Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Gracz zaczyna rozgrywkę w starym zamku i musi rywalizować z przeciwnikami o różnym stopniu trudności. Celem jest przeżycie oraz zdobycie jak największej ilości punktów. Mamy tutaj do wyboru trzy poziomy trudności: łatwy, średni i trudny. Musimy przebrnąć przez aż 17 etapów, jednak w miarę rozwoju dostajemy również dodatkowe wyposażenie. Całość jest w pełni udźwiękowiona oryginalnymi dialogami.
Gracz wcieli się w rolę królewskiego emisariusza z kontynentu. W Legend of Ahssûn znajdziecie prawie wszystko, co pozwala na wyobrażenie sobie średniowiecznej scenerii bez nazbyt wielkiego udziału fantazji: lasy i pola, miasto i wieś, jak i pustynię i idyllę. Każdy będzie mógł się gdzieś zatracić w tym kochanym, od podstaw stworzonym świecie, zatrzymać się i odpocząć. Z dala od niezwykle ciekawego i niecodziennego głównego wątku wiele postaci oddaje się swojej codziennej pracy i podobnie jak my próbuje znaleźć swoje miejsce w świecie oraz przeciwstawić się kaprysom losu. Niektórzy pod określonymi warunkami przydzielają zlecenia albo w inny sposób z nami współdziałają, drudzy zaś szukają jedynie spokoju, a jeszcze inni obiorą sobie nas za przyjaciół lub wrogów. Połączono tutaj pewne aspekty Gothic z The Elder Scrolls i Wiedźminem, aby otrzymać coś, co odpowiednio scala Legend of Ahssûn i tworzy własne zasady gry. Aby to uwypuklić, zostało zrobione na te potrzeby ponad 600 nowych modeli oraz 500 nowych tekstur. Również i nowe potwory, zwierzęta, animacje, kawałki muzyczne, renderowane video, używane obiekty, zawody, gildie, umiejętności, bajery skryptowe i mnóstwo innych, rozmaitych zmian zostało do moda zaimplementowanych starannie przez lata.
Cechy modyfikacji: * Ok. 150-200 godzin rozgrywki * Pełny, niemiecki, profesjonalny dubbing * Spójna, nieliniowa i rozległa opowieść * Nowy, ogromny świat z rozmaitymi strefami klimatycznymi * Własnoręcznie skomponowana muzyka * Tętniące życiem miejsca oraz gęsta roślinność * Nowe potwory, zwierzęta, animacje, tekstury oraz dziesiątki modeli * Nowatorskie zawody i umiejętności * Uczenie się umiejętności walki „w praktyce” * Wielostronicowe książki — i wiele więcej —
Screeny:
Spoiler
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Jest to modyfikacja, w której wybijamy niezliczone hordy potworów. Mamy tutaj system respawnu, a dodatkowo na początku gry wybieramy nasz wygląd, klasę postaci oraz umiejętności. W kapliczce Innosa za złoto i punkty doświadczenia możemy zwiększyć siłę życiową, manę i wytrzymałość na wzór G3. Dochodzi do tego również opcja sprintu, a najciekawszym urozmaiceniem jest na pewno przejażdżka na smoku. Całość jest w pełni udźwiękowiona oryginalnymi dialogami.
Jedną z zalet bycia moderatorem jest to, że mogę sobie przypiąć taki temat i mieć pewność, że nie zniknie w otchłani tego forum.
Moi drodzy! Niniejszy materiał to kontynuacja idei archiwizowania modów, którą zaczął @Nefario, a ja z dumą w sercu kontynuuje. Celem programu jest przedstawienie jak największej liczby modyfikacji i liczę, że mi się to uda. Dlatego zapraszam Was na pierwszy odcinek i liczę na konstruktywne komentarze. Tu lub na YouTube. Pozdro
Zasadniczo chciałeś jedynie odwiedzić swoją babcię przez teleporter, jednak zrządzenie losu postanowiło te plany nieco zmienić: Lądujesz na małej wysepce pośrodku oceanu. Na tejże wyspie, zwanej Wyspą Wielkanocną, mieszkają jeszcze cztery inne osoby, z którymi musisz teraz — chcąc nie chcąc — wejść w kontakt, aby się stąd wydostać.
