITARRUNEMIRROR
ITARRUNEMAGICSHIELD
ITARRUNEICEARMOR
ITARSCROLLICEARMOR
ITARRUNETHUNDER
ITARSCROLLTHUNDER
ITARRUNECREATEPORTAL
ITARRUNEGOTOPORTAL
\ITEMS\COMMON_WEAPONS ------------------------------------------------------------------------------
DEF_MW_1H
DEF_MW_2H
ITMW_PIR_01
ITMW_PIR_02
ITMW_PIR_03
ITMW_PIR_04
RBL_MW_01
RBL_MW_02
RBL_MW_03
RBL_MW_04
RBL_RW_01
RBL_RW_02
HUN_MW_01
HUN_MW_02
HUN_MW_03
HUN_MW_03AXE
HUN_MW_04
HUN_MW_05
HUN_RW_01
HUN_RW_02
HUN_RW_03
GRD_MW_01_SHORT
GRD_MW_01
GRD_MW_02
GRD_MW_03
GRD_MW_04
GRD_RW_01
GRD_RW_02
STT_MW_01
STT_MW_02
STT_RW_01
STT_RW_02
MAG_MW_01
MTR_MW_01
MTR_MW_02
MTR_MW_03
MTR_RW_01
MTR_RW_02
ALL_MW_01
ALL_MW_02
ALL_MW_03
ALL_MW_05
ALL_RW_01
ALL_RW_02
ALL_FIREBOW_01
ALL_ICEBOW_01
ALL_FIRECBOW_01
ALL_ICECBOW_01
\ITEMS\DUALS ---------------------------------------------------------------------------------------
DMGTESTER
ITMW_DUAL_01_LEFT
ITMW_DUAL_02_LEFT
ITMW_DUAL_03_LEFT
ITMW_DUAL_04_LEFT
ITMW_DUAL_05_LEFT
ITMW_DUAL_06_LEFT
ITMW_DUAL_07_LEFT
ITMW_DUAL_01_RIGHT
ITMW_DUAL_02_RIGHT
ITMW_DUAL_03_RIGHT
ITMW_DUAL_04_RIGHT
ITMW_DUAL_05_RIGHT
ITMW_DUAL_06_RIGHT
ITMW_DUAL_07_RIGHT
\ITEMS\FOOD ----------------------------------------------------------------------------------------
ITAT_MEATBUG_01_MIS
\ITEMS\FOOD_NK -------------------------------------------------------------------------------------
ITFO_STEW
ITFO_FISH
ITFO_BEERMUG
ITFO_GIN
ITFO_MILK
ITFO_ADDON_RUM
ITFO_ADDON_GROG
\ITEMS\MELEE_WEAPONS -------------------------------------------------------------------------------
WTRAIL
ITMW_CZ_BIG_AXE_2H_01
ITMW_1H_HSWORD_BASTARD_01
ITMW_1H_HSWORD_BASTARD_02
ITMW_1H_AXE_SHORT_01
ITMW_1H_AXE_SHORT_02
ITMW_1H_AXE_SHORT_03
FOX_AXE
ITMW_2H_WARHAMMER_01
ITMW_2H_WARHAMMER_02
ITMW_1H_MACE_05
ITMW_1H_MACE_06
ITMW_1H_MACE_07
ITMW_1H_BERKSER
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_03
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_04
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_05
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_06
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_07
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_08
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_09
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_10
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_11
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_12
ITMW_2H_ICESWORD_0
ITMW_2H_ICESWORD_1
ITMW_2H_ICESWORD_3
ITMW_1H_ICESWORD_3
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_02
ITMW_1H_HSWORD_SHORT_01
ITMW_1H_SWORD_06
ITMW_1H_SWORD_07
ITMW_2H_SWORD_LIGHT_06
ITMW_2H_SWORD_OLD_02
ITMW_2H_SWORD_LIGHT_RUSTY_05
ITMW_2H_SWORD_HEAVY_05
ITMW_DRACO_01
ITMW_DRACO_02
ITMW_DRACO_03
ITMW2HORCSWORD02
ITMW2HORCAXE03_2
ITMWOGREHAMMER
ITMW_1H_RUNESWD_01
ITMW_1H_RUNESWD_DARK
ITMW_1H_RUNESWD_FIRE
ITMW_1H_RUNESWD_LIGHT
ITMW_1H_RUNESWD_WATER
ITMW_1H_RUNESWD_PSI
ITMW_2H_RUNESWD_01
ITMW_2H_RUNESWD_DARK
ITMW_2H_RUNESWD_FIRE
ITMW_2H_RUNESWD_LIGHT
ITMW_2H_RUNESWD_WATER
ITMW_2H_RUNESWD_PSI
\ITEMS\MISC ----------------------------------------------------------------------------------------
CHESTTEST
ITKE_SECRET_CM_ENTER
ITMI_SAW
ITMI_BROOM
ITKEPIWOSZKEY
ITMITONGS
ITMI_NOTUSED_TONGS_STEEL
ITMIBLACKORE
ITLSTORCHBURNING_2
