Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Simen

Strony: [1] 2 3 ... 335
1
No to znaczy, że instalujesz go w złym katalogu.

2
w tym celu należy wypakować moda, a potem skrypty

3
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-19, 12:30 »
Gdyby ktoś chciał zagrać na lepszych teksturach w wysokiej roździelczości to zrobiłem paczkę tekstur. Są tu tekstury min. z reloaded moda, l'hivera itd. Poza teksturami są tu też nowe modele z Carnage Graphic Patch oraz modele szat magów ognia podmienione na te z G2.

Kilka screenów:

Link do pobrania:

Wystarczy wskazać ścieżkę do folderu z Gothicem a archiwum zrobi resztę.

No i oczywiście wielki propos dla Siemka za przeportowanie tego wszystkiego na gothica 2, zawsze zastanawiałem się czy ktoś podejmie się przeniesienia g1 na g2 no i w sumie od dłuższego czasu wyczekiwałem tej modyfikacji :D

Jeśli faktycznie zrobiłeś prawidłowo działający texturepack, to polecam założenie osobnego tematu. Może akurat Twoja kompilacja podejdzie ludziom :)

4
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-18, 12:36 »
Well, if Piranha Bytes will have something against it, I will remove topic from here too. But, until now, Don Esteban kinda looks like dick now.

5
Musisz poszukać odpowiednich modeli broni i je podmienić na te z G2. W przypadku pancerzy, wchodzisz w dany plik NPC i zmieniasz mu noszoną zbroję. Oczywiście, w tym celu należy wypakować moda, a potem skrypty. Odsyłam do odpowiednich poradników.

6
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-16, 12:37 »
Nope.

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-12, 23:16 »
Siemek zawalił sprawę, jutro będzie patch.

8
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-12, 21:11 »
Nazwa modyfikacji: Gothic
Platforma: Gothic 2 Noc Kruka (2.6)
Autor: Siemekk
Pakiety skryptowe: Union
Język: Polski
<------------------------------------------>
Opis modyfikacji
<------------------------------------------>
Modyfikacja jest pierwszym kompletnym portem Gothic I na silnik Gothic II. Dzięki pakietowi Union udało się odwzorować wszystkie rzeczy z Gothic I oraz je usprawnić. Nie ma co się tu dużo rozpisywać - każdy zna fabułę pierwszej części gry, lecz teraz można ją ukończyć na lepszym silniku mając przy tym jeszcze lepsze wrażenia z rozgrywki!

<------------------------------------------>
Autorzy
<------------------------------------------>

@Siemekk  - Przeportowanie wszystkiego
@Chappi  - Tester
@WinterKing Kereth -Tester
@Fabio  - Tester
@Saturas - Tester
@Gracu - Tester
@Simen - Tester
@Gratt  - Twórca pakietu Union


<------------------------------------------>
Screeny z modyfikacj
<------------------------------------------>

Spoiler







<------------------------------------------>
Download
<------------------------------------------>


#1 - Instalujemy grę Gothic II z dodatkiem Noc Kruka
#2 - Instalujemy Fix 2.6
#3 - Instalujemy Player Kit'a
#4 - Instalujemy Redistributable

#5 - Wypakowujemy moda do folderu z grą
#6 - Otwieramy plik Gothic.ini, szukamy linijki "zSkyDome" i jej wartość ustalamy na 0
#7 - Uruchamiamy modyfikację jako administrator
#8 - Cieszymy się grą

Alternatywny texturepack autorstwa @|-Medarion-|:
https://mega.nz/#!ljQRnS6Z!CmDk6tp09QWhwCVioo3j-Nr_Fbp-N6m7GFO8B_idmQk
I screeny z niego:

Spoiler
Aktualna wersja nie zawiera poprawki wszystkich bugów, ale umożliwia przejście gry.
Link z właściwym dokumentem:
https://docs.google.com/document/d/1ccZQtMV6tmTZzPcIMpvGaUn4GSkto9ZUPi8MMOZYUyA/edit

9
@Tizgar Co to "Texturepack by ExCluD3D"? Dużo zmienia? Ma on sens?

