Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Simon Said

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7
81

Opis modyfikacji:

Panuje wojna. Król Rhobar I toczy konflikt zbrojny przeciw sługusom Beliara. Protagonistą jest dawny złodziej, który został pod przymusem zwerbowany i posłany razem z grupą żołnierzy na jeszcze nieznaną wyspę. Tam stara się jak najlepiej wykorzystać swoją nową sytuację, aby zostawić w końcu za sobą czasy ulicznego rabusia. Statek, który ich zabrał, śledził również orkowy okręt wojenny; i tak oto grupa dociera na tę wyspę jedynie w ósemkę. Podczas tych pierwszych spokojnych dni stało się coś, czego absolutnie nikt się nie spodziewał...

Czas gry tej modyfikacji szacowany jest na 30-70 min.

Notatka od autorów spolszczenia:
Modyfikacja została przetłumaczona i przetestowana pod koniec 2017, ale wtedy dowiedzieliśmy się że autor planował wydać pełną wersję już niedługo. Niestety, jak na razie nic nie wskazuje na premierę w niedalekiej przyszłości, przez co zdecydowaliśmy że modyfikacja zostanie wydana w obecnej formie.

Screeny:
Spoiler


Creditsy:
Tłumaczenie: @scarr
Skrypty: @Nefario
Grafika: @Laren
Screeny: @Jastrząb
Testy: @dinozaur7, @Opos, @Fexo 

Pobierz:
>Klik!<

Opis został wzięty z forum Bractwa Gothica, autorem jest @Nefario.

82
Ukończone modyfikacje / [G1] Slender Mod v1.1
« dnia: 2018-07-15, 15:01 »
Chyba większego opisu nie ma potrzeby tutaj dawać, każdy zna Slendera, jest to po prostu odwzorowanie go w Gothicu. Całość od początku była jednym wielkim eksperymentem, na który mnie naszło, no i można powiedzieć, że się trochę nie udał. Nie udało mi się, ale wiadomo, to jest Gothic, wszystkiego w nim nie da się zrobić. Slender działa tak jak święty mikołaj, więc jest to jego straszniejsza wersja, cóż mod przynajmniej straszy :D


UWAGI:
Polecam na czas moda wyłączyć muzykę.
Jeżeli starzec nam zniknie, należy zapisać i wczytać grę.

LINK DO MATERIAŁU ZEGIERA:
https://www.youtube.com/watch?v=iV20FoayWpE
LINK DO MODA:

https://drive.google.com/file/d/1n0UWso1NseDbIYdnXwHzmrmWuKFmeyS6/view
https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+I/Slender+Mod+1.1

Opis został wzięty z forum Bractwa Gothica, autorem jest @Ortega The modder

83

Opis modyfikacji:

Wcielamy się w rolę opryszka, który właśnie ma zostać przewieziony na pewnym statku do Kolonii w Khorinis. Na morzu panuje sztorm, a na domiar złego niewolniczemu okrętowi w paradę wchodzi jeszcze w pełni załadowana orkowa galera. Kapitan próbuje ratować sytuację i tym samym statek rozbija się na wyspie. Strażnicy i skazańcy są teraz całkiem zdani na siebie i zmuszeni są walczyć o przetrwanie. 

Cechy:

* Ok. 20 minut rozgrywki
* Nowe potwory
* Nowe tekstury
* Nowy świat
* Nowa historia
* Pełny polski dubbing
* Profesjonalne spolszczenie wysokiej jakości


Screeny:

Spoiler






Próbka dubbingu:


https://www.youtube.com/watch?v=yjGYTMPq8eU


>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.


Uznaliśmy, że skoro autorowi dość niewiele brakuje do ukończenia pełnej wersji, to dobrze by było zająć się już tym prologiem na przyszłość. Tłumaczyliśmy DialogGetterem, czyli nałożyliśmy tylko sam tekst, bo autor nie miał już u siebie skryptów, dlatego znajdzie się parę błędów z oryginału, których nie mogliśmy poprawić, np. przy jednym dialogu Fisk będzie mówił nie to, co powinien, bo w skryptach są dwie takie same kwestie przypisane do jednego pliku.
Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to niestety filmik na końcu lubi się czasami nie pokazywać, dlatego w razie czego macie go tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=VCptTCm0ndQ


I jeszcze jedno — na końcu będziecie walczyć z pewnymi osobnikami. Postarajcie się odciągnąć jednego i ich nie dobijajcie. Wystarczy ograbić. Jest to ponoć niestety bug Gothica związany z tym, że nasz sojusznik lubi się na nas rzucić itp. i tego się już nie naprawi. Twórca próbował.


Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Grafika: Quasch
Skrypty: Angar
Filmy: Quasch
Testy: Quasch, Vanarius

Kwestie dubbingu:

[Kierownik] — Quasch
Amus — Batryk
Bartel — Marek Bienias
Cavalorn — Piotr Kutryn
Edwin — Piotr „Cearme” Czaplicki
Fabian — PeeKee
Fisk — Krzysztof Chruściel
Gambosh — Jakub Kondrat

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

84
Zaginione modyfikacje / Poszukujemy modów!
« dnia: 2018-07-01, 17:14 »
Chłopaki! Wiem, że istnieje temat "Nieaktywne linki", ale nie do końca taki jest cel mojego tematu! Wspólnie z @Nefario zdecydowaliśmy się na archiwizację wszystkich modów. Jeśli ktoś ma na swoim kompie nawet najgorsze ścierwa zobowiązuje go do wrzucenia tutaj linku do moda, bym go mógł pobrać i dodać do archiwum!

Nie pozwólmy, by mody znikały bezpowrotnie już za dużo razy to widzieliśmy!

85
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Gothic 4
« dnia: 2018-03-31, 23:58 »

10 lat. To właśnie tyle minęło od czasu, kiedy to bezimienny bohater został wrzucony za Magiczną Barierę, by następnie ocalić swoją ojczyznę i poprowadzić ją jako Rhobar III. Bogowie odeszli, Paladyni stali się Templariuszami, a Mag Wody czy Ognia to jedynie dziedzina magii, a nie posługa bogom. Orkowie, jaszczuroludzie i ludzie uczyli się żyć w zgodzie, królestwo rozwijało się i wychodziło naprzeciw wszelkim trudnościom. Jednak zawsze znajdzie się coś, co ten spokój zakłóci...

Poznaj losy nowego bezimiennego bohatera, którego przygoda przez archipelag Khor poprowadzi ku zwycięstwu... albo ku porażce. Odkryj świat Gothic, jakiego jeszcze nie widziałeś i który zaskoczy cię dojrzałością i nieschematycznym postępowaniem. Wyraziste postacie, niespodziewane zwroty akcji i nieskończona eksploracja to coś, co możesz spotkać grając w...  Gothic 4.