\ITEMS\MISSIONITEMS_1 ------------------------------------------------------------------------------
WHISTLER_TOY
RBL_AIDAN_SWORD
RBL_AIDAN_SWORD2
WHISTLERLIST
PACKAGE1
PACKAGE2
SLY_HEAD
WHISTLER_PACK
POZIOMKA
KONFITURY
ALOES
ALOES_MIXTURE
GOMEZ_MIRROR
AIDAN_HAMMER
SNAF_SCOOP
\ITEMS\MISSIONITEMS_2 ------------------------------------------------------------------------------
KATRAKANAT_PIECE
KATRAKANAT_PIECE2
KATRAKANAT_PIECE3
KATRAKANAT_PIECE4
KATRAKANAT_PIECE5
KATRAKANAT_PIECE6
ITMW_2H_POST
GRD_PRL_SWD
DEBT_LIST
PACKAGE_STUFF
ITWRPIWOSZNOTE
ITKELEFTCHEST
KATRAKANAT_BOOK
KATARMAP_TOMB
KATARMAP
JACKMAP1
ITFO_INNOS_BOOZ
ITFO_LAZUR
INNOS_STATUE
TRI_INNOS_STATUE
TRI_ADAN_STATUE
TRI_BELIAR_STATUE
KATRAKANAT
MAGPASS
MILTEN_LIST
DRAGON_ROOT
MIS_JACK_BLACKPEARL
DUSK_POWER
AKW_RING
POOR_SACK
ADAN_RING
RAT_RING
\ITEMS\MISSIONITEMS_3 ------------------------------------------------------------------------------
ORN1
ORN2
ORN3
ORN4
URGAL_ARTH
BLOWPERL
RAMONAMULET
WITTENRING
RAMONCHESTS
KERETSELILEUMS
ITFO_SPECIAL_BOOZ
PACKAGEOC
FINGERS_LOCKPICK
AKT
ROYAL_RING
ITWR_FLETCHERFAKE_LETTER_01
ITWR_FLETCHERFAKE_LETTER_02
ITKE_GOMEZ_01_2
ITKECOOPERKEY
KEVIN_DIARY
JARVISMAP
ORNMAP3
ORNMAP4
ITKE_MIS_SO_WAREHOUSE1
ITKE_MIS_SO_WAREHOUSE2
ITKE_MIS_SO_WAREHOUSE2U
ORK_OLDNOTE
DREAM_MIXTURE
\ITEMS\MISSIONITEMS_4 ------------------------------------------------------------------------------
EN_BANDAGE
ALMANACH_RES
ALM_LOG
ITMIJOINT_LESTER
TREASURE_STATU
TREASURE_PIECE1
TREASURE_PIECE2
TREASURE_PIECE3
TREASURE_PIECE4
TREASURE_PIECE5
TREASURE_PIECE6
TREASURE_PIECE7
TREASURE_PIECE8
TREASURE_PIECE9
TREASURE_PIECE10
TREASURE_MAP
BEAST_HEART
BAAL_HEART
HEAD1_ORG
HEAD2_ORG
HEAD3_ORG
HEAD4_ORG
\ITEMS\MISSIONITEMS_5 ------------------------------------------------------------------------------
DUCK_KEY
THEROCKTP
FOODPACKAGE
CONVOY_LIST
WEAPONPACKAGE
\ITEMS\MISSIONITEMS_6 ------------------------------------------------------------------------------
ITMW_1H_SWORD_BASTARD_05
ITFO_POTION_POISON
ITKE_DIEGO_PRISON
SKIP_KEY
\ITEMS\MISSIONITEMS_SIDE_QUESTS ------------------------------------------------------------------------
ITAT_BLACKWOLFTEETH
NIA_KNIF
ITMW_WHISTLER_TOY
STRANGE_LETTER1
STRANGE_LETTER2
ITFO_STRANGE_POTION
ARROW_CRISTAL
KONFITURY_FAKE
KONFITURY_CHEST
STONE_NOTE
FIL_STONE
KUVA_KEY
ITFO_NABIL_POISON
ITMI_MARTIN_RING
RAVEN_BOTTLE
RAVEN_LETTER
\ITEMS\MONEYSACKS ----------------------------------------------------------------------------------
ITMI_NUGGETSACK_01
ITMI_NUGGETSACK_02
ITMI_NUGGETSACK_03
ITMI_GOLDTSACK_01
\ITEMS\PLANTS --------------------------------------------------------------------------------------
ITFO_PLANTS_GREYHERB_01
ITFO_PLANTS_PERMHERB_02
ITFO_PLANTS_HOP_01
ITFO_PLANTS_DEXPERM_01
ITFO_PLANTS_STRPERM_01
ITFO_PLANTS_HERB_HPMAX
ITFO_PLANTS_HERB_HPPERM
ITFO_PLANTS_BLOODHERB_01
ITFOSCAVENGEREGG
\ITEMS\POTIONS -------------------------------------------------------------------------------------
ITFO_POTION_MANA_04
ITFO_POTION_HEALTH_04
\ITEMS\RANGED_WEAPONS ------------------------------------------------------------------------------
ITRW_CROSSBOW_OLD_01
ITRW_CROSSBOW_05
ITRW_AIDANCBOW
ITRW_BOW_SKE_01
ITRW_BOW_SKE_02
ITRW_BOW_SKE_03
ITRW_BOW_SKE_04
\ITEMS\RECEPTMARKS ---------------------------------------------------------------------------------
ITMA_IRONORE
