Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - inż. Avallach

Strony: [1] 2 3 ... 423
1
Teczki grafików / Lotnik - teczka
« dnia: 2019-07-27, 10:31 »
Może trochę więcej specular reflection na powierzchni tnącej? Brak detalu i odblasków dają poczucie "plastelinowatości" metalu. Tak czy inaczej, model bardzo fajny i materiał rękojeści wyszedł super :ok:

2
Samouczki / [Postulat] Nowy dział Union
« dnia: 2019-07-26, 21:21 »
Postuluję o utworzenie nowego poddziału o tematyce "UNION", chciałbym zrobić kilka poradników przedstawiających UnionAPI, jednak przydałoby się do tego stosowne miejsce ;)
Spoko, napisz je tutaj, a jak już będzie kilka (5+) to przeniesiemy do nowego działu  :ok:

3
Forum / Postulaty
« dnia: 2019-07-25, 10:37 »
Dodałem Cię do grupy, oto lista:
Aztek   
Dracon
DzikiBen
eto
inż. Avallach
kimion
Kino
Mark56
Małgorzata
muttley
nouwak
outlander
Tomek
Wowoz
Zegiz

Część z nich była w grupie tylko żeby pomóc w produkcji bagiennego spamu i nie pracowała nad modem.

4
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2019-07-04, 21:50 »
No cóż, jak chciałem odświeżyć temat SystemPacka to przypominam, że pewien osobnik o nicku na O Cię wezwał i wszystko pousuwałeś.
Jest autorem, ma do tego prawo.
Nie zależy mi żeby jakoś bardzo walczyć o tą blokadę... Pamięta ktoś gdzie to się ustawiało?

5
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2019-07-03, 20:51 »
Możesz podać linka? Ogólnie to ma Cię zachęcić do stworzenia nowego tematu zamiast edytowania takiego starszego niż rok. Nie mamy technicznej możliwości wyłączenia tego zabezpieczenia dla pojedynczego działu.

6
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2019-06-26, 23:19 »
Żadne prawo nie zobowiązuje nas do pełnej automatyzacji procesu, a chcemy zniechęcić do tego ludzi. Żądanie przesłania listownie podpisanego formularza byłoby przesadą, ale jestem pewien że zwykłe poproszenie o to online mieści się w granicach dopuszczalnej biurokracji. Kusi mnie żeby napisać pod edytorem posta że "wysyłając wiadomość, publikujesz ją na licencji CC-BY". To zdjęłoby z nas obowiązek wyrażania zgody na usuwanie takich postów. Musielibyśmy co najwyżej usuwać informację o autorze, ale treść mógłby każdy legalnie publikować gdziekolwiek, tak długo jak poda źródło.

7
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2019-06-26, 19:23 »
Coś czuję że po prostu się wycwanili i czekają aż minie trochę czasu od rejestracji, żeby potem trudniej było wszystkie znaleźć :lol2:
W końcu rozwiążemy ten i inne problemy zmieniając oprogramowanie forum i np. dodając skuteczniejszą captchę... ale to daleka przyszłość.

8
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2019-06-19, 20:51 »
@MaGoth fixed.

9
Pytania i problemy / Stronka z przesyłaniem screen
« dnia: 2019-06-05, 21:21 »
Ponadto kupując konto premium na ifotos nie tylko unikasz tego, ale dodatkowo wspierasz utrzymanie wysokiej klasy forumowego serwera :lol2:

10
Pytania i problemy / Stronka z przesyłaniem screen
« dnia: 2019-06-05, 18:33 »
TheModders oficjalnie rekomenduje https://ifotos.pl (stoi na tym samym serwerze i nalezy do @Zdunek ).

11
Forum / Dyskusje na temat banów
« dnia: 2019-04-16, 19:34 »
Mi pasuje zdjęcie bana (stąd ten wątek), ale nie jesteśmy tu sami. Musi Cię poprzeć Splash albo ktoś inny z administracji. Możemy ewentualnie zrobić tradycyjną ankietę. Kontrolując domenę forum chcę unikać podejmowania samemu takich kontrowersyjnych decyzji, bo sprowadziłoby to zrozumiałe oskarżenia o nadużycie pozycji :P

12
Twórczość / Kharynic - The History of Mine Valley
« dnia: 2019-04-15, 22:28 »
To nie znaczy że tak zostanie - tak jak napisałem, tworzę edytor do publicznej grupowej edycji apki webowej (każdy ma swoją kopię, ale z możliwością synchronizacji plików z innymi). Te projekty są ze sobą blisko związane.

Kharynic na obecnym poziomie to "proof of concept" zewnętrznej warstwy skryptowej gry Unity w przeglądarce. Kluczowa część kodu to zautomatyzowa ekspozycja API w C# do zewnętrznego JavaScriptu i z powrotem. Te API są i mają pozostać stosunkowo niskiego poziomu jak dla modderów (można to porównać z uproszczonym zEnginem), coś jak uproszczony interface na Unity. Logika gry ma być zaimplementowana w skryptach po stronie przeglądarki - prototyp pozwala już na instancjonowanie modeli 3d na mapie i manipulację nimi za pomocą konsoli JavaScript.