Cechy:
- niesamowita przygoda zajmująca od 20 do aż 100 godzin
- 3 gildie główne: Najemnicy, Strażnicy i Nowicjusze, każda z możliwością awansu
- kilka gildii pobocznych np. Myśliwi, Złodzieje, Zabójcy
- kilka światów, wysp znanych z innych modyfikacji np. Juran
- około 1500 NPC, z czego 700 to postacie imienne z własnymi dialogami
- nowe potwory (modele i animacje)
- nowy pakiet broni i pancerzy (tekstury i modele)
- tarcze, dwa miecze (w stylu Gothic 3), kostury itp.
- tzw. quickslots
- rozbudowana inteligencja NPC
- wiele nowych umiejętności i talentów
- rzemieślnictwo na wzór Gothic 3
- okno statystyk z Gothic 3
- około 650 zadań
- zbalansowany i wymagający poziom trudności

Trochę słów o modzie ode mnie:
Już od jakiegoś czasu nachodziła mnie ochota, by stworzyć moda do Gothica, który mógłby naprawdę coś znaczyć dla społeczności i na wiele lat będzie uchodził za wzór do naśladowania. Nie chciałem jednak iść kierunkiem samego Gothica, gdyż jest to już w wielu miejscach gra przestarzała i mocno niedopracowana. Gothic 4 ma zaskoczyć rozmachem i dojrzałością, z jaką będzie prowadzona fabuła, choć sztampowej walki ze smokami i ratowania wieśniaków nie zabraknie. Jeśli zaś chodzi o uznawanie Zmierzchu Bogów i Arcanii za element kanonu, to powiem tak, że niektóre motywy są stamtąd zabrane jak np. to że Bezimienny odszedł do Nieznanych Krain, ale potem powrócił, ale nie będę trzymał się sztywnie wątków z tych gier. Nie zaprzeczam, że dużo korzystania tutaj z zasobów innych modyfikacji, ale ma to na celu przyśpieszenie prac, więc jak komuś się nie podoba to ban. 

W modyfikacji byłem odpowiedzialny za fabułę i dialogi, jednak nic nie zrobiłbym bez właściwego teamu, któremu bardzo dziękuję za pomoc. W skład ekipy wchodzili:
@Splash - skrypty
@Siemekk - skrypty
@TheKetrab - skrypty
@Mark56 - modele
@inż. Avallach - konsultacje techniczne
@Dark - konsultacje lore
@Fabio - level design
   

Screeny:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

86

Opis modyfikacji do G2NK:
Wielcy bohaterowie... Pojawiają się i znikają z życia prostych ludzi, jak słońce które wschodzi na krótko. Co jednak wybrańcy pozostawiają po sobie? Rozkwit? Chaos? szaleństwo? Tego własnie się dowiecie. Bezimienny odpłynął na "Esmeraldzie". Lord Hagen szykuje się do ataku na Górniczą Dolinę. Wola bogów jest jednak inna. Dawny obszar kolonii karnej zalewa woda. Ocalał tylko zamek, obsadzony przez paladynów i grupę skazańców.
Na razie ocalał... Jesteś zwykłym skazańcem przypadkiem rzuconym w wir wydarzeń na zamku. Każdego dnia zamek staje mniej bezpieczna kryjówką. W każdej chwili może znaleźć się pod wodą i trzeba szukać sposobu jak opuścić to przeklęte miejsce.

Co oferuje mod:
- Od 2 do 4 godzin rozgrywki;
- Stary, ale zmieniany świat: Zamek Starego Obozu, objęty awanturowaniem przyrody;
- Nowa fabuła, nawiązująca z historią oryginału;
- Spotkanie ze starymi znajomymi i zupełnie nowe postacie;
- Kilka wariantów przejścia głównego wątku fabularnego;
- Koło 30 szczegółowo przemyślanych i atrakcyjnych zadań z kilkoma wariantami decyzji, wzajemna korelacja i następstwa wyboru;
- Dodano umiejętność "Przekonywanie";
- Dodano grę w kościanego pokera (screen);
- Dodano osiągnięcia (bardziej znane jako acziwki) (screen);
- Dodano pas doświadczenia;
- Nowe modele i animacje;
- Parę przyjemnych drobiazgów (ikony handlu, kradzieży itp.);

Screeny:
Spoiler







Do modyfikacji powstał dubbing, który organizował kolega @Duch, gdzie głosu udzielili:
Spoiler
• Proton – Hugo,
• Nosalduhr – Grattag, Garond, paladyn
• Leiwark – Oric, Loren
• Ciecik – Kucharz,
• Archi - Kristofer
• Fang - Gerold
• Eden – Pit, Gorvij
• AnonimowyLektor – Parcival, Siran, Brutus
• MrBenson – Golbert, Arto
• severus2077 – główny bohater
• Mathe19951 – Kereloth, Tandor
• KayEvSki - Drall
• Ortega – Dajlon
• Koreon – Parlaf, Ilet
• Mute – Udar, Strażnik
• Laren – knecht
• kubacz – duch Xardasa, rycerz
• Majes – Aruts
• Jagoda – Ire
• GothicProfily - Dobar

Download: https://mega.nz/#!Rp4FSSKB!zjv0qZ5uxQBERJJYWkitq8YAzAyyiurt5zzr6SeILkI
https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/*d0*93*d1*80*d0*b5*d1*88*d0*bd*d0*b8*d0*ba*d0*b8+-+Grzesznicy+Dubbing+PL

Oryginalnym twórcą strony był @Ahn, zaś informacji o dubbingu @Duch.

87
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] StrongHand RU
« dnia: 2018-02-18, 14:12 »

Platforma: Gothic 2: Noc Kruka
Rodzaj modyfikacji: Port Gothic 1 na silniku Gothic 2 z rozszerzeniem zawartości pierwszej części
Nazwa: StrongHand
Wersja: Alfa
Rozmiar: ok. 150 MB (bez dubbingu i wideo)
Status: Tworzony
Testy: Zamknięte
Data wydania: Nieznana
Język: Rosyjski
Tłumaczenia: Planowane na język angielski i niemiecki
Autor/producent: Mighty Dwarf
Oryginalny temat: http://worldofplayers.ru/threads/16476/

Opis:
Pierwotnie mod był tworzony na silniku Gothic 1, mając na celu rozszerzenie pierwszej części z innowacjami Gothic 2: Noc Kruka, nie zmieniając jednak pierwotnej fabuły. 26 lutego 2006 zdecydowano się przenieść moda na silnik Gothic 2 i do teraz kontynuuje się prace na tym silniku. Po wydaniu długo wyczekiwanego Gothic 3, wprowadzono do modyfikacji pewne pomysły i innowacje z trzeciej części.