Cechy:
* 30-60 minut czasu gry * Nowy świat * Nowy bohater * 4 NPC * 5 zadań * Oswojone zwierzaki w różnym wieku * Pełny polski dubbing * Profesjonalne spolszczenie wysokiej jakości
[Kierownik] — Quasch Główny bohater — Leiwark Karsten — Karol „PeeKee” Spera Kora — Mirai Memory Kurt — Jakub Kondrat Maltor — Daniel „Szary Grabarz” Chmielewski
Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Gracz wciela się w rolę Tondrora, syna myśliwego Grimbolta. Każdego roku podczas okresu polowań bohater spędza trochę czasu w swojej chatce położonej w małej, odległej dolince. Z początku wszystko wydaje się normalne, tak jak każdego roku. Lecz kiedy budzi się pewnego dnia, chcąc zakupić zaopatrzenie w mieście, bohater odkrywa, że wyjście z doliny jest zablokowane. Tondror, jak i inni mieszkańcy doliny zostają w niej uwięzieni.
Cechy:
* Ok. godzina rozgrywki * Mały, nowy świat * 4 nowe postacie * 5 nowych przedmiotów * 1 nowy miecz * 7 zadań * Profesjonalne spolszczenie wysokiej jakości * Pełny polski dubbing — i wiele więcej —
VarusBikerEdition jest rozszerzeniem do G2NK. Autorowi nie podobało się to, że wiele addonów bardzo nieelegancko konfrontowało gracza z nowymi postaciami i zadaniami. Psuło to niestety ogólny klimat oryginału. VBE uzupełnia główną rozgrywkę niemałą liczbą nowych zmian i lokacji, próbując oczywiście zachować przy tym oryginalną koncepcję G2 — to jest właśnie główny powód, dlaczego modyfikacja ta skąpi od dodawania nowych NPC-ów i zadań. Brak dubbingu czy nawet słabo dobrane głosy potrafią skutecznie zabić atmosferę. Gracz ponownie przez całą grę, od 1 do 6 rozdziału, natknie się od czasu do czasu na coś nowego. A to na nową jaskinię, a to na jakiś nowy przedmiot, nowego przeciwnika, czy też natrafi na nową dolinę bądź lokację z G1, która normalnie w G2 była niedostępna (np. Miasto Orków). Gracz może teraz wcielić się w rolę łowcy głów, kucharza, wydobywacza i wytapiacza rudy. Dostaje możliwość wzmacniania pancerzy, wystrugiwania strzał i bełtów, jazdy na cieniostworze czy też pisania zwojów. Może zupełnie na nowo rozwinąć się jako mag, jako że pojawiło się kilka nowych i przerobionych zaklęć. Przerobiono kompletnie cały balans. Nawet potwory walczą teraz w zgoła inny sposób. Poprawiono wiele drobiazgów jak chociażby Gorn stale posiadający teraz swój piękny topór z G1 itd.
Cechy:
• Wiele nowych lokacji do zwiedzenia • Nowe animacje (przede wszystkim dla dzików) • 6 nowych ciekawych zadań (+1 klasztorne) • Możliwość wcielenia się w rolę łowcy głów (listy gończe porozsyłane są po całym świecie) • Nowe bronie dla wszystkich klas, wliczając w to również nowy wygląd • Przerobiony balans oraz korekta tekstów • Nowe potwory jak np. nieumarły ork-szaman, rój, ghul • Możliwość zakupu własnego cieniostwora, jazdy na nim, zbrojenia itd. • Wydobywanie i przetapianie rudy • Wolne celowanie • Wiele ukrytych smaczków • Nowe pancerze dla niektórych postaci • Możliwość nauki pisania zwojów u Rylana • Wielostronicowe książki • Wygląd zwojów według klas • Przerobiony system modlitewny (przydaje się woda święcona) • Możliwość zdobycia różnych wersji Uriziela • Harad uczy teraz u siebie również kucia dwuręcznych mieczy • Dodano stół warsztatowy; Bosper uczy teraz gracza wystrugiwania strzał/bełtów • Środowisko bardziej reaguje na brzydką pogodę (ścierwojady np. chowają wtedy głowę) • Sposób chodzenia zależny od posiadanej gildii • Dodatkowe pomieszczenia oraz kondygnacje w domach miasta portowego • Zbiory winogron koło klasztoru z uprawy winorośli • Najemnicy mogą ulepszać swoje zbroje • Paladyni mogą dać ulepszyć swój pancerz u Harada • Bohater może przyrządzać znane z G1 i G2 potrawy • Constantino uczy teraz warzenia swojej ekskluzywnej mikstury z niebieskiego bzu • Nowa seria zadań w Jarkendarze (magowie zostaną nagrodzeni nowymi umiejętnościami): — Regeneracja many — Zaklęcie „Leczenie innych” — Mistrz inkantacji • Nowa szata dla magów oraz dodatkowy pancerz bezgildyjny • Okres trwania przywołanych potworów poprawia się wraz z umiejętnościami maga • Pełny polski dubbing • Profesjonalne spolszczenie wysokiej jakości — i wiele więcej —
W wersji 1.4b głównie zmodernizowano optycznie ghule (w walce korzystają teraz dodatkowo z zaklęć) oraz kompletnie przerobiono pierścienie i amulety (ogółem 8 nowych amuletów i 4 pierścienie). Dochodzi do tego jeszcze nowy mag (Dante) zajmujący się ich sprzedażą w klasztorze. Jest to już ostateczna wersja od autora.