ITMA_SILVERORE
ITMA_GOLDORE
ITMA_CARBON
ITMA_LUMBER
ITMA_GOODLUMBER
ITMA_BOWLUMBER_01
ITMA_BOWLUMBER_02
ITMA_BOWLUMBER_03
ITMA_WOOL
ITMA_CLAWLERTHREAD
ITMA_IRON
ITMA_STEEL
ITMA_GOODSTEEL
ITMA_EXCLUSIVESTEEL
ITMA_MAGICBILLET
ITMA_SILVERBILLET
ITMA_GOLDBILLET
ITFO_POISON
\ITEMS\RECEPTS_AMUNITION ---------------------------------------------------------------------------
RECEPT_ITAMARROW
RECEPT_ITAMARROW_15
RECEPT_ITAMARROW_25
RECEPT_ITAMFIREARROW
RECEPT_ITAMICEARROW
RECEPT_ITAMPOISONARROW
RECEPT_ITAMBLUNTARROW
RECEPT_ITAMBOLT
RECEPT_ITAMBOLT_10
RECEPT_ITAMBOLT_25
RECEPT_ITAMFIREBOLT
RECEPT_ITAMICEBOLT
RECEPT_ITAMPOISONBOLT
RECEPT_ITAMBLUNTBOLT
\ITEMS\RECEPTS_APROTOS -----------------------------------------------------------------------------
RC_BS
RC_BS_FIRE
RC_BS_ANVIL
RC_LAB_PSI
RC_MOB_CAULDRON
RC_MOB_PAN
RC_HERB_PSI
\ITEMS\RECEPTS_MARKS -------------------------------------------------------------------------------
RECEPT_ITMA_IRON
RECEPT_ITMA_STEEL
RECEPT_ITMA_GOODSTEEL
RECEPT_ITMA_EXCLUSIVESTEEL
RECEPT_ITMA_MAGICBILLET
RECEPT_ITMA_SILVERBILLET
RECEPT_ITMA_GOLDBILLET
RECEPT_ITFO_POISON
\ITEMS\RECEPTS_MELEEWEAPONS ------------------------------------------------------------------------
RECEPT_$INSTANCEPRODUKTU
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_SHORT_01
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_SHORT_02
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_SHORT_03
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_SHORT_04
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_SHORT_05
RECEPT_ITMW_2H_STAFF_01
RECEPT_ITMW_2H_STAFF_02
RECEPT_ITMW_2H_STAFF_03
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_01
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_02
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_03
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_04
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_05
RECEPT_ITMW_1H_MACE_01
RECEPT_ITMW_1H_MACE_02
RECEPT_ITMW_1H_MACE_03
RECEPT_ITMW_1H_MACE_04
RECEPT_ITMW_1H_MACE_WAR_01
RECEPT_ITMW_1H_MACE_WAR_02
RECEPT_ITMW_1H_MACE_WAR_03
RECEPT_ITMW_1H_MACE_WAR_04
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_LONG_01
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_LONG_02
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_LONG_03
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_LONG_04
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_LONG_05
RECEPT_ITMW_1H_WARHAMMER_01
RECEPT_ITMW_1H_WARHAMMER_02
RECEPT_ITMW_1H_WARHAMMER_03
RECEPT_ITMW_1H_AXE_01
RECEPT_ITMW_1H_AXE_02
RECEPT_ITMW_1H_AXE_03
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_BROAD_01
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_BROAD_02
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_BROAD_03
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_BROAD_04
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_BASTARD_02
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_BASTARD_03
RECEPT_ITMW_1H_SWORD_BASTARD_04
RECEPT_ITMW_2H_AXE_OLD_02
RECEPT_ITMW_2H_AXE_OLD_03
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_LIGHT_01
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_LIGHT_02
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_LIGHT_03
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_LIGHT_04