Wdrożone innowacje i nowe funkcje (pokrótce):
- Zmiany wprowadzone w stosunku do Gothic 1:
 1) Wizualna poprawa wszystkich oryginalnych lokacji z G1 (użycie obiektów i tekstur z G2NK, G3 i Risen)
 2) Nowe lokacje (także z pakietu GMDK do G1)
 3) Nowe obozy, postacie i misje

- Ogólne zmiany:
 1) Zmiany w systemie walki i rozwoju postaci
 2) Nowe atrybuty, umiejętności i zdolności
 3) Nowe i ulepszone graficznie przedmioty
 4) Wcielenie różnych pomysłów i rozwiązań z Gothic 3 i Risen

Więcej informacji w spoilerze:
Spoiler
Poziomy trudności:
Istnieją trzy poziomy, które wpływają na:
- Obrażenia podczas walki wręcz i na dystans
- Koszta i przywrócenie wytrzymałości
- Inne, mniej istotne czynniki
Poziom trudności nie zmienia żadnych ważnych momentów w grze i w każdej chwili można go zmienić w trakcie gry bez żadnych strat ani kosztów.

Nauka:
- Kosz szkolenia wszystkich atrybutów: Siły, Zręczności, Many nie ulega zmianie przez całą grę, podobnie jak w Gothic 1/Gothic 3
- Za wszelkie szkolenia pobierana jest teraz opłata
- Nauka umiejętności jest natychmiastowa, w stylu G1/G2
- Rozgałęzienie umiejętności walki bronią białą na broń lekką i ciężką, każda z nich ma 3 poziomy do nauki

Wskaźniki:
Dodatkowe informacje o nowych atrybutach i parametrach wyświetlanych podczas gry, poza paskiem życia i many:
 1) Informacja o zadawanych obrażeniach
 2) Pasek wytrzymałości pokazywany na potrzeby walki wręcz i sprintu

Wytrzymałość:
Wykorzystywana głównie do walki wręcz wpływa na prawdopodobieństwo skutecznego ataku, a także pozwala na sprint. Im cięższa broń jest wyposażona, tym szybciej zużywana jest wytrzymałość, a wolniej przywracana. Wytrzymałość zwiększa się automatyczne poprzez inwestowanie w siłę i zręczność (WYT = (SIŁA+ZRĘCZNOŚĆ)/2)

Sprint:
Wraz z wprowadzeniem wytrzymałości, sprint stał się stałym elementem gry, bez potrzeby korzystania z napojów szybkości. By sprintować należy nacisnąć klawisz "Shift" podczas normalnego biegu, a sama wytrzymałość musi mieć wartość większą niż połowę. Zatrzymanie się lub wyczerpanie wytrzymałości kończy sprint.

Walka wręcz:
System walki w zwarciu został znacznie zmodyfikowany. Obrażenia od broni białej wynoszą od 50 do 100% podanej wartości, w zależności od poziomu władania bronią. Prawdopodobieństwo udanego ataku jest oparte o aktualną wytrzymałość, zużywaną w zależności od wagi i długości broni, a także od posiadania umiejętności władania bronią. Wraz ze spadkiem wytrzymałości, spada prawdopodobieństwo udanego trafienia. Broń zawiera w sobie informacje o jej typie (jednoręczna/dwuręczna), rodzaju obrażeń (sieczne/kłute/miażdżące/magiczne), zasięgu i możliwym bonusie do broni. Kilka egzemplarzy ma specjalne właściwości.

Broń dystansowana:
Bardzo zmieniono system walki z użyciem broni dystansowej. Nie ma już losowego prawdopodobieństwa trafienia w cel, strzał z kuszy/łuku zawsze powoduje obrażenia przy trafieniu. Obrażenia zależą od posiadanego łuku/kuszy, odległości i wyuczenia odpowiedniej umiejętności. Obrażenia z łuku wynoszą od 50 do 100% w zależności od poziomu umiejętności.

Amunicja:
Istnieje kilka rodzajów amunicji alternatywnej dla łuków/kusz w postaci ognistych, zatrutych, ostrych itp strzał/bełtów. Poziom zatrucia zależy od zranienia przeciwnika i powagi odniesionych ran. Możliwość wzmocnienia łuków.

Magia:
Obrażenia od magii bojowej od teraz nie mają stałej wartości, ale są obliczane z procenta maksymalnej many atakującego.

Umiejętności:
- Kowalstwo
- Ostrzenie i naprawa broni
- Alchemia
- Wydobywanie rudy i innych minerałów
- Palenie tytoniu różnego rodzaju
- Gotowanie
- Złodziejstwo

Skrzynie:
Otwieranie skrzyń przez interakcje z nią (zawsze tracimy wytrych). Losowe wypełnianie skrzyń różnymi śmieciami i rzadkimi przedmiotami. Wszystko w stylu G3.

Kradzież kieszonkowa:
Można ukraść wiele przedmiotów z inwentarza ofiary, która może zostać okradziona nieograniczoną liczbę razy, ale nie częściej niż raz na dzień. Jeśli ofiara ma różne przedmioty nadające się do kradzieży, bohater może ukraść je z mniejszym/większym poziomem ryzyka przyłapania na kradzieży. Z każdą kradzieżą ofiara staje się ostrożniejsza.   

Pogłoski:
Oparte o Gothic 3, czyli jeśli bohater zabije bez świadków kopacza, pierwszy napotkany strażnik w obozie powiadomi gracza o morderstwie. Kolejne morderstwa sprawią, że bohater stanie się podejrzany, a trzecia informacja dla gracza o przestępstwie będzie ostatnią. To samo tyczy się kradzieży.

Nokaut:
Neutralni orkowie mogą od teraz nokautować gracza i jeśli są z jakiegoś powodu do nas wrogo nastawieni, mogą nas w tym stanie dobić. Po odzyskaniu przytomności, pobita ofiara odzyskuje 10% życia.

Grabież:
Z martwego/nieprzytomnego bohatera poza rudą (główną walutą) można wziąć inne przedmioty. Ilość takich przedmiotów jest losowa.
 
Zmiana wyglądu:
Bohater może zmienić fryzurę, otrzymać tatuaże, a jedzenie wpływa na jego sylwetkę.

Ponadto dodano:
- Nowe trofea
- Bogaty arsenał broni (ponad 150 przedmiotów)
- Liczne czary
- Wiele, wiele innych przedmiotów
- Nowe potwory

Fabuła:
Spoiler
Fabuła moda uzupełnia historię oryginalnego Gothic 1 dzięki zupełnie nowym, rozwiniętym zadaniom w głównym świecie, jak i w mniej rozbudowanych i mało wykorzystywanych lokacjach. Przykładowo dodano zadania w obozie Quentina czy w mieście orków. Największym wyzwaniem było wprowadzenie nowego świata utrzymującego styl Gothic 1 plus parę mniejszych miejscówek dla odciążenia silnika. Dużą rolę w nowej historii odgrywają kobiety, pokazujące się z najlepszej strony. Głównemu bohaterowi nadano również więcej charakteru, by stał się postacią o wiele bardziej wzbogacającą świat gry i nowy wątek.