Screeny:
Spoiler
Lets play w wykonaniu Majesa:
Spoiler
[video=youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=kmmLGLxAvQc
[/video]
Serdecznie zachęcamy do pobrania modyfikacji przez Spine, bowiem z okazji premiery tej modyfikacji przygotowaliśmy dla Was rekordową liczbę 50 osiągnięć! I coś mi mówi, że prędko ten wynik nie zostanie pobity.
1. Pobieramy Spine z linka powyżej. 2. Instalujemy oraz wskazujemy miejsce, gdzie trzymamy Gothica (możemy je również znaleźć automatycznie). 3. W przypadku braku jakichś komponentów potrzebnych do grania Spine automatycznie pobierze brakujące pliki. 4. Najlepiej od razu założyć sobie konto, które jest niezbędne, jeżeli chcemy nabijać osiągnięcia (zajmie to mniej niż minutę). 4. Przechodzimy do zakładki bazy danych, klikamy na VarusBikerEdition i czekamy, aż program pobierze całą zawartość. 5. Przechodzimy do biblioteki i cieszymy się modem.
Oto lista wszystkich osiągnięć, jakie możecie zdobyć:
Spoiler
1. Zostań mianowany członkiem Najwyższej Rady Magów Ognia. 2. Pokonaj smoka-ożywieńca. 3. Zostaw Valentinowi pamiątkę na oku. 4. Pozbądź się pluskwiaków z pola winogronowego. 5. Stań naprzeciw najwyższego przywódcy Poszukiwaczy. 6. Pokonaj czarnego trolla. 7. Nabądź własnego cieniostwora. 8. Zdobądź dowody potwierdzające istnienie smoków. 9. Przywołaj ducha Varesha. 10. Zabij Baal Gobbo. 11. Dostań się do górnego miasta. 12. Zwerbuj kapitana. 13. Ukończ zadanie „Zioła dla Constantina”. 14. Daj muzykantowi napiwek. 15. Zostań przyjęty na nowicjusza w klasztorze Innosa za 1000 szt. złota i owcę. 16. Pokonaj Kruka. 17. Zbierz informacje o Kruku. 18. Dostań się do Lorda Hagena. 19. Zabij 10 ghuli. 20. Otrzymaj pancerz Łowcy Smoków. 21. Zostań przyjęty do kręgu Magów Ognia. 22. Naucz się samoczynnie odnawiać swoją magiczną energię. 23. Naucz się pisania zwojów. 24. Uwolnij zaginionych. 25. Dołącz do bandy Najemników. 26. Napraw Oko Innosa. 27. Zdobądź Fahla BrokDar. 28. Zostań mianowany świętym wojownikiem Innosa. 29. Zdobądź giętki pancerz Najemnika. 30. Naucz się ulepszać swoje pancerze. 31. Zabij smoka. 32. Naucz się wydobywać rudę. 33. Rozwiąż zagadkę świętego ogrodu. 34. Zdobądź stary pancerz straży. 35. Pozbądź się smoków w Górniczej Dolinie. 36. Naucz się wystrugiwać strzały. 37. Skróć męki przeklętego awanturnika. 38. Odzyskaj Uriziel. 39. Wstąp do straży. 40. Złap wszystkich bandziorów, za którymi wystawiono list gończy. 41. Odnieś cenny posążek Innosa do klasztoru. 42. Miej na sumieniu ognistego smoka. 43. Odwiedź ponownie Świątynię Śniącego. 44. Stwórz runę Gniew Uriziela. 45. Zdobądź Opończę Ognia. 46. Pokonaj dokmistrza Irdorath. 47. Zdobądź niezwykły kostur maga z zatopionej wieży Xardasa. 48. Wydobądź na światło dzienne prawdę na temat zabójstwa paladyna Lothara. 49. Zjednaj sobie ludzi na statek. 50. Dostań się niepostrzeżenie do miasta Khorinis.