10
@Tizgar jak zmieniono szukającego ognika względem oryginalnej Nocy Kruka?

11
Multiplayer / Dzieje Kolonii Role Play - Gothic 2 Online
« dnia: 2019-05-04, 14:16 »
Warto może w takiej sytuacji wywalić grafika, skoro przywłaszcza sobie czyjąś pracę :)

12
Multiplayer / Dzieje Kolonii Role Play - Gothic 2 Online
« dnia: 2019-05-04, 12:52 »
https://themodders.org/index.php?topic=29448.0

Jakoś się do tego odniesiesz? Bierzesz zasoby, przywłaszczasz sobie czyjąś pracę czy co dokładnie robisz?

13
Ukończone modyfikacje / [G½] SweetFX V3
« dnia: 2019-05-04, 12:18 »
Obstawiam, że może nie być kompatybilny z Returnem.

14
Zapowiedzi modyfikacji / [G1] Życie w Kolonii
« dnia: 2019-05-01, 00:38 »
Kiedy MT2.0 już istnieje xd

15
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2019-04-29, 20:50 »
Dla anonków, które dostały się również do testów: Jeśli pojawi się z Waszej strony instalka publicznie, to dostanie ta osoba bana :)

16
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2019-04-29, 16:43 »
Tylko proszę Cię Lobos, żebyś nie brał pierwszych lepszych osób do testów, tylko  sprawdzone.

17
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2019-04-28, 18:31 »
To otwarte beta testy czy jednak testy zamknięte dla paru osób? XD
Jak Ci nie zależy na czasie, to się piszę.

18
Oferty pracy i pomocy / Dubbing
« dnia: 2019-04-27, 21:14 »
No to nagraj i wstaw w pierwszym poście, jak tego nie zrobisz to temat ląduje do kosza.

19
Twórczość / Unnamed project
« dnia: 2019-04-24, 21:26 »
To Ty robisz grę? :O Myślałem, że moda robiłeś do M&B :P Propsy

20
Opis modyfikacji:

Wcielamy się tutaj w młodego mężczyznę, który dostaje pewnego dnia wiadomość od smoka. Jak się okazuje, znają się z zamierzchłych czasów i nasz bohater jest mu winny przysługę. Podczas czytania wiadomości zostajemy przeteleportowani niewidzialną siłą do smoka, zaczynając tym samym naszą zabawę.
Modyfikacja oferuje 1-2 godzin gry oraz pełne polskie udźwiękowienie .

Próbka dubbingu:

Spoiler
[video=youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=MGmESsQND3g
[/video]


Screeny:

Spoiler








>>>  Download   <<<


Credits:

Tłumaczenie i korekta: Quasch
Grafika: Blizna
Skrypty: Preriowy ścierwojad
Filmy: Quasch
Testy: GajuszJuliuszCezar, Kejczbi, Quasch, Seth Rollins

Podziękowania dla: Nefario, OwcaZagady

Kwestie dubbingu:

[Reżyseria, obróbka i implementacja] — Quasch
Główny bohater — nouwak
Adi — Jakub Kondrat
Bandzior — Avenker
Golem — Krzysztof Chruściel
Joan — Paweł „Kazu” Wojtaszek
Margarita — Liz Katrin
Maurycy — AnonimowyLektor
Nieznajomy — Sławek „Bizmut” Zawisz
Pasterz Pawlik — Pawlik
Smoczyca — Kara
Strażnik przejścia — kreatius
Strażnik więzienia — Karol Sędzicki (WAGON)
Włóczykij — Artur Ziajkiewicz

Autorem modyfikacji jest Nneka.

Temat pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

Strony: [1] 2 3 ... 335
Do góry