Materiały wideo:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=Yp6g4aNO18A

https://www.youtube.com/watch?v=TF-gP-KfGng

https://www.youtube.com/watch?v=Z83Gj_LJxD0

https://www.youtube.com/watch?v=E9cEdehToJg

https://www.youtube.com/watch?v=dYvJCHJb4SM

https://www.youtube.com/watch?v=TYJmxTa4ctQ

https://www.youtube.com/watch?v=MwP9WBZwwRw

https://www.youtube.com/watch?v=RzGCjtrptI8

https://www.youtube.com/watch?v=7YHY6UPiG-Q

https://www.youtube.com/watch?v=_dpSA2XP9d4

https://www.youtube.com/watch?v=cpH5Vh2nqDA

https://www.youtube.com/watch?v=FCxz4wUQDmw

https://www.youtube.com/watch?v=6ptLoAgYsWg

https://www.youtube.com/watch?v=-QepLmHxHnc

https://www.youtube.com/watch?v=2bTymLYmelk

https://www.youtube.com/watch?v=dvRB1ibzOtg

Zrzuty ekranu:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Zapraszam do kulturalnej dyskusji!

88
Offtopic / Stream od Simona
« dnia: 2018-02-06, 17:42 »
Jakby kto był zainteresowany, dzisiaj chcę robić streama, tylko chcę ogarnąć, kto by był chętny. Gramy w Przeznaczenie, ale generalnie wychodzimy z dyskutowaniem o wszystkim. Chodzi o to, żeby cały czas było o czym gadać. @Aztek Ciebie też zapraszam, w porównaniu do pewnego patałacha (XD) ja nie mam co chwilę problemów technicznych.
Kanał:
youtube.com/channel/UCMTYnPVyFuYV_zFzBsxVb6Q

89
Jako, że Bractwo Spolszczenia z Dream Vader ogłosiło swoją pracę nad tłumaczeniem Returninga 2.0, co wielce mnie cieszy, bo ostatecznie jestem zwolniony z obowiązku prac nad nim, zdecydowałem się udostępnić pliki z wersji roboczej pracy mojego teamu nad R2.0. Generalnie, normalnie bym tą pracę olał, ale jakoś źle bym się czuł z tego powodu, gdyby nikt nie mógł zobaczyć pracy naszych dwóch wybitnych tłumaczy: @metek58 i @smox. Pracowali w pocie czoła, a jedynie co otrzymali od reszty użytkowników to nagonkę wokół nich i poganianie do pracy. Panowie, odwaliliście kawał dobrej roboty, niezależnie czy spolszczenie wyjdzie od nas, czy od nich! Oczywiście, wszystkie nasze dyskusje w różnych tematach nie zostały tutaj zawarte.

Link: https://www.dropbox.com/s/lyvivjfyh8pz43b/Returning.rar?dl=0

Jak zwykle, zapraszam do kulturalnej dyskusji.

90
Archiwum / [G1] Przebudzenie RU
« dnia: 2018-02-03, 18:13 »

Platforma: Gothic 1
Wersja: Alfa
Rodzaj: Dodatek
Świat: Oldworld z dodanymi zmianami
Głos: Jest
Rozmiar: 1,4 GB
Kraj pochodzenia: Rosja
Autorzy: Cerberboss, Orc Hunter, }{uMepa


Opis: Przebudzenie to nieoficjalny dodatek do Gothica 1. Jest połączenie dwóch wcześniej powstałych modów, Ludzi z Górniczej Doliny i The Old Story. Kiedy ten pierwszy starał się umieścić pamiętne zadania do gry, charyzmatyczne postacie i fascynujące dialogi z pełnym udźwiękowianiem, The Old Story skupiało się na wprowadzeniu nowych funkcji do gry, takich jak alchemia, górnictwo, tworzenie run czy nowych przedmiotów do gry, walki z tarczą oraz nowych czarów.

Ponadto, zawarto tam również mod Cerberbossa, który pozwoli nam zobaczyć strażników chroniących Starą Kopalnię, wziąć udział w walce na arenie o tytuł Mistrza Areny, zaatakować Wolną Kopalnię po stronie Starego Obozu czy go najechać razem z bandytami Quentina, a także zostać Guru Bractwa i zwiedzić Opuszczoną Kopalnię.

Odkryjesz nieznane wcześniej sekrety, a niektóre momenty w całej opowieści poznasz z nowej perspektywy. Teraz w Górniczej Doliny spotkasz potwory charakterystyczne dla całej wyspy Khorinis, a z niektórych książek i żywności otrzymasz dodatkowe bonusy!

Zwiastun:
https://www.youtube.com/watch?v=Uev7MgyH-0I

Zrzuty ekranu:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Download: https://drive.google.com/file/d/1YgxYfn65ep0lgnPUITnFn_211Ye43bvt/view

Cechy charakterystyczne: Rozszerzona fabuła, nowe tekstury i modele, nowe czary i nowe rodzaje amunicji, wypełnienie pustych miejsc w świecie.

91
Offtopic / Dyskusja: Czy Straż Miejska jest potrzebna?
« dnia: 2017-11-30, 17:45 »
Witajcie! Na studiach mam przeprowadzić debatę oxfordzką, której dyskusja będzie koncentrowała się na tym, czy straż miejska jest potrzebna. Zakładam temat, bo mam bronić straży i jestem na przegranej pozycji. Wymyślcie jakieś dobre argumenty na obronę straży, proszę.

92
https://www.youtube.com/watch?v=uHLywGL-jrM


Modyfikacja ta ma na celu odtworzenie prologu Wiedźmina 1 na silniku trójki.

Instalacja:
1. Usuń wszelkie modyfikacje, z którego aktualnie korzysta twój Dziki Gon. Miej przede wszystkim na uwadze te wpływające na Kaer Morhen.
2. Utwórz folder "Mods" w Twoim folderze Wiedźmina 3 i wklej tam plik "modWitcher".
3. Do folderu "DLC" znajdującego się w Twoim folderze Wiedźmina 3 wklej plik "dlcWitcher".
4. W przypadku posiadania wersji GOTY potrzebujesz The Unification Patcha i Script Mergera.
5. Odpal grę i zobacz czy nowa gra oferuje Ci zagranie w modyfikację.
6. Pobierz hotfixa naprawiającego opcję "weź wszystko".