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_LIGHT_05
RECEPT_ITMW_2H_AXE_LIGHT_01
RECEPT_ITMW_2H_AXE_LIGHT_02
RECEPT_ITMW_2H_AXE_LIGHT_03
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_01
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_02
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_03
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_HEAVY_01
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_HEAVY_02
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_HEAVY_03
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_HEAVY_04
RECEPT_ITMW_2H_SWORD_HEAVY_05
RECEPT_ITMW_2H_AXE_HEAVY_01
RECEPT_ITMW_2H_AXE_HEAVY_02
RECEPT_ITMW_2H_AXE_HEAVY_03
RECEPT_ITMW_2H_AXE_HEAVY_04
\ITEMS\RECEPTS_POTIONS -----------------------------------------------------------------------------
RECEPT_ITFO_POTION_MANA_01
RECEPT_ITFO_POTION_MANA_02
RECEPT_ITFO_POTION_MANA_03
RECEPT_ITFO_POTION_MANA_04
RECEPT_ITFO_POTION_HEALTH_01
RECEPT_ITFO_POTION_HEALTH_02
RECEPT_ITFO_POTION_HEALTH_03
RECEPT_ITFO_POTION_HEALTH_04
RECEPT_ITFO_POTION_STRENGTH_02
RECEPT_ITFO_POTION_STRENGTH_03
RECEPT_ITFO_POTION_DEX_02
RECEPT_ITFO_POTION_DEX_03
RECEPT_ITFO_POTION_HEALTH_PERMA_02
RECEPT_ITFO_POTION_HEALTH_PERMA_03
RECEPT_ITFO_POTION_MANA_PERMA_02
RECEPT_ITFO_POTION_MANA_PERMA_03
RECEPT_ITFO_POTION_HASTE_02
\ITEMS\RECEPTS_RANGED_WEAPONS ------------------------------------------------------------------------
RECEPT_ITRW_BOW_SMALL_01
RECEPT_ITRW_BOW_SMALL_02
RECEPT_ITRW_BOW_SMALL_03
RECEPT_ITRW_BOW_SMALL_04
RECEPT_ITRW_BOW_SMALL_05
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_01
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_02
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_03
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_04
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_05
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_06
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_07
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_08
RECEPT_ITRW_BOW_LONG_09
RECEPT_ITRW_BOW_WAR_01
RECEPT_ITRW_BOW_WAR_02
RECEPT_ITRW_BOW_WAR_03
RECEPT_ITRW_BOW_WAR_04
RECEPT_ITRW_BOW_WAR_05
RECEPT_ITRW_CROSSBOW_01
RECEPT_ITRW_CROSSBOW_02
RECEPT_ITRW_CROSSBOW_03
RECEPT_ITRW_CROSSBOW_04
\ITEMS\RECEPTS_TEMPPOTIONS -------------------------------------------------------------------------
RECEPT_ITFO_POTION_HP_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_MP_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_DEX_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_STR_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_EDG_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_PNT_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_FIR_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_MAG_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_PROT_TOTAL_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_PROT_TOTAL_2_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_STR_DEX_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_STR_DEX_2_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_HP_MP_1_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_HP_MP_2_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_HP_2_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