Ten edytor to jest to czego potrzebuję żeby zrobić z tego modderski plac zabaw i pchnąć projekt naprzód. To i rozwój API silnika, bo na razie to jest bardziej prototyp (np brak mapowania tekstur). Rdzeń rozgrywki ma stanowić chodzenie, rozmowy i używanie przedmiotów więc nic o kosmicznych wymaganiach w tym zakresie.

No i myślę że minimalistyczny klient forum którego da się moddować też spodoba się paru osobom o odpowiednich zainteresowaniach.

Spoiler


To Progressive Web App, okładnie ten sam rodzaj aplikacji co Kharynic. Można otworzyć w przeglądarce przez link, w oknie osobnej aplikacji przez ikonę na pulpicie, można nawet skopiować sobie pliki na dysk i odpalić stamtąd bez instalowania czegokolwiek.

Żongluję paroma projektami balansując ze względu na to ile wartości wydają się mieć ;)

13
Twórczość / Kharynic - The History of Mine Valley
« dnia: 2019-04-15, 21:12 »
Taa, w praktyce nie pracuję nad nim bezpośrednio. Zainteresowanie było mocno poniżej oczekiwań. Na wog.de odpisała chyba jedna osoba, a mocno liczyłem na jakiś feedback od zagranicznego community.

Powoli dłubię za to nad frameworkiem edytowania aplikacji przeglądarkowej w samej przeglądarce. Możesz porównać to do edytora świata znanego z gier desktopowych, z tym że ten zajmuje się kodem i plikami assetów a nie światem.
Na rozgrzewkę chcę zbudować na tym proste forum dyskusyjne z wbudowanymi narzędziami do moddingu tego forum (każdy klient prawie bezpośrednio łączy się z bazą i może dowolnie podmieniać swój kod). Nie pytaj jak na to wpadłem.

W każdym razie, to zadanie dużo prostsze niż cała gra (bardziej przypomina robienie strony internetowej), więc jest dobrym placem treningowym do tworzenia tego edytora.

Kiedy doprowadzę to do zadowalającego stanu, będzie można tych narzędzi użyć aby umożliwić każdemu modding (a przez to dewelopment) Kharynic bez używania żadnych narzędzi poza przeglądarką (chociaż oczywiście są wspierane). Co najmniej do tego czasu projekt ma dla mnie niski priorytet, mam też inne zajęcia. Po aferze z Sequelem, Kronikami Myrtany, Szmykiem i Sueskim mocno straciłem zapał do gothicowego community. Tyle chociaż dobrze że zaczynamy jakoś dochodzić do porozumienia.

14
https://www.youtube.com/watch?v=raudY3eVrGI

15
Gry / Gothic 1.01d beta (REMAKE - 24 MIN FILMU)
« dnia: 2019-04-13, 10:52 »
MIELI W SEQUELU I W 2

16
Forum / Dyskusje na temat banów
« dnia: 2019-04-06, 14:03 »
Nie jestem na bieżąco w temacie ale widzę że chyba źle go zapamiętałem :F
Zostawmy wątek otwarty - miło jest podyskutować.

17
Forum / Dyskusje na temat banów
« dnia: 2019-04-06, 00:01 »
Nie macie wrażenia że ban dla nowego konta Outlandera to trochę przesada? Fakt że sam prosił o bana, ale mam wrażenie że minęło już całkiem sporo czasu i możemy przymknąć na to oko. Trzymał poziom naszego community.

@Splash

Normalnie takie rzeczy obgadujemy raczej w dziale administracji ale w sumie nie ma powodu trzymać tego w tajemnicy ani odbierać nikomu głosu. Jestem ciekaw opinii każdego kto zna Outlandera.

18
Offtopic / Jakiś shitstorm
« dnia: 2019-03-22, 19:32 »
Nie piszę w żadnym publicznym zakątku polskiego internetu poza tym, a już nieraz widziałem screeny "moich" rozmów po jakichś forach czy Discordach... Moim zdaniem trochę naiwnie do tego podchodzisz Kereth sądząc że nikt nie podszywałby się pod Psimka. Ma te swoje 3k subskrybcji w gnijącym fandomie, jestem pewien że wśród osób które się na niego natknęły znalazłoby się parę trolli na takim poziomie. A na podstawie treści jego filmów można jasno stwierdzić że ten prawdziwy coś jednak ogarnia :P

19
Dodam że film zawiera informacje nie publikowane wcześniej... to naprawdę kawał dobrej roboty. To że główny wykonawca filmu jest zbanowany na tym forum nie znaczy że wszystko co stworzył łamie regulamin. A jeśli chodzi o użyte tu materiały, to wiem że w dużej mierze pochodzą bezpośrednio z rozmów z byłymi i obecnymi pracownikami Piranha Bytes i zostały dobrowolnie udostępnione. To nie to samo co publikacja kradzionych plików.

20
Ja robiłbym teraz wszystko jako PWA zaproponowane przez Keltena. Czas na wersję natywną może przyjść kiedyś, jeśli twoja apka będzie popularna i będziesz wiedział że spędzanie czasu nad jakąś konkretną platformą ma sens. Ale z PWA, spróbować może każdy bez instalacji.

Strony: [1] 2 3 ... 423
Do góry