Zrzuty ekranu:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Autorzy:
Modele 3D i tekstury (w kolejności alfabetycznej):
Cercaphus
Holgar
paulscott
ScoutBr0
-The_Crasher- (crashman1390)

Narzędzia:
Cthulhu
                       Mezziaz                         
                  rmemr                   
Traderain
Sarcen 
KamehamehaNudel

Link do wersji angielskiej: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/2767/?

Let's play mojego autorstwa:
https://www.youtube.com/watch?v=1FF6AIiebfM

93
Opis modyfikacji:

Modyfikacja opowiada o losach młodego nowicjusza imieniem Corin, który właśnie odbywa służbę na rzecz pewnego prastarego zakonu magów i ma za zadanie się wykazać.
Za produkcję odpowiada BlackStar Studios, który z biegiem czasu porzucił swe prace nad projektem, dlatego tutaj przyjdzie nam zwiedzić jedynie początkową lokację. Po polskich creditsach był jeszcze drugi zen, strasznie pusty i niewiele się tam dało zdziałać bez kodów, ale uznaliśmy, że pierwsza miejscówka bardzo przypadnie wam do gustu (została wykorzystana m.in. w Wojnie z Orkami). Są też nowi orkowie o dość niecodziennym wyglądzie. Chcieliśmy w ten sposób uczcić pamięć o tej modyfikacji.
Całość posiada zaimplementowane przez nas udźwiękowienie . Nie polecamy grać na DX11, bo coś świat się buguje.

Screeny:

Spoiler








Próbka dubbingu:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=VHmGNNfFdwo



Zagrajmy z Majesem:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=tID07Zg3zW8



>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.


Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Angar
Grafika: Quasch
Filmy: Quasch
Testy: Quasch, Vanarius
Dubbing: Corin - Paweł „Kazu” Wojtaszek
              Kel/Khro’Lark - Piotr „Cearme” Czaplicki
Obróbka, nazewnictwo, przycinanie: Quasch

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

94
Offtopic / Komiksy
« dnia: 2017-07-28, 20:11 »
Jako, że nie ma takiego wątku, uznałem że założę. Nie wiem jak ze społecznością forum, ale spora część ludzkości, w tym nawet Polska, kupuje i czyta różnorodne komiksy. Superbohaterskie, fantasy, dramaty czy horrory, zależnie od gustu. Wy jakieś czytacie/zamierzacie kupić?

Sam osobiście czytam komiksy głównie z superbohaterami, zarówno kupując tomiki na allegro, jak i czytając póllegalne skany w Internecie. Głównie ten wątek założyłem z tego powodu, że Egmont wydaje wkrótce "Odrodzenie DC" (DC Rebirth), które aktualnie w większości czytam i chciałbym w tym temacie potencjalnych czytelników zachęcić/zniechęcić do kupna danego komiksu. Czytam również komiksy Marvela, ale o nich na razie nie chce mi się pisać. Od razu zaznaczam, że nie wiem, które komiksy pojawią się na polskim rynku, bo nie ma jeszcze o tym informacji.