_MP_2_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_DEX_2_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_STR_2_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_STR_3_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_DEX_3_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_MP_3_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_HP_3_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_EDG_3_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_PNT_3_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_FIR_3_TEMP
RECEPT_ITFO_POTION_MAG_3_TEMP
\ITEMS\RINGE ---------------------------------------------------------------------------------------
RING_DER_MAGIE2
RING_DER_ERLEUCHTUNG2
MACHTRING2
\ITEMS\TEMP_POTIONS --------------------------------------------------------------------------------
ITFO_POTION_HP_1_TEMP
ITFO_POTION_HP_2_TEMP
ITFO_POTION_HP_3_TEMP
ITFO_POTION_MP_1_TEMP
ITFO_POTION_MP_2_TEMP
ITFO_POTION_MP_3_TEMP
ITFO_POTION_DEX_1_TEMP
ITFO_POTION_DEX_2_TEMP
ITFO_POTION_DEX_3_TEMP
ITFO_POTION_STR_1_TEMP
ITFO_POTION_STR_2_TEMP
ITFO_POTION_STR_3_TEMP
ITFO_POTION_STR_DEX_1_TEMP
ITFO_POTION_STR_DEX_2_TEMP
ITFO_POTION_HP_MP_1_TEMP
ITFO_POTION_HP_MP_2_TEMP
ITFO_POTION_EDG_1_TEMP
ITFO_POTION_EDG_3_TEMP
ITFO_POTION_PNT_1_TEMP
ITFO_POTION_PNT_3_TEMP
ITFO_POTION_FIR_1_TEMP
ITFO_POTION_FIR_3_TEMP
ITFO_POTION_MAG_1_TEMP
ITFO_POTION_MAG_3_TEMP
ITFO_POTION_PROT_TOTAL_1_TEMP
ITFO_POTION_PROT_TOTAL_2_TEMP
ITFO_POTION_SPEC_IMMUNITY
ITFO_POTION_SPEC_BASH
ITFO_POTION_SPEC_DOUBLEDAMAGE
ITFO_POTION_SPEC_MULTICAST
\ITEMS\VALUABLES -----------------------------------------------------------------------------------
ITMI_GOLDCANDLEHOLDER
ITMI_GOLDNECKLACE
ITMI_SILVERRING
ITMI_SILVERCUP
ITMI_SILVERPLATE
ITMI_GOLDPLATE
ITMI_GOLDCUP
ITMI_GOLDRING
ITMI_SILVERCHALICE
ITMI_JEWELERYCHEST
ITMI_GOLDCHALICE
ITMI_GOLDCHEST
ITMI_INNOSSTATUE
ITMI_SEXTANT
ITMI_SILVERCANDLEHOLDER
ITMI_SILVERNECKLACE
\ITEMS\WEAPONS -------------------------------------------------------------------------------------
BLOODY_CLAWS
HANK_CROSSBOW
CHIPER_BOW
WILLIAM_SWORD
RICK_AXE_1
RICK_AXE_2A
RICK_AXE_2B
RICK_AXE_3A
RICK_AXE_3B
RICK_RUNE_3C
GARRY_SWORD
HANK_SWORD
ANTUS_AXE
GHOSTSWORD1
GHOSTAXE1_RICK
GHOSTAXE1
EARL_SWORD
\ITEMS\WRITTEN -------------------------------------------------------------------------------------
RESPAWNBOOK
ART_STORYBOOK
HUNBOOK
GOMEZ_BRIEF
NADZORCA_BRIEF
DZIENNIK_STRAŻNIKA
\STORY\B\B_STORY_CHALLENGE -------------------------------------------------------------------------
CHALLBOOK
\STORY\MISSIONS\DIA_BUGFIX -------------------------------------------------------------------------
CAVALORN_OM_BUGFIX
RATFORD_GUARDS_KILLED_BUGFIX
PRINT_OR_ATTACKED_GRDSINATTACK_BUGFIX
NEKROMAN_BUGFIX
\STORY\NPC\OLD_HERO\PC_HERO ------------------------------------------------------------------------
Kto ma ochotę, może z niej wydzielić te które są niezbędne do questów (oprócz tych które są w grupach missionitems na liście powyżej) i dodać ich nazwy. Mam nadzieję że się przyda próbującym betatestować modyfikację. Pamiętajcie, że stosowanie cheatów jest zalecane tylko w ostateczności, może łatwo zaburzyć działanie i tak już dość "chwiejnego" systemu skryptów modyfikacji.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
Do góry