Ajax — Wojciech Feliks Bennet — Piotr Maga Bezimienny — Quasch Butch — Nosalduhr Cavalorn — Michał Bąk Constantino — Tymoteusz Skubiś Dante — Wojciech Feliks Harad — Błażej Majchrzyk Heroh — Błażej Majchrzyk Knecht — Adam Korkiewicz Lance — Adam Korkiewicz Lares — Wojciech Feliks Muzykant — A R C H I Nefarius — Tymoteusz Skubiś Nowicjusz — Tymoteusz Skubiś Parlan — A R C H I Quince — Wojciech Feliks Rylan — Wojciech Feliks Saturas — Adrian Kasperek Scott — Tymoteusz Skubiś Varesh — Tune Seeker Żarłacz — Wojciech Feliks
Kwestią obróbki, przycinania, nazewnictwa itd. zajął się głównie Quasch i Wojciech Feliks.
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=aq06q5_jJ2E
Uwagi:
— VarusBiker miał tam jakąś swoją filozofię i postanowił nie łatać w żaden sposób typowych błędów z podstawki, mam tu na myśli takie jak np. farmienie złota na różne sposoby, gdyż uważał, że jeśli komuś tak bardzo chce się bez przerwy odbierać darmowe piwerka czy kuć bronie ze surowej stali, którą zajumał kowalowi, to powinien mieć z tego profit. Z tego powodu w polskiej wersji również mogą takowe „błędy” występować. Ogólnie nie polecamy jeszcze korzystać z kodów. Modyfikacja strasznie z nimi nie współgra. — W pierwotnej wersji były jakieś pozostałości po zadaniu, które Varus chciał jeszcze wprowadzić. Były to takie pierdółki jak kilka linijek dialogów, list, który jest tylko w skryptach, zadanie, którego nie dało się zrobić oraz powiedzenie przy zakupie cieniostwora: „Zbudź się, cieniu Ajaxa”. Tych pierwszych się w sumie pozbyliśmy, żeby nie zawadzały, powiedzenie też mogliśmy w sumie zmienić, ale tego faktu dowiedziałem się już po nagraniu dubbingu, więc w sumie aż tak nie było potrzeby. — Osobiście w trakcie gry natknąłem się na parę błędów teksturowych, głównie na Irdorath dało się to zauważyć, kiedy wchodziłem do jakiegoś pomieszczenia i nagle za mną pojawia się taka czarna ściana, przez którą nie da się przejść. Trzeba mieć to na uwadze, ale mam nadzieję, że to nie zepsuje Wam satysfakcji z rozgrywki.
Opis pochodzi ze strony Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Autorami są Gottfried, Lehona, ThielHater oraz Orkjäger XD. Naszym zadaniem jest sterowanie tym ufoludkiem, by razem z nim podskokami przemierzać rysunkowy świat bazgrołów.
Modyfikację można również pobrać przez Spine, jednak nie będzie tam dostępnej listy rankinkowej ani osiągnięć, bowiem autor nie posiada już skryptów u siebie, a szkoda, bo mod wręcz idealnie by się do tego nadawał: Link.
Całą polską wersją zajęło się Bractwo Spolszczenia.
PS: Chodzą słuchy, że na Win10 ten mod nie działa prawidłowo, dlatego miło by było, gdyby więcej osób dało o tym znać.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Jest to krótki, acz dość przyjemny modzik okazyjny. Wcielamy się tutaj w postać pewnego pracownika pomagającego w potrzebie tu i ówdzie przy niewielkim domostwie. Całość posiada zaimplementowane przez nas udźwiękowienie .