Lista komiksów:
- Action Comics - skupia się na przygodach Supermana i Lexa Luthora (który również przyjął tytuł Supermana) walczących z różnymi zagrożeniami. Seria trzyma równy poziom, ale bez wyjątków poklasków.
- All-Star Batman - o przygodach Batmana i jego nowego nie-Robina w walce z przestępcami. Całkiem fajne, skupia się na relacji Gacka z jego przeciwnikami, każdemu nadając głębię. Może denerwować kreska, jest dość specyficzna.
- Aquaman - chyba najbardziej wyśmiewany superbohater DC ma w sumie jeden z najlepszych komiksów. Zamiast skupiać się na jego działaniach jako superbohater, Aquaman przedstawia nam Arthura Curry'ego jako króla, który próbuje sprawną polityką i rozsądnymi działaniami zaprzyjaźnić Atlantydę z państwami na powierzchni. Spoko kreska, historie dość ciekawe i naprawdę pokazują Aquamana z fajnej strony.
- Batgirl - przygody Barbary Gordon w stroju Gacka :P W sumie nic ciekawego, Barbara jedzie do Japonii pozwiedzać, w innej historii ma złego chłopaka itp. Raczej nie będziecie pamiętać co było w tym komiksie.
- Batgirl and the Birds of Prey - przygody drużyny Batgirl. Mocno nieciekawe z kiepską kreską. Polubiłem nowego Oracle.
- Batman - przykro mi to powiedzieć, ale Gacek ssie tutaj i to ostro. Ma raptem parę zeszytów na 25 wydanych, które naprawdę potrafią zwrócić uwagę. Reszta jest raczej przeciętna/słaba.
- Batwoman - na razie wyszło 5 zeszytów. Bez emocji, ale nie ma też źle.
- Blue Beetle - Jaime Reyes jako Blue Beetle jest całkiem sympatycznym bohaterem z pierwszym arcem rozciągającym się na 11 zeszytów (czyli tyle, ile jest obecnie wydanych zeszytów), ale też nie ma tutaj nic aż tak ciekawego. Dostajemy historię nastolatka radzącego sobie z supermocami itp.
- DC Universe: Rebirth - historia wprowadzająca nas do nowego nurtu DC w dodatku ze świetnym wprowadzeniem najbardziej niespodziewanego przeciwnika dla bohaterów.
- Deathstroke - ten komiks jest akurat świetny. Slade z każdym komiksem ukazuje nam coraz bardziej swoją osobowość, jego przykrą historię i relacje z najbliższymi.
- Detective Comics - chyba najlepszy komiks związany z Batmanem, gdzie działa w swojej drużynie i walczy z różnymi zagrożeniami. Każdy Arc to odrębna, ciekawa historia, które coś ze sobą spaja. Co dokładnie? Tego jeszcze nie wiadomo. Generalnie na plus to, że Batman jest ciągle Batmanem, a jednak daje rady w drużynie.
- Green Lanterns - komiks o nowych Latarniach (Simonie i Jessice), którzy muszą sobie jeszcze wyrobić sławę na Ziemi. Generalnie dość przeciętny, momentami słaby. Już od pewnego momentu staje się nie do zniesienia słuchanie jazgotu Jessici o tym, jak bardzo się wszystkiego boi itp.
- Hal Jordan & Green Lantern Corps - komiks w sumie o tym, jak Latarnie odbudowują się we wszechświecie jako stróży porządku, zawierają trudne sojusze itp. Generalnie ten komiks z Latarniami jest akurat lepszy.
- Justice League - no niestety komiks o największej drużynie superbohaterów wszech czasów jest słaby. Głupawe, nielogiczne historie, dziwne dialogi nieraz pełne niepotrzebnego patosu. Generalnie odradzam.
- Justice League of America - generalnie lepszy od poprzednika, ale bez zachwytów. Drużyna bardziej przyziemnych herosów zwalcza zagrożenia na ziemi i ratuje państwa/miasta itp. Fajne jest to, że zeszli bardziej z tonu, ale nie ma też tu nic zachwycającego. Jednym z głównych motywów jest chęć wyleczenia Killer Frost z jej przymusu pobierania energii życiowej od innych.
- New Superman - Chińczycy chcieli mieć własnego Supermana, więc go zrobili. Naprawdę rewelacyjny komiks, jak ukaże się w Polsce to kupię. Nie kopiuje się tutaj rzeczy ze zwykłego Supermana, wprowadzając na przykład inne źródło mocy dla bohatera czy też opierając niektóre historie o chińską mitologię. W dodatku intryga prowadzona w tle też jest ciekawa.
- Nightwing - też całkiem spoko. Dick szuka własnej tożsamości, nie wie kim jest i stara się oddalić od Batmana, by nie stać się nim. W dodatku mnóstwo barwnych postaci, trochę komedii i właściwej dla momentu powagi.
- Red Hood and the Outlaws - drugi Robin też trzyma poziom. Red Hood najpierw inwigiluje środowiska przestępcze, by już wkrótce stać na czele jednej z najbardziej niekonwencjonalnej drużyny ever.
- Suicide Squad - trochę żartu, trochę dramatu, ma własny styl, ale raczej nie przyciąga do siebie.
- Super Sons - Superboy (syn Clarka) i Robin (syn Bruce'a) łączą siły przy różnych wyzwaniach. Generalnie trochę zabawne, ale istnieje po to, by jeden przechwalał się przed drugim jakiego świetnego ma tatę.
- Superman - Superman z New 52 nikomu się nie podobał, więc twórcy wpadli na genialny pomysł, by w miarę rozsądny sposób ściągnąć Supermana sprzed rebootu i uśmiercić nowego Supermana. Udało im się i mamy naprawdę fajny komiks. Zamiast pokazywać kolejne przygody Supsa, komiks pokazuje nam, że zarówno Clark Kent jak i Superman potrafią być Super. Poza tym Lois i Clark wychowują też swojego syna, co też jest ważnym i bardzo fajnym wątkiem przewodnim.
- Superwoman - Lois Lane po zaabsorbowaniu promieniowania od Supermana, zyskuje jego moce, co jednocześnie ją zabija. Szybko jednak zamiast niej wprowadzono inną bohaterkę jako Superwoman i powiem, że była to kolejna dobra decyzja. Superwoman to historia ciekawa, dynamiczna z różnymi od siebie wątkami.
- Teen Titans - Damian zbiera nową drużynę Tytanów i jest to naprawdę dobre. Robinowi ciężko dogadać się z innymi ludźmi, więc pokazanie go jako przywódcę jest jednym z ciekawszych aspektów tego komiksu. No i nowy skład też niczego sobie.
- The Flash - historię Barry ma nienajgorszą, ale bez zachwytów. Kreska jest spoko i jak ktoś chce zacząć czytać Flasha, warto od tego zacząć, bo trochę rebootuje nam postać.
- Titans - uformowanie się starych Tytanów w nową drużynę, w której pojawia się nam Wally West, którego fani przyjęli bardzo ciepło. Generalnie spoko historie, ale zobaczymy jak to się dalej rozwinie.
- Trinity - o współpracy Batmana, Supermana i Wonder Woman. Bez zachwytu.
- Wonder Woman - naprawdę wciągająca historie rozciągająca się praktycznie na dwadzieścia parę zeszytów, w której poprowadzona jest ciekawa intryga, a WW nie wie nawet co jest prawdą, a co nie.

95

Opis modyfikacji:

               Nowy Jaśnie Oświecony imieniem Y'Kagan wiedzie życie, jakiego nie prowadził przed nim jeszcze żaden wierny Śniącego. Całkowicie otrząsał Bractwo z pyłu zapomnienia i zjednoczył całą wyspę Khorinis pod jego sztandarem dzięki zwartej sile Świątynnych Strażników. Oddziały królewskie opuściły to miejsce w popłochu i porzuciły wszystkie swoje stanowiska. Tylko Magowie Ognia wzbraniali się przed porzuceniem wiekowej już przystani wiary w Innosa dla innowierców z bagien. Wraz z kilkoma paladynami zabarykadowali się oni za swoimi murami i uformowali magiczną barierę, która miała osłaniać klasztor przed bezpośrednim atakiem Strażników.
               Bariera wokół klasztoru Magów Ognia zdawała się być nieprzekraczalna. Nawet moc zwierzchniczego sztabu nie wystarczała do wysadzenia tej kopuły magicznej energii i do umożliwienia wtargnięcia tam ludziom Y'Kagana.
               Wielkiemu Jaśnie Oświeconemu pozostawała tylko jedna możliwość: Musiał znacznie spotęgować swoją niemałą już i tak siłę. Rozkazał zabrać wszystkie magiczne artefakty Bractwa na świątynne wzgórze i pozbawić je magicznymi słowy wszystkich pokładów many. Wielkie skarby, które były niegdyś własnością Baal Vasiliego czy też zostały zabrane dzielnym poszukiwaczom przygód z kompleksu świątyń Ahrmunów, przerodziły się w bezwartościowy złom. Jednak moc tych wszystkich przedmiotów była niczym. Niczym w porównaniu do siły sztabu.
               Y'Kagan nie miał wyboru. Zwołał do siebie swoich najwierniejszych poddanych i wysłał ich na pewną ważną misję: Odnalezienie świętości orków starej daty i Ahrmunów oraz zaniesienie ich na świątynne wzgórze. Wyruszyły dwie grupy. Jednej z nich przewodniczył sędziwy już Strażnik Świątynny Gor Na Korrak - doświadczony wojownik, który wyśmienicie orientował się w ruinach Ahrmunrar. Druga grupa znajdowała się pod dowództwem „Dawcy Wyroku”, Gor Na Frandta. Mieli odwiedzić stare orkowe cmentarzysko, w którego korytarzach i grobach Jaśnie Oświecony domniemywał znaleźć obiekty kultu z dawnych lat.
               Od czasu ostatniej penetracji Cor Elvarda, Baal Juhnke i tajemniczego Galbuona trochę rzeczy się pozmieniało. Truchła orków podniosły się z grobów, aby zemścić się za profanację ich miejsca kultu. Te na wpół rozpadające się ciała nie stanowiły jednak żadnego wielkiego zagrożenia dla Frandta i jego Strażników, tak że niemal bez przeszkód mogli się przebić do rozległego przedsionka tego cmentarza. Kazał rozproszyć swoje oddziały, tak aby przeczesać jeszcze możliwie każdą niszę. Razem z Gor Na Shagalem i Gor Na Barem otworzyli jedno z tajemnych wejść w głębi odłamka skały. Ciemnia ostatecznie rozdzieliła załogę.
Gor Na Frandt błądził bez celu, aż w końcu nawet jego pochodnia odmówiła posłuszeństwa. Fanatyczny upór ustąpił miejsca rozpaczy, jednak jakoś zmusił się do stawiania jednej stopy za drugą. Orientując się nie najlepiej przy słabo tlącej się lampie górniczej, uderzył w końcu o jakąś dziwną platformę. Gor Na Frandt został wciągnięty przez tę konstrukcję jakby przez niewidzialne siły. Był nagle pewien, że znajduje się bliżej swojego celu niż kiedykolwiek wcześniej...


Jest to minimod do „Bractwa Śniącego” autorstwa Elvarda. Przejście powinno zająć co najmniej 15 minut. Całość posiada zaimplementowane przez nas udźwiękowienie .

Screeny:

Spoiler








Zagrajmy z Majesem:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=XS8qfj6kXaQ



>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.



Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Grafika: Blizna
Skrypty: Karol
Filmy: Quasch
Testy: Kejczbi, Quasch

Za dubbing odpowiedzialna jest ekipa Square Snail Studio w składzie:

Główny bohater (Gor Na Frandt) - Wojciech Feliks
Ork (Grash Varrak Kashak) - Michał Bąk
Gor Na Shagal - Jakub Kondrat
Gor Na Bar - Adrian Kasperek

Kwestią obróbki, nazewnictwa itd. zajął się głównie Quasch.

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

96
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Szachy PL
« dnia: 2017-07-22, 09:53 »


Opis modyfikacji:

Jest to mod do Gothica, w którym możemy sobie rozegrać partię szachów ze znajomymi przez multiplayer. Mamy do wyboru dwa rodzaje figur - zwykłe oraz takie na styl potworów z gry.
Jest to specyficzna produkcja, bowiem nie będzie nam dane w nią pograć bez programu Spine. Potrzebne jest również konto oraz stały dostęp do internetu.

Na razie nie jest to jeszcze pełna wersja, brakuje m. in. zapraszania konkretnych graczy itd., jednak poprawimy w międzyczasie to, co gracze nam jeszcze zgłoszą. Na razie działa to na takiej zasadzie, że program wybiera oponenta „przypadkiem”, tzn. pierwszego gracza, jakiego znajdzie online. 

Aktualna wersja to 0.9.5 i jest to open beta. 


Na razie na Spine do zdobycia są 4 osiągnięcia:

1. Pat - Poddaj rozgrywkę.
2. Szach-mat - Wygraj partię.
3. Roszada - Przeprowadź roszadę.
4. Szachista - Wbij drugą rangę (wymagane min. 10 punktów).

Jest również tabela (ranking) najlepszych graczy. 


>>> Download <<<

Instrukcja instalacji:

1. Pobieramy Spine z linka powyżej.
2. Instalujemy oraz wskazujemy miejsce, gdzie trzymamy Gothica (możemy je również znaleźć automatycznie).
3. W przypadku braku jakichś komponentów potrzebnych do grania Spine automatycznie pobierze brakujące pliki.
4. Najlepiej od razu założyć sobie konto, które w przypadku tego moda jest niezbędne (zajmie to mniej niż minutę).
4. Przechodzimy do zakładki bazy danych, klikamy na Szachy i czekamy, aż program pobierze całą zawartość.
5. Przechodzimy do biblioteki i cieszymy się modem.


Polską wersją zajmuje się Bractwo Spolszczenia.

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

97
Tak jak w temacie. Mam statyw na kamerę, ale ze względu na to, że mój telefon jest teraz o wiele lepszy niż kamera chciałbym móc nagrywać z telefonu. Nie chcę kupować całego statywu, tylko przejściówkę i ją dokręcić, więc jakby ktoś miał namiar, gdzie takową kupić, proszę o linka. W ostateczności, dajcie linka do statywu dla telefonów.

98
Gry / Heroes IV Ultimate Mod Pack?
« dnia: 2017-06-04, 13:27 »
Chcę sobie pograć w HIV, ale tak dla urozmaicenia chciałbym napchać tam jak największą ilość modów. Moduje tu ktoś HIV i wie co i jak zainstalować, by mieć wszystkiego jak najwięcej? Ew. czy ktoś może posłać na właściwe forum/poradnik albo jakiegoś modpacka?

99
Opis modyfikacji:

Taki mały modzik, w którym możemy sobie trochę postrzelać. Znajdujemy się na środku bagna i w ciągu 5 minut musimy ustrzelić tyle ścierwojadów, ile tylko zdołamy.
Na koniec pokazywane są zdobyte przez nas punkty, dzięki czemu możemy porównać nasz wynik z innymi graczami.

Historia:

Wcielamy się w postać młodego mężczyzny o imieniu Jan Kee, który miał już powyżej uszu życia i ludzi w mieście. Postanawia uciec na bagna, aby żyć tam sobie w spokoju. Z czasem odkrywa on działanie bagiennego ziela i od momentu, w którym dowiaduje się, jak można je poniekąd obrobić, jego życie zmienia się w stan absolutnej błogości, o którym zawsze marzył. Wszystko stało się nagle o wiele łatwiejsze. Pewnego dnia jednak Jan przedobrzył. Wziął zbyt dużą dawkę i stracił przytomność.
We śnie przeżył objawienie. Szlachetne bagienne ziele przemówiło do niego: „Janie, pomóż mi! Te straszne ścierwojady mnie pożrą! Nic po mnie nie zostanie! Ach, te chciwe, mordercze potwory! Są o wiele gorsze od tych piekielnych ćpunów, którzy hurtowo mnie wypalają! Musisz ich powstrzymać i mnie uratować! Zabij ich! Wszystkich!”
Kiedy tylko Jan się ocknął, podjął jasną decyzję. Musiał pomóc bagiennemu zielu. Chwycił więc za pukawkę - taką nazwę nawiasem mówiąc nadał swojej broni na jednym ze swoich licznych wypadów - i skierował się na bagna. Na miejscu odkrył coś przerażającego: Przedawkowanie wyrządziło katastrofalne szkody na jego ciele. Jego układ nerwowy nie funkcjonował już prawidłowo, przez co nie był w stanie sprawnie się poruszać. Jakby tego było mało, jego organy wysiadały jeden po drugim. Szybko stwierdził, że zostało mu jeszcze tylko 5 minut życia. Należało teraz poświęcić się sprawie możliwie jak najlepiej.
Za potęgę bagiennego ziela!