Zadaniem mikołajnika jest sprawne latanie od progu do progu i dostarczanie prezentów. Dobra znajomość Khorinis jest tutaj w cenie: Gdzież to Halvor miał swoje stoisko? Jaka jest najszybsza droga od Lutero do Vatrasa? I kim właściwie jest Joe?
Ta krótka modyfikacja prowadzi bezimiennego bohatera wraz z jego czterema przyjaciółmi — Diego, Gornem, Lesterem i Miltenem — na pewne niezamieszkałe ciało niebieskie. Jak się po chwili okazuje, nie do końca tak to wygląda. Początkowo zahaczamy tylko o pojedynczych dzików szwendających się po okolicy, jednak z czasem, jakby z nicości, zaczynają się pojawiać ich coraz to większe watahy. Nasuwa się jedno zasadnicze pytanie: Kto tu na kogo poluje?
Cechy:
* Gothic w kosmosie * Bezimienny i jego 4 przyjaciół * Krótki mod nawalankowy * Bardzo trudna końcówka — i parę innych drobnych zmian —
GoMoN to modyfikacja inspirowana Pokémonami, w której możemy toczyć pojedynki przeciwko trenerom i różnym potworom. Sami dobieramy ataki swoim towarzyszom czy też wyposażamy w dodatkowe przedmioty. Grę zaczynamy jedną z dwóch postaci. Każda z nich zapewnia unikalne korzyści. W wiosce czekają na nas trenerzy z różnymi potworami i taktykami, aby pokazać, czego należy się spodziewać w głównej rozgrywce. W przeciwnym kierunku napotkamy całą masę dzikich zwierząt, które potrafią dać się we znaki. Maksymalnie możemy trzymać przy sobie trzy potwory. W walce z trenerem wszystkie potwory walczą między sobą, przeciwko dzikim zwierzętom walka toczy się 1 na 1. Mod oferuje 6 trenerów, losowy respawn dzikich zwierząt, nowy soundtrack w trakcie walki oraz pełne polskie udźwiękowienie .
Sterowanie:
— Pod N (w zakładce „Informacje ogólne”) wyjaśnione są podstawy rozgrywki. — Pod H otwieramy panel sterowania dla naszych potworów, gdzie możemy ustalić szyk, standardowy atak itd. — Pod B wyświetla nam się ekran statusu danego potwora. Strzałkami możemy przeskakiwać pomiędzy różnymi opisami. — W ekwipunku znajdują się wszystkie przedmioty, które nabyliśmy bądź znaleźliśmy. Po naciśnięciu LPM zostaniemy zapytani, na którego potwora ma zostać nałożony efekt.
* U czarnoksiężnika była kiedyś dostępna gra przez internet, ale teraz już takiej opcji nie ma. Jeśli przypadkiem wybierzecie wyszukiwanie przeciwnika, naciśnijcie M, żeby to anulować. * Modyfikacja została przetłumaczona DialogGetterem, ale nawet tutaj program napotkał problemy (chyba pierwszy raz). Nie dało się w żaden sposób podmienić dialogów (kilka osób próbowało), dlatego byliśmy zmuszeni je usunąć, ale liczę, że nie będzie wam to zbytnio przeszkadzać.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Jest to modyfikacja rozszerzająca grę o kilka bezgildyjnych zbroi, które gracz może zdobyć lub znaleźć. Ale to nie wszystko: Mod wprowadza także specjalne pancerze dla prawie wszystkich przywódców, które są noszone wyłącznie przez nich, a niektóre istniejące już tekstury zastępowane są lepszymi. Co więcej, modyfikacja usuwa niektóre znajome błędy i niedoskonałości oryginalnych pancerzy, w tym legendarny błąd przy lekkich spodniach Kopacza, który sprawiał, że część paska jego modelu była po prostu czarna. Lekka zbroja Najemnika została w pełni zastąpiona lepszą wersją, w której naramiennik nie jest po prostu „przyklejony” do ramienia gracza, a przymocowany do pancerza za pomocą paska. Niektóre modele zbroi (widoczne chociażby przy wyrzucaniu ich z ekwipunku) zostały przerobione lub całkowicie wymienione, np. ciężka zbroja Najemnika nie używa już modelu ciężkiej zbroi Strażnika. Główna rozgrywka w zasadzie prawie się nie zmieniła. Poza dodaniem nowych opcji u Aidana, Cavalorna, Fiska, Swineya i Wilka nie naprawiono żadnych innych błędów, ponieważ tak naprawdę nie to jest celem tej modyfikacji.
Video wyraża więcej niż 1000 słów, dlatego zapraszamy jeszcze do krótkiej prezentacji:
Jakiś czas temu zobowiązałem się udostępnić moją mapkę z projektu midgard-roleplay, przy której pracowałem całkiem sporo czasu. Jest to modyfikacja do serwera role-play, więc nie ma tam postaci niezależnych, wszędzie rozrzuconych przedmiotów czy stworów. To czysta mapa do Gothic 2 z dodatkiem Noc Kruka ze skryptami, które ograniczają się do interfejsu, przedmiotów i animacji. Świat, to kolonia karna, jednak po wielu modyfikacjach. Odgrywaliśmy tam alternatywne dzieje Górniczej Doliny, przed podziałem na obozy. Do podziału nie doszło nawet podczas kilku letniej gry, więc model kolonii jest pozbawiony obozu na bagnie i nowego obozu, zwyczajnie zamiast nich, jest duże bagno i wielkie jezioro przy ogromnej jaskini. W razie pytań "dlaczego tak, a nie inaczej", proszę kierować pod tematem. Najbardziej rozbudowany jest stary obóz, nie licząc drugiej wieży, która u nas się nie zawaliła (patrz Gothic der Comic) i domków, które stały pod nią. Jest tam sporo nowych rzeczy, przebudów, kryjówek i innych interaktywnych "atrakcji". Większość chat została przystosowana do osadzenia w nich drzwi, każdy domek ma swój numer i klucz to samo tyczy się pokojów w zamku. Poza tym, dodałem sporo vobów w lasach, jednak postanowiłem nie usuwać portali, tylko naprawić te zepsute przez Piranha Bytes, na przykład południowy las czy podziemia wieży mgieł. Nie ma chyba miejsca, które nie zostało choćby trochę zmienione.
Screeny:
Spoiler
Jak nazwa tematu skazuje, starałem się nie zmieniać klimatu Kolonii, jedynie go rozszerzyć. Umyślnie starałem się nie używać vobów i tekstur z drugiej części Gothica, do tego wiele animacji znanych z pierwowzoru trafiło z powrotem do drugiej części (siadanie na ławkach w stylu Fiska, śmianie się, podpalanie ognisk i latarni itd.) Jako że był to serwer multiplayer, warto pomyśleć o różnorodności i personalizacji swojej postaci, dlatego powstało sporo pancerzy głównie mojego pomysłu na podstawie tych starych. Na kanale Gizbora, można zaobserwować większość z nich. Dla przykładu dodaję mały render mojej produkcji:
Do mapy powstała ścieżka dźwiękowa, gdyż miała zostać rozbudowana na południu o kotlinę podobnych rozmiarów co Jarkendar, jednak projektowi się zmarło, a ja zostałem z rozgrzebanym modelem kompleksu jaskiń, którego nie warto udostępniać, zachęcam do posłuchania:
https://www.youtube.com/watch?v=0mDMG5J_eoQ
Zachęcam także do obadania samej paczki, w razie czego można korzystać z jej zasobów do woli i udostępniać w swoich modyfikacjach po dodaniu stosownej adnotacji w liście twórców. Ode mnie dodam, że sporo się przy niej nauczyłem i napociłem, w razie problemów technicznych służę pomocą, znam ją jak własną kieszeń. Ostatnio testerem byłem głównie ja sam, więc w razie błędów proszę zgłaszać. Jeśli ktoś chce sprawdzić przedmioty FACEHELPER (insert fh), ma paczki ze wszystkimi dostępnymi itemami.
Cała paczka z modem, zawierająca świat w formacie ZenGin World (.Zen):
Instalacja: Należy skopiować plik GothicOrigins.mod do folderu "X:\\Gothic 2 Noc kruka\data", plik Origins.ini (download) natomiast, do folderu "X:\\Gothic 2 Noc kruka\system". Po uruchomieniu aplikacji GothicStarter, pojawi się ikonka GothicOrigins, gra jest już gotowa do uruchomienia. Mapa nazywa się MidgardColony.Zen.
Świat, podzielony na części w formacie 3D Studio Mesh (.3ds):
Modyfikacja przywraca balans z Gothica 2: Noc Kruka. Pozostała zawartość modyfikacji L’Hiver Edition pozostała nienaruszona. Balance-Mod bazuje na spolszczonej wersji L’Hivera bez elementów survivalu (głód, pragnienie, obciążenie, senność). Wymagana polska wersja modyfikacji L’Hiver w wersji 0.9.6.
Autor L’Hivera: Unkown111 Autor Spolszczenia: Bractwo Gothic’a Autor BalanceModa: Drakonter
Mam prośbę: Nie wrzucajcie modyfikacji na inne hostingi. Chcę widzieć pełną liczbę pobrań. A obecny hosting jest dobry więc nie ma potrzeby re-uploadu.
Opis modyfikacji pochodzi z forum Bractwa Gothica, autorem jest @Drakonter.
Modyfikacja autorstwa AhnBaela. Jest to mod podmieniający wszystkie soundtracki w Gothic 3 na pasujące odpowiedniki z Gothic 1 i Gothic 2. Teraz w Varancie będzie nam przygrywać lubiana muzyka z Jarkendaru. W miastach Myrtany - muzyka z miasta Khorinis lub Starego Obozu w Górniczej Dolinie, a w jaskiniach i kopalniach charakterystyczna muzyka z kopalń w Gothic 1.
Istnieje już podobny mod i zawiera go w sobie Content Mod 2.6.1, lecz tam nie wszystkie utwory uległy zmianie i też nie wszystkie pasują klimatem. Ten mod jest dla fanów poprzednich Gothiców, którzy cenią sobie ich klimat.
Gorąco polecamy zagranie wraz z Quest Packiem i Content Modem 2.6.1.
Aby mod zadziałał, należy folder Music wrzucić do katalogu Gothic 3 Data.
Odpowiednik wersji do Gothic 3 z pewnymi zmianami.
Zmiany względem wersji do G3: - zmieniono soundtrack w Gocie na mniej mroczny, w Zmierzchu Bogów nie są to ruiny. Teraz leci muzyka z Nowego Obozu (G1). - zmieniono soundtrack w Vengardzie na mniej mroczny, powód ten sam co wyżej. Teraz leci tam muzyka z Khorinis.
Zalecam jedynie fanom klimatu starszych Gothiców. Szczególnie polecamy w połączeniu z Edycją Rozszerzoną i Content Modem do G3ZB.
Folder Music należy wrzucić do katalogu Gothic 3 Zmierzch Bogów/Data.
Opis:W modyfikacji wcielamy się w Taymona, jednego z dwóch czeladników Cavalorna. Zaczyna się jak codzień, budzimy się i szykujemy się na polowanie, jednak nasz mistrz będzie miał dla nas inne zadanie. Zaginął Aril, nasz kumpel i drugi czeladnik Cavalorna, będziemy musieli go odnaleźć. Jednak to nie wszystko co będziemy musieli zrobić, los wielu ludzi jest w naszych rękach, ale o tym się przekonacie grając w modyfikację. Cechy: - Nowa Historia na Starym Świecie - Lekko zmieniony świat - Nowe postacie i dialogi - Nowe przedmioty - 20 nowych zadań - DUBBING - I parę innych rzeczy ( Ester eggi, nowe dźwięki, walka na arenie )
Od autora:Jakoś mnie wzięło na zrobienie jakiegoś moda, właśnie takiego, nie dużego ale ciekawego i przyjemnego do pogrania wieczorem czy w wolnym czasie. Nie jest to jakieś dzieło sztuki, ale myślę, że modzik jest fajny i przyjemny, no i jest dubbing
Gothic 3 CleanUp to narzędzie, które zmniejsza zużycie pamięci, powodując mniejsze szanse na wystąpienie słynnego błędu "Where is Guru?"
Cechy G3 CleanUp: - Nie wymaga instalacji. - Nie wymaga połączenia z Internetem. - Interfejs obsługuje język angielski, niemiecki i polski. - Wszystkie optymalizacje zostały sprawdzone i działają.