Sterowanie:

Mamy do dyspozycji kałasznikowa, z którego korzystamy jak z normalnej kuszy. Dzięki celownikowi możemy teraz swobodnie przymierzyć w nasz cel. W razie potrzeby można również aktywować tryb pierwszoosobowy (domyślnie klawisz F).   
Oto jak działa celowanie: Zaczynamy od swobodnych ruchów. Następnie po wycelowaniu przykładamy broń za pomocą klawisza akcji. Wtedy nie mamy już możliwości zmienić naszego położenia, pozostaje jedynie strzelać. Z poziomu ekwipunku możemy wybrać i wypalić skręta z bagiennego ziela, aby zapewnić sobie krótkotrwały efekt slow-motion ułatwiający celowanie (przeciwnicy ledwo co się wtedy poruszają). Każdy wypalony skręt ma jednak tę wadę, że skraca on czas życia, a tym samym również czas rozgrywki, naszego bohatera.

Przydział punktów:

Za każdego ustrzelonego przeciwnika otrzymujemy punkty według tego wzoru:



W zależności od rodzaju przeciwnika dostajemy:

Bagienny ścierwojad: 10 punktów
Halucynacja ścierwojada: 30 punktów
Ćpun bagiennego ziela: 60 punktów

Dodatkowo możemy również odblokować poprzez mnożniki śmierci serie zabójstw, które kumulują się według podanego wyżej schematu, zanim trafią na główne saldo punktowe.
Jak to działa? Otóż kiedy trafimy w naszego przeciwnika i uda nam się w ciągu następnych ~3 sekund ustrzelić następnego, zaczyna się takowa seria i trwa tak długo, dopóki będziemy w stanie powtarzać ten wyczyn. Mnożnik oczywiście stale rośnie w miarę zdobywania kolejnych poziomów. Jeśli nie zrobimy tego w danym odstępie czasowym, seria zostaje przerwana, a poziom zostaje ustawiony z powrotem na 0, przez co trzeba zaczynać wszystko od początku.
Oto krótka lista wraz z przyporządkowanym mnożnikiem:

Doublekill: 2x
Multikill: 3x
Megakill: 4x
Ultrakill: 5x
Monsterkill: 7x
Holy Shit: 10x

Przykłady:

Bagienny ścierwojad zostaje ustrzelony z odległości 20 metrów. Tym samym zdobywamy 20 punktów. Taki sam ścierwojad zostaje ustrzelony z tej samej odległości, jednak teraz z mnożnikiem „Ultrakill”. Dzięki temu otrzymujemy w tym momencie 100 punktów. Natomiast kiedy trafimy ćpuna z odległości 10 metrów na mnożniku „Holy Shit” - wtedy mamy solidne 700 punktów więcej.

Screeny:

Spoiler






Ogólne informacje:

Mod został stworzony w taki sposób, aby można było porównać swój wynik do innych. W związku z tym są pewne cechy szczególne:

- Cheaty zostały zdezaktywowane poprzez usunięcie okna statystyk.
- Możliwe jest zapisanie gry, aby posiadać bardziej wiarygodny dowód od screenshota. Wczytanie zapisu prowadzi zawsze do śmierci bohatera, dlatego powinno się go wykonywać jedynie po skończonej rozgrywce.

Teraz, w dobie Spine, jest to jeszcze łatwiejsze. :D Dodatkowo czeka was również 9 nowych osiągnięć do zdobycia.

Spoiler

1. Wyeliminuj Wrzoda.
2. Zdobądź „Holy Shit”.
3. Zdobądź „Monsterkill”.
4. Zdobądź „Ultrakill”.
5. Ustrzel przeciwnika z odległości 25 metrów lub większej.
6. Zdobądź „Megakill”.
7. Zabij 100 przeciwników.
8. Zabij 1000 przeciwników.
9. Zabij 10000 przeciwników.




>>> Download <<<


Instrukcja instalacji:

1. Pobieramy Spine z linka powyżej.
2. Instalujemy oraz wskazujemy miejsce, gdzie trzymamy Gothica (możemy je również znaleźć automatycznie).
3. W przypadku braku jakichś komponentów potrzebnych do grania Spine automatycznie pobierze brakujące pliki.
4. Najlepiej od razu założyć sobie konto, które jest niezbędne, jeżeli chcemy nabijać osiągnięcia czy wliczać się do rankingu (zajmie to mniej niż minutę).
4. Przechodzimy do zakładki bazy danych, klikamy na Polowanie na ścierwojady i czekamy, aż program pobierze całą zawartość.
5. Przechodzimy do biblioteki i cieszymy się modem.


Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Bonne6
Grafika: Blizna

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

100

"Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem. Jakby było kieszonkowcem, dziwką albo sprzedawcą losów na loterię.
Do drzwi waszego domu nigdy nie zapuka. Trzeba za nim ruszyć." 


Epilog - jest modyfikacją ściśle powiązaną z "Przeznaczeniem", w której gracz otrzymuje wiele odpowiedzi na postawione tam pytania, poznaje dalsze losy bohaterów zamieszkujących Khorinis oraz straszliwe konsekwencje swego pobytu na Irdorath. Jest to historia Bezimiennego, którego Przeznaczenie pchnęło na Drogę Mroku - którym posłużył się Apogeon, a Beliar okrutnie zadrwił.
 Epilog wykorzystuje, rzecz jasna, zasoby Przeznaczenia, ale też wiele nowatorskich rozwiązań skryptowych oraz bardzo dynamiczną i ciekawą fabułę. Gracze, którzy nie ukończyli Przeznaczenia w gildii Mrocznego Zakonu, również powinni mieć satysfakcję z tej rozgrywki. I choć nie znajdziecie tu nowych potworów, broni, pancerzy, czy niesamowitych animacji to myślę, że czeka was dobra zabawa. Do wykonania jest 50 zadań, a zakończenie jednego z nich skutkuje dodatkowym, bonusowym questem. Szacunkowy czas rozgrywki przyjęliśmy na 40 godzin, ale to już zależy od indywidualnych predyspozycji gracza.
Dalszy opis jest bez sensu! Im mniej wiecie o tej modyfikacji przed grą - tym lepiej!
Modyfikacja jest do pobrania na naszej stronie: http://druzynaspolszczenia.pl/showthread.php?tid=749 
Potem - nie zapomnijcie się zarejestrować i napisać posta, jeśli chcecie mieć aktywne konto.
Miłego grania!

Spoiler zawiera potężny spoiler...

Spoiler










Bezpośredni download: https://www.mediafire.com/file/hbn9a522v70e6zl/Przeznaczenie_Epilog.1.1.exe/file

Opis modyfikacji pochodzi z forum Drużyny Spolszczenia, autorem jest @Tituf.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7